Permalänk
Medlem

Är Thor Datorn värd?

Hallå alla kunniga!
Jo det är så att jag siktat in mig på att köpa "thor einride" på cdon, link;

http://cdon.se/hemelektronik/thor_einride_-_intel_i5-2500k_-_....

Jag vill bara ha klart för mig att jag inte gör något dumt köp. För så vitt jag förstår kommer jag kunna köra bland annat bf3 på ultra, sc2 utan lagg på högsta etc.

Jag som inte har särskilt bra koll på datorer eller dess komponenter, skulle verkligen behöva få höra att datorn håller för att köra spel på högsta video inställningar.

Tack på förhand!

Visa signatur

Hejsvejs

Permalänk
Medlem

japp bör inte vara något problem..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator specs: Amd FX:8320 @stock 4now, MSI Geforce 770, Bequiet KRAFT 700w, Gigabite 990 FX, Kingston SSDnow 120 GB, WD Green 1 TB, 8Gb 1600mhz Ram och ett no name chassi. Övrigt, 23 tums skärm, 21,5 tums benq, Q-pad mk50, razer naga, Turtlebeach z6a, siberia v2, ATH-M50, Zoom h1

Permalänk
Medlem

Göött, sen var det en till kanske småsak, men jag undra bara om någon annan har haft problem med att få med 23 tummars LED skärmen man ska få med på köpet. Koden är "Fujitsu 23" (?) Men jag lyckas inte få med den på köpet, någon som vet vad som är felet, eller är det bara jag missar något uppenbart

Visa signatur

Hejsvejs

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chabean:

Göött, sen var det en till kanske småsak, men jag undra bara om någon annan har haft problem med att få med 23 tummars LED skärmen man ska få med på köpet. Koden är "Fujitsu 23" (?) Men jag lyckas inte få med den på köpet, någon som vet vad som är felet, eller är det bara jag missar något uppenbart

Fick faktiskt hem min skärm idag. Datorn är på väg.. Dom skickade nämligen först helt fel produkt till mig först, fick nån jävla vädercentral. Jag borde egentligen ha datorn nu också.

Men du ska typ lägga in skärmen i kundvagnen och sen skriva in den där koden. Om du trycker på Thor i vänstermenyn sen går du längst ner på den sidan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av El_Matho:

Fick faktiskt hem min skärm idag. Datorn är på väg.. Dom skickade nämligen först helt fel produkt till mig först, fick nån jävla vädercentral. Jag borde egentligen ha datorn nu också.

Men du ska typ lägga in skärmen i kundvagnen och sen skriva in den där koden. Om du trycker på Thor i vänstermenyn sen går du längst ner på den sidan.

Okej, det verkar kommit en bit påväg nu i alla fall, nu står det istället för "ogiltlig rabattkod"; Presentkortets saldo är 0 kr och kan ej utnyttjas. Ja ska ju inte ha något presentkort, jag ska ju få med datan på köpet. Alla som köper datan tackar väll inte nej till en skärm... varför måste dom krångla till det med en kod som inte funkar.. (för mig)

Visa signatur

Hejsvejs

Permalänk

Fick också problem med koden, har ett ärende hos kundtjänst nu ang rabattkoden. tror att problemet är att datorn inte finns i saldo. Skärmen är skickad ifrån lagret och datorn väntas komma nästa vecka.

Permalänk
Medlem

CDON och koder strular ofta, kontakta kundtjänst. Skärmen ska du få med på köpet.

Permalänk

"De 100 första som beställer en THOR och anger koden får ett Diablo III Gamer-kit"... Gäller det ännu frågar jag då?

Permalänk
Medlem

Herregud

Asså... till min fasa verkar det som dom tagit bort "data skärm på köpet" erbjudandet! Eller??

Visa signatur

Hejsvejs

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chabean:

Asså... till min fasa verkar det som dom tagit bort "data skärm på köpet" erbjudandet! Eller??

Ser tyvär ut så om man ska följa bannern.
Det du kan göra är att skriva i CDON tråden här på swec och fråga edin om det inte går att lösa, han brukar vara väldigt bra att ha o göra med.