SMITE Beta Key Giveaway

Permalänk

Jag vill gärna ha en key! Men en fråga; Skulle det vara okej om jag skickar tillbaka två keys istället för tre? För min engelska polare skulle också vilja spela.
Om du inte tycker att det är okej, så skickar jag alla tre.

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja ha en nyckel

Permalänk

jag tar gärna en key!

Permalänk

RobinLOL
Brandhorn
Florreaushabo
badbikini
Filipthysell
Biffaren
Matuschek
Chocobunny
Ponte17
lindstroum
Ni har alla PM.

Skrivet av Chocobunny:

Jag vill gärna ha en key! Men en fråga; Skulle det vara okej om jag skickar tillbaka två keys istället för tre? För min engelska polare skulle också vilja spela.
Om du inte tycker att det är okej, så skickar jag alla tre.

Jag har inte sagt att du måste skicka tillbaka tre keys, vill du ge en nyckel till en polare så är det helt okej.
Glöm inte att han också får tre nycklar, så att de inte bara ligger utan att användas.

Skrivet av badbikini:

Vill gärna ha en key då 2 av mina vänner spelar
tack i förhand

Inlägg som dessa förstår jag inte, om du har polare som lirar så lär ju de ha massa keys på sina acc.
(du har endå fått en av mig nu)

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha key har ju letat som en dåre efter key

Permalänk

en tack

kan jag få en please. ger tillbacks efter.

Permalänk
Medlem

jag tar gärna en key skickar tbx dom jag får

Permalänk

Tja! Jag tar gärna en beta key, sitter med en polare här så vi kan skicka tillbaka 5 keys! vore awesome!

Permalänk

Key

Hej, jag tar gärna en key. Du får tillbaka 2 eller 3 beroende på om min polare får en key med!
Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Skulle vara väldigt tacksam för en key jag med

Fick en av någon annan tackar ändå :D!

Visa signatur

Dator: 10900KF, RTX 3080, Torrent Compact
Skärm: LG 42C2 + Dell S2721DGF
Tillbehör: iQunix F97 med vita pudding, Taurus GM1-W, PS5 gamepad
Ljud: EPOS H3Pro, GSP 670, Corsair Virtuoso, Fidelio X2HR, DT770 pro, Eris E5, Airpods Pro 2022, GoXLR, Fiio E10
Övrigt: iQunix ZX75, Varmilo va109m, Keychron K8(Glorious Panda)

Permalänk

Tar gärna en key

Permalänk
Medlem

jag tar gärna emot en nyckel och skickar tillbaka 3 så snabbt det går.

(har skrivit för ett par dagar sedan men verkar ha blivit missad t,t)

Permalänk
Medlem

jag tar gärna emot en key

Permalänk
Medlem

Jag kan gärna ta en ny key för mitt gamla acc vart baned for no reason

Visa signatur

Intel Core i7 11700K ~ EVGA GeForce GTX 980 Ti HYBRID GAMING 6GB ~ Corsair Vengeance RGB PRO SL 2x16GB 3600MHz ~ WD Black SN850 2TB ~ ASUS ROG STRIX Z590-A GAMING WIFI ~ Corsair RM750 750W Vit (2021) ~ Fractal Design Meshify 2 ~ Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165 Hz

Permalänk
Medlem

Skulle mer än gärna ta en key jag också om någon har en över, spelet ser riktigt intressant ut. Kan ge tillbaka dom nycklar jag får utan problem. Tack på förhand.

Nevermind fick utav en polare, har dock gett bort mina 3 nu så har tyvärr inga kvar, så bespara er tiden med att skicka PM till mig.

Permalänk
Medlem

Kul att det finns folk som organiserar och driver sånt här! Snacka om att förgylla dagen. Hursomhelst är jag intresserad av en key, och ev. en utav "return keys:en"-- alltså får du två tillbaka, om inte tre. Tackar så hjärteligen i förhand!

Permalänk
Medlem

ingen key? :p

Vill inte vara tjatig at all, är tålmodig osv Dock undrar jag bara ifall du kanske må ha missat mig xD skrev ett par dagar sedan redan, sida 19, men men jag väntar

Permalänk
Medlem

Tar gärna en och skickar tillbaka de man får senare...

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Jag tar mer än gärna en key
Så får du troligtvis 7 tillbaka efteråt.

Visa signatur

tjenare.

Permalänk
Medlem

Tja tar väldigt gärna emot en key:D

Permalänk
Medlem

Skulle vara väldigt tacksam för en betanyckel

Visa signatur

Intel i7 4790K @ 4.0 GHz || NVIDIA GeForce GTX 780 Ti || Corsair Vengeance 8 GB @ 1600 MHz || ASUS Z-97-A || Samsung SSD 840 EVO 250GB

Permalänk
Medlem

Skulle uppskatta om jag kunde få en beta key.. tack på förhand

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja prova spelet skickar tillbaka alla 3

Permalänk

darkishneo
Kalas_konrad
Sajkomunt
Keto
surkakan
alexmon
zelxi
jarlmo
Markurus
antwone
Ni har PM.

Skrivet av surkakan:

jag tar gärna emot en nyckel och skickar tillbaka 3 så snabbt det går.

(har skrivit för ett par dagar sedan men verkar ha blivit missad t,t)

Skrivet av Mr_no_one:

Jag kan säga direkt att jag inte har nycklar åt er alla, så alla nyreggade ligger långt ner på listan.

Det skrev jag på sida 20.
För jag får inte tillbaka nycklar utav alla, så jag måste välja personer som ska få.
Samma sak nu, jag har inte keys åt er alla atm, om de nyreggade jag skickat ut keys åt skulle skicka tillbaka någon så hade det inte vart några problem.

Permalänk
Medlem

Tar gärna en betakey och det verkar ju vara så att man får nycklar att ge iväg när man får en nyckel så det är absolut något som jag kommer göra då HITTILS har denna communityn varit den bästa jag varit med om

Permalänk
Inaktiv

Tar också gärna en nyckel, spelet verkar intressant. Lämnar 2 nycklar tillbaka.

Permalänk
Medlem

Skulle bli väldigt glad för en beta key! Skickar självklart tillbaka alla tre så att detta kan fortsätta!

Permalänk
Medlem

Du kommer få 3 nycklar av mig, så fort min sega polare reggar. Ska slå på honom lite och hoppas på det bästa.

Permalänk

Jag tar gärna en key. Skickar 3 tillbaka.

Permalänk
Medlem

Jag tar också gärna en beta key. Skickar gladeligen tillbaka