Har ni fått erat D3 ännu?

Permalänk
Medlem

Fick sms från cdon att spelet är skickat med posten. Yay som glad jag är....NOT
samma skit som hände med cata... fick vänta i 2 dagar efter relese för att spela de

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Skrivet av Citruz:

Har fått min kod från Spelbutiken Retro, men kan inte aktivera den. Får meddelandet: "An error has occurred.
The game key you entered cannot be claimed. Please check the key and try again. Alternatively, you can enter this key for a different region by changing the leading part of the www.battle.net URL (ex. "eu.battle.net") in your web browser, or for a different Battle.net account."

Någon annan som köpt därifrån som lyckats aktivera sitt spel?

ändra bara till europe serv, då blir det fart

Permalänk
Medlem

Har inte heller fått mitt, trots att jag bokade det för ett halvår sedan.

Beställde från webhallen, och dom sa över telefon för några timmar sedan att jag kunde räkna kallt med att få det idag, trots tidigare strul.

Sitter nu halvfem utan D3 på dagen d, och alla ens vänner har fått det.

Om Webhallen inte fixar detta så kommer jag börja en evig kampanj mot webhallen. Aldrig mer ett köp från dessa skojare. USCH!

Skjut mig snälla

*rage rage rage*

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk

Ett tips er som inte börjar köra ännu. Om ni ska spela med vänner så försök att hålla ungefär lika hög lvl, för annars blir sjukt tråkigt om 1 är t.ex lvl 20 och dem andra är 10. Han som är 20 kommer plöja genom allt på några sekunder. Inte kul :/

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fabola:

Samma här! bor du långt bort eller?

Bor själv i norrland men då tycker jag dom kan skicka det lite tidigare en dom andra om man bor långt bort.

Tråkigt att dom ska göra så här, dom förlorar ju kunder.

Ja långt från Stockholm bor jag, bor i Östersund (strax utanför).
Då min Cataclysm box inte kom fram i tid försökte jag få webhallen att förstå att det kan ta en dag extra att få fram paket till kunderna som bor längre norrut, dock gick det inte fram tydligen...

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Fick SMS från CDON igår, fick Diablo idag, vanliga och inte CE.

Permalänk
Medlem

Själv skippade man förhandsbokning och köpte det på MediaMarkt för 399:-, vilket jag tyckte va billigt, innan idag

Permalänk

Äntligen fått mitt spel från http://spelbutiken.se.

Permalänk
Medlem

Hämtade ut mitt CE från komplett redag igår Nu ska det spelas!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Själv är jag väldigt trött på posten just nu, Dustin gjorde sitt jobb och skickade spelet tidigt igår men fortfarande finns det inte ett spår av brevet verken hos mig eller postens utlämningsställen!

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qslig:

Jag hoppas att alla som inte får spelet imorgon som har beställt ifrån CDON visar sitt missnöje genom att returnera spelet omedelbart.

Fick spelet idag, beställde CE innan jul förra året..

Permalänk

På sista lektionen så kom det ett meddelande från posten att CDONs paket var där!
YAAAAAAAAAY!!!!!!

Permalänk
Medlem

Äntligen!

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Mina 2 standard editions låg innanför dörren när jag kom hem (CDON+discshop), CE hämtades precis ut från mitt postombud (webhallen).
Installerar för fulla muggar

Permalänk
Medlem
Skrivet av SmOOthy:

Själv är jag väldigt trött på posten just nu, Dustin gjorde sitt jobb och skickade spelet tidigt igår men fortfarande finns det inte ett spår av brevet verken hos mig eller postens utlämningsställen!

Stod det "Försändelsen kan eventuellt bli försenad" på posten sida när man söker efter paket tidigare? Såg det nu när jag kollade iaf.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Inaktiv

spelbutiken höll vad dom lova posten var sen som fan idag fick det 17.10

Permalänk
Medlem

Beräknat leveransdatum är 2012-05-16 efter kl 18:00
tack webhallen, utmärkt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nE:

Samma sak här, lär väl inte dyka upp något spel idag iaf.
Hoppas man får det imorgon eftersom jag tagit ledigt på Fredag för att lana med polarna resten av veckan.

Uppdatering: kollinumret jag fått på webhallens hemsida var heeelt fel.
När jag kom hem låg det en avi på hallmattan!

Permalänk
Avstängd

fick ett sms igår att ett brev är lämnat till posten och är på väg till mig, idag kom det!
satan va roligt spel! går runt o köttar med barbaren!

bor långt upp i norrbotten, gj posten!

Permalänk

Jag bokade diablo 3 till mig och min bror i December 2011 på Webhallen.
Idag fick jag mitt examplar men inte min bror. Vi som hade tänkt spela med varandra efter han slutat jobba idag...

Permalänk
Medlem

Klen tröst till de som inte fått spelet än, själv kommer jag inte ens in.. får felmeddelande vid inloggning pga hög belastning.. Nu skiter jag i det här!

Permalänk

Förvånad över hur smidigt Hemmakväll skötte det. Billigast CE (?) och jag hade det igår. Vissa hade det redan förra veckan tydligen.

Riktigt trevligt, blir till att handla mer hos dom.

Permalänk
Skrivet av jollestroger:

Jag bokade diablo 3 till mig och min bror i December 2011 på Webhallen.
Idag fick jag mitt examplar men inte min bror. Vi som hade tänkt spela med varandra efter han slutat jobba idag...

Släng över ett guestpass till honom då. Eller har du redan gett bort dom?

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D | EVGA Z790 Classified | G.Skill Ripjaws S5 6000 MHz CL30 64GB DDR5 @6600 MHz CL30 | i9-13900KF @5.6 GHz | PNY GeForce RTX 3080Ti XLR8 Gaming Revel Epic-X RGB @2055 MHz, 19902 MHz | Cooler Master V1200 | CPU+GPU-kylning: EK Custom loop | BenQ XL2410T + LG UltraGear 34GP950G |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SmOOthy:

Själv är jag väldigt trött på posten just nu, Dustin gjorde sitt jobb och skickade spelet tidigt igår men fortfarande finns det inte ett spår av brevet verken hos mig eller postens utlämningsställen!

Jag väntar också på spelet från Dustinhome. De påstår att de har skickat det igår. Finns inte ett spår av tracking-nummret hos Posten. Normalt sätt brukar alltid paket från Dustin komma dagen efter, men inte denna gången. Noterade på ordersidan att de bytt från "Leveranssätt: Mypack" till "Leveranssätt: Posten Varubrev", om det nu spelar någon roll. Får spela imorgon istället.

Permalänk
Medlem

Åkte ut för en liten stund sen och kommer inte in igen. Min kompis som sitter här sidanom är dock kvar i gamet :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av kf:

Jag väntar också på spelet från Dustinhome. De påstår att de har skickat det igår. Finns inte ett spår av tracking-nummret hos Posten. Normalt sätt brukar alltid paket från Dustin komma dagen efter, men inte denna gången. Noterade på ordersidan att de bytt från "Leveranssätt: Mypack" till "Leveranssätt: Posten Varubrev", om det nu spelar någon roll. Får spela imorgon istället.

Jag har också beställt från Dustin. Men jag ser hellre inget spår av trackning.

Visa signatur

Fractal Define R3 | MSI P67A-C45 | 1 TB Samsung F3 | G.skill Ripjaws 2x4 GB | i5 2500 K | XFX HD 6950 | Noctua NH-U9B | XFX 650 W Core Edition | DVD Samsung

Permalänk

Försökt att logga in i en timme nu så det hade varit bättre för mina nerver om spelet landat i min brevlåda om typ 2 dagar istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D | EVGA Z790 Classified | G.Skill Ripjaws S5 6000 MHz CL30 64GB DDR5 @6600 MHz CL30 | i9-13900KF @5.6 GHz | PNY GeForce RTX 3080Ti XLR8 Gaming Revel Epic-X RGB @2055 MHz, 19902 MHz | Cooler Master V1200 | CPU+GPU-kylning: EK Custom loop | BenQ XL2410T + LG UltraGear 34GP950G |

Permalänk
Medlem

Fick mitt D3 idag, men sitter nog och spelar mitt nyköpta Batman istället tills stormen har lagt sig

Permalänk
Medlem

Oh ja! Se men inte röra!
Har lovat mig själv att det öppnas först när plugget är klart.
Motvation till MAX!

Permalänk
Medlem

Fick ett mail från elgiganten att jag inte får min ce idag och dom inte visste när. Så jag åkte till mediamarkt idag å köpte ce fanns 1 kvar =P. Sen nu för 2 timmar sen fick jag mail från elgiganten att dom skickt min ce box. om någon vill ha den kan jag hämnta ut den annars skickas den tillbacka ändå. vill i så fall ha 1000kr som jag köpt den för =).