Permalänk
Medlem

BF3 Premium Hjälp!

Hej jag ska köpa Bf3 nu när jag har fått min nya dator men såg det här BF3 premium och jag undrar är det Spelet altså själva Bf3 som släpptes från hela början och Dlcn och alla godbitar eller är det bara dlcn och godbitarna ! tack

Visa signatur

I-5 3570k @3.4 Ghz // MSI GTX 670 OC // MSI MILITARY CLASS III Z77A-GD65 // 8Gb Ram // CORSAIR TX 750//
Iphone 4s//

Permalänk
Medlem

Det är alla expansioner+godbitarna men spelet måste du köpa innan

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

Bf3 är Bf3 och det är spelet du ska ha.
Premium är en samling av alla expansions som har kommigt och som kommer att komma. Dess går även att köpa löst om man nu vill det.

Så steg ett... Köp bf3.
När du har det kan du lägga till premium om du vill. Fast kan man fortfarande köpa premium eller var det bara en tillfällig grej?

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk

Det inte spelet Battlefield 3. Det är ett packet som innehåller alla kommande DLC och lite andra småsaker. Du måste köpa spelet för att sedan kunna köpa BF3 Premium.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pontus669:

Det inte spelet Battlefield 3. Det är ett packet som innehåller alla kommande DLC och lite andra småsaker. Du måste köpa spelet för att sedan kunna köpa BF3 Premium.

Skrivet av TheGiant:

Bf3 är Bf3 och det är spelet du ska ha.
Premium är en samling av alla expansions som har kommigt och som kommer att komma. Dess går även att köpa löst om man nu vill det.

Så steg ett... Köp bf3.
När du har det kan du lägga till premium om du vill. Fast kan man fortfarande köpa premium eller var det bara en tillfällig grej?

Skrivet av _NsMs_:

Det är alla expansioner+godbitarna men spelet måste du köpa innan

TACK! alla för era svar nu ska jag beställa bf3 tror frång komplett dom hade 43 % rabatt men får se återigen Tack!

Visa signatur

I-5 3570k @3.4 Ghz // MSI GTX 670 OC // MSI MILITARY CLASS III Z77A-GD65 // 8Gb Ram // CORSAIR TX 750//
Iphone 4s//