Muskampen 2025: Segraren korad!

Cdon har 10% på komponenter i lager

Permalänk
Medlem
Skrivet av piercing:

Därför cdon.com e ett jäv.. sopföretag.
Tjäna nån hundring, när de sen strular å man vill ha service.. KATASTROF.
Betalar hellre några hundringar mer å vet att jag har krångelfri service å vända mej till!

Skickades från m.sweclockers.com

Vet inte vad du har för erfarenhet av cdon. Handlat mycket av dem. Svarar alltid på mail. Reklamerade nyligen en hårdidsk och ett nätagg. Inget krångel. på 2 veckor hade jag nya grejer. Tog en månad när jag reklamerade ett grafikkort till inet. Sä nått sopföretag skulle inte jag kalla cdon

Permalänk
Medlem
Skrivet av lifesson:

Vet inte vad du har för erfarenhet av cdon. Handlat mycket av dem. Svarar alltid på mail. Reklamerade nyligen en hårdidsk och ett nätagg. Inget krångel. på 2 veckor hade jag nya grejer. Tog en månad när jag reklamerade ett grafikkort till inet. Sä nått sopföretag skulle inte jag kalla cdon

Det är tvärom för mej, dom svarar efter 4 dagar eller inte alls på mail och skickar fel grejor pga av att dom inte läser av mailen. Inet har jag dock aldrig haft problem med!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

* Fractal Meshify 2/TG Light Tint * Gigabyte B650 Aorus Elite AX Ice* Amd Ryzen 7800x3d+Alphacool Eisbaer Aurora 360 Digital RGB * Kingston Fury Beast 64gb DDR5 CL36 6000Mhz* Asus Prime RTX5070 OC * Samsung 980 PRO M2* Corsair RM750X 80+ gold * Asus ROG XG279Q * Samsung 27" * Roccat Kone XTD * QPAD MK-85 Pro * Steelseries 840 *

Permalänk
Skrivet av 'Jonte[YoT:

;12301912']Lät en hel del enligt Sweclockers test.

Jo det är sant, fläkten låter ju såklart lite mer än eftermarknadskylare. Men det lär inte vara några enorma ljudnivåer, generellt som jag upplevt det i alla fall är referenskylare helt okej

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk

Nu finns gigabytes wf 670 i lager, men på något magiskt sätt funkar inte rabbaten på det. Precis som med gigabyte 680 som fanns i lager i går kväll, och sen försvann helt plötsligt. På palit 670 fungerar rabatten däremot. Något luktar ju lite lurigt med detta, rabatten exkluderas ju uppenbarligen från vissa "eftertraktade" komponenter

Aja, hur som helst är det en fin kampanj, trots att den är lite luddig.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Shamzin:

Vad lägligt att alla grafikkort ur serien Kepler helt plötsligt var slut på lager, och när jag igår pratade med k-tjänst sa de att de hade fått in en rejäl batch med gigabyte gtx 670 t.ex
...luktar skunk lång väg.

Grattis dock till alla som inte behöver nytt grafikkort för där finns chans att fynda:)

Uppmärksammade det jag med, det går ej beställa via deras hemsida (gick inte igår heller), skillnaden från igår var att det även på prisjakt stod dom som ej i lager. Det kan ju hända att dom är påväg in men att deras egna hemsida inte uppdaterats, men att dom skickat infon till prisjakt.

EDIT. Ja nu gick det ju beställa Tur då att jag beställde kortet på inwarehouse istället för ca 30 minuter sedan

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Sir Hitman:

Uppmärksammade det jag med, det går ej beställa via deras hemsida (gick inte igår heller), skillnaden från igår var att det även på prisjakt stod dom som ej i lager. Det kan ju hända att dom är påväg in men att deras egna hemsida inte uppdaterats, men att dom skickat infon till prisjakt.

EDIT. Ja nu gick det ju beställa Tur då att jag beställde kortet på inwarehouse istället för ca 30 minuter sedan

Rabatten funkar ändå inte på gigabytes kort, så du skulle nog inte fått det så mycket billigare från cdon ändå.

Visa signatur

3dmark11 P 5400

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av gammarayburst:

Rabatten funkar ändå inte på gigabytes kort, så du skulle nog inte fått det så mycket billigare från cdon ändå.

Nä men det blev ytterligare ett inköps ställe, eftersom jag var snål/ekonomisk så hade jag redan lite saker köpt från cdon och annat från inet, men ingen av dom hade ju grafikkortet i lager och ingen info om när det kunde komma så blev det ett 3e inköps ställe Kostnaden var nog frakten på några kronor, så det gjorde inte så mycket.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av adrian_cool69:

verkar lite buggad kod, ger inte rabbat på cpu, blu ray rom osv i min varukorg... hmm?

Vad jag har märkt så gäller rabatten för max 5 produkter.

Permalänk
Medlem

Tog inte lång stund innan Gigabytes GTX 670 blev "Tillfälligt slut". Fungerade koden för någon på det kortet?

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Skrivet av Recall:

Tog inte lång stund innan Gigabytes GTX 670 blev "Tillfälligt slut". Fungerade koden för någon på det kortet?

Nope när det gäller grafikkorten verkar det vara lite selektivt minst sagt med koden, enda keplerkortet som verkar gälla är Palit 670 (troligtvis pga att det är det mest svårsålda märket)

Visa signatur

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Skrivet av gammarayburst:

Nope när det gäller grafikkorten verkar det vara lite selektivt minst sagt med koden, enda keplerkortet som verkar gälla är Palit 670 (troligtvis pga att det är det mest svårsålda märket)

Med tanke på att Dustin, Komplett, Inet osv har den i lager också så är det väl Cdon som väntar ut rabatten.... och vips när koden är slut så rasar det in keplerkort...

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem

Till er som missade detta och lade en order nyligen, kontakta CDON och säg att ni klantade er vid köpet och glömde fylla i koden så att ni kunde få 10% rabatt, tror att de är snälla nog att fixa det och skickar tillbaka mellanskillnaden

Permalänk
Medlem

Nu finns Gigabytes GTX670 i lager igen men 10% rabatten funkar inte...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Recall:

Nu finns Gigabytes GTX670 i lager igen men 10% rabatten funkar inte...

Katastrof. Tror ni det e nått konstigt? Någon som kontaktat dem och frågat varför det är på detta viset?

*Edit: Jag e-mailade dem, de skulle skicka frågan vidare till elektronikavdelningen.