iPhone och bt-headset (MW600) automatisk uppkoppling? (

Permalänk

iPhone och bt-headset (MW600) automatisk uppkoppling? (

Hej!

Har införskaffat mig en FM-sändare då min bil inte har någon AUX ingång och är lite trött på att ha sladden liggades i bilen.
Så jag tänkte på möjligheten att köpa en Sony MW600 för att sedan koppla in iphonen via BT och lägga hela paketen ( MW600 + fm sändare) i bakluckan så jag slipper se det. Batteriet i MW600 laddas via ciggkontakten så de är inga problem men min fråga är:

Efter jag första gången parat ihop iPhone och MW600 kommer den då automatiskt koppla upp sig när jag sätter mig i bilen?

Eller måste jag öppna bakluckan för att trycka på någon knapp eller liknande, observera att headsetet alltid kommer ligga i stand-by och laddas när bilen är på via ciggkontakten.

Någon vänlig själ där ute som har ett MW600 då jag själv inte har det eller någon annat headset jag kan prova med.

Permalänk

den kommer koppla upp sig direkt om bt är på mobilen och mw600 inte byter kanal.

Visa signatur

GPU: RTX 4090CPU: Intel 11900KF PSU: Corsair SF850W Moderkort: Gigabyte Z590i Vision D CPU kylare: EK 240mm Chassi: Ncase M2 Skärm: LG C2 42" [B]

Permalänk
Medlem

förutsatt att 12-v urtaget i skuffen är på konstant, eller att det max går 500 h utan att tändningen slås på.

Men annars ska det inte vara några problem.

Visa signatur

| Bygger för fullt på nya burken |

Permalänk

Underbart att höra!

Tack så mycket för snabba svar, drar hem en sån jävel nu.

Permalänk

Kan direkt glömma att den fungerar när laddningen ligger på, MW600 går i viloläge när den är kopplad i usb.

Och tyvärr parkopplar det sig inte helt smärtfritt heller.

Har två stycken och båda är lika struliga.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

Kan bekräfta att MW600 inte går att använda när det laddas.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Köp Sony MW1 den stänger inte av sig som MW600.