Permalänk
Medlem

Logga in i D3!?

Står att de har problem med sina inloggnings-servrar, men jag har väntat i 20 minuter på min "hero-list" har inte ens fått skapa någong hero och undrar hur länge man ska få vänta för att få spela?
Någon som upplevt detta?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Jo har feta problem, min kompis har precis tagit sig in.. tog typ 10min innan "start game" funkade..

Americas funkar klockrent dock om man byter server men lite drygt då kompisarna är på europe

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Många som får DC också. Jag hade varit inne sen kl 12 typ. och nu fick jag dc :(.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Jo har feta problem, min kompis har precis tagit sig in.. tog typ 10min innan "start game" funkade..

Americas funkar klockrent dock om man byter server men lite drygt då kompisarna är på europe

Jag satte igång min 18:55 och har i skrivandets stund inte kunna få igång spelet, 25 minuter nu!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

De verkar ha haft problem nu sista timmen med inloggningen, troligtvis många som kommer hem.

Mellan 12 och 18 gick allt riktigt bra!

Permalänk

Varför har de ej Singel player mode, där man ej behöver loga in på deras skit server som ej funkar.

Visa signatur

GigaByte EP35-DS3 - Intel Core 2 Quad Q6600@2.44GHz - 8GB Corsair Dominator DDR2 PC8500 - Crucial M4 128GB ,1TB Hdd- XFX Radeon HD 5870 - Antec Sonata III - Svart (500w), Thoshiba HDTV 37"

Permalänk
Medlem

Var väl inte direkt oväntat att det ska gå åt helvete under peak hours. Alltså 17-22-tiden när alla är hemma och kan spela.

Visa signatur

Noll poäng är bättre än inga alls.

Permalänk
Medlem

Vi har suttit i typ 45min o provat

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Audia8snubben:

Varför har de ej Singel player mode, där man ej behöver loga in på deras skit server som ej funkar.

Eftersom de har real money AH måste de minska fusket så mycket som möjligt.. dock är det inte någon förklaring till varför det inte finns som möjlighet att skippa allt vad online heter och köra rå singelplayer. Men det riktiga argumentet för det är säkert för att stävja piratkopieringen.

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Vi har suttit i typ 45min o provat

Fy fan!...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Något tips? Ska man sitta och vänta eller ta cancel och pröva igen? Är det något slags kösystem?

Visa signatur

Permalänk

har spelat drygt 6 timme från 12,30 idag på europa serven , funkat bra ,utom har 2 gången slutat fungera nån minut

Permalänk
Medlem

Om du kommer till herolist och inget händer efter 20min är det nog bara trycka på cancel. Fick så inatt och inget hände :S

Permalänk
Medlem

35min retreiving hero list =(

men som tidigare talare peak hours nu, känner igen det från wow releasen samt alla expantions

Permalänk
Medlem

Fungerade förut för mig men nu verkar det ganska belastat....

Permalänk
Medlem

Fick precis dc också, tycker att de skulle varit förberedda på att alla skulle logga in samtidigt :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av KnewIt8:

Om du kommer till herolist och inget händer efter 20min är det nog bara trycka på cancel. Fick så inatt och inget hände :S

Kan jag få det bekräftat: Någon som väntat väldigt länge på "retriveing hero list" och sedan kommit in efter ett antal minuter?
Så trycka cancel och prova igen? Inget ont om din kommentar, tackar för den. Men vill bara vara säker så jag inte förlorar min plats i kön

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jo samma här spelade några timmar imorse, men nu känns det kört :/

Permalänk
Medlem

Hmm loggade in typ 19:00 och kom in på första försöket Men går inte skapa game får nått error 317002 :/

Permalänk
Medlem

...OCH där kom det upp "temporary outage... - error 74" och vad innebär det?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag satt i 20 minuter på retrieving hero list och väntade, under den tiden kom min flickvän in =/
Efter en cancel och relog kommer jag inte ens så långt!

Permalänk
Medlem

NU KOM JAG IN

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid_83:

Kan jag få det bekräftat: Någon som väntat väldigt länge på "retriveing hero list" och sedan kommit in efter ett antal minuter?
Så trycka cancel och prova igen? Inget ont om din kommentar, tackar för den. Men vill bara vara säker så jag inte förlorar min plats i kön

Neh, jag förstår :). Jag gav upp för det bara kändes som man fått timeout. När jag kom in i natt så gick det snabbt när det väl gick. Ehh jag kom in nu xD

Permalänk
Medlem

..OCH error 34 vad fan håller de på med!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

OMG SÅ RÅKAR KOMPISEN DRA UT KABELN FRÅN ROUTERN.. DASOIAHFHOIASHD

Visa signatur

Permalänk
Medlem

hmm hur byter man till US servers ? vill bara in och lira lite för att bestämma mig för vilken klass jag skall köra sen

Permalänk
Medlem

Nu kom jag också in

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lillman:

hmm hur byter man till US servers ? vill bara in och lira lite för att bestämma mig för vilken klass jag skall köra sen

Gå in på options och sen account

Visa signatur

Permalänk
Medlem

inne nu!

Permalänk
Medlem

Jag fick dc när jag sprang runt i spelet sen dess har jag inte lyckats ta mig in igen, en halvtimme sen ungefär..

Visa signatur

FD Torrent Compact | Corsair RM850x | Gigabyte Z790 | Intel Core i9 13900K | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 5600MHz CL36 | Radeon RX 9070 XT Taichi | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."