SMITE Beta Key Giveaway

Permalänk
Medlem

skulle gärna också ha en beta key om det finns tack på förhand

Permalänk
Proffsmoddare

Im up for a key!

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk

Skulle vara gött med en beta key, ska se till att du får keys tillbaka! Tack i förväg.

Visa signatur

Laptop: Sager 8268-S // i7-4810MQ CPU @ 2.80GHz // NVIDIA GeForce GTX 970M 6GB // 8GB DDR3 1600MHz // 120GB Crucial M500 mSATA SSD // Windows 8.1

Permalänk
Medlem

Hade varit riktigt fint med en key. Brorsan fick tag i en av en vän men det ser inte ut som att han kunde fixa en till. Tack på förhand.
Ser till så att jag postar keys här om jag får tag i några!

Permalänk

Tar gärna en nyckel om det finns kvar.

Visa signatur

MSI P67A-GD55 | i5 2500K+ | 4 GB 1333 MHz Corsair XM3 | Asus Geforce GTX 580 DirectCU II | Corsair HX 620W

Permalänk

Skicka gärna över en beta key om det finns kvar, jag skickar givetvis tillbaka dom jag får

Permalänk
Medlem

Jag tar jätte gärna en key!

Visa signatur

ASUS P6T DELUXE V2 X58 | XEON X5670 @ 4,03GHz | 24GB DDR3 | RX5700 | OCZ AGILITY 3 240GB | SAMSUNG 850 PRO 512GB

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en

Permalänk

Ja tack

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | EVGA RTX 3090 | Gigabyte x570 Aourus Master | 32gb G-Skill TridentZ Royal Silver | EVGA T2 850w | WD Black 2TB NVME | 2x Samsung EVO 850 1TB RAID 1 | Lian Li O11 Dynamic | Acer Predator x38
Custom Loop: 2x 360 EK Rad, EK Velocity Full Nickel, EK GPU Fullcover

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en

Permalänk
Medlem

Tackar och bugar för en key! Skickar tillbaka dom resterande

Permalänk
Medlem

Hej, hade varit schyst om jag också kunde få en

tack på förhand

Visa signatur

Intel Core i9 9900K | MSI MEG Z390 ACE | DDR4 32 GB 3200 MHz | MSI RTX 2080 X Trio | NZXT X62 Kraken | Samsung 970 EVO M.2 500GB, Intel 660P 2TB M.2 SSD | Corsair RM750X V2 | Be quiet! base 601

Permalänk
Medlem

Vore kanon om man fick en key

Sannk yoo pö förhand

Visa signatur

P6T Deluxe V2 | i7 920 @ 4.3 Ghz + Corsair H50 | Nvidia Geforce 8800 Gts 320Mb | Corsair 6GB DDR3 1600MHz/CL7/DOM. GT DHX | SSD 80GB Intel X25-M G2 + 2 x 1Tb Samsung Spinpoint F3 | Corsair HX 850W | Corsair Obsidian

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha en, tack

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en Key. Kan skicka tillbaka minst en key.

Permalänk
Medlem

Jag vill ha en nyckel!

Visa signatur

RX 6950 XT Merc | 5800x3D w/ Peerless Assassin 120 SE | G.Skill 2x16GB CL16 3600@3733MHz | Aorus B550 Elite V2 | Seasonic Focus GX 850w | Fractal Design R4 | AOC CU34G2X 1440p Ultrawide @ 144MHz FreeSync

Permalänk
Medlem

Tar tacksamt emot en nyckel om det finns till övers.

Permalänk
Medlem

Skulle vara perfekt med en nyckel!

Edit: Är det ok om jag behåller en av dom till en god vän? Kan be honom om hans nycklar så skickar jag dom till trådskaparen.

Visa signatur

RTX 5080/ 7700X

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en key, om det finns kvar

Permalänk
Skrivet av SounDD:

Hade varit riktigt fint med en key. Brorsan fick tag i en av en vän men det ser inte ut som att han kunde fixa en till. Tack på förhand.
Ser till så att jag postar keys här om jag får tag i några!

Fick tag på en säger du, vet han om att han har fått 3 nycklar som ligger på deras hemsida? Kolla det, länk här i citatet under.

Skrivet av Mr_no_one:

Jag skulle uppskatta om de som registrerar sina smite keys skickar de extra de får i ett PM till mig, så att jag kan ge distribuera ut dem i denna tråd.
Det förutsatt att du inte har vänner att ge dem till eller att du själv vill dela ut dem. (inte i denna tråd då, för då kan du skicka dem till mig)

Efter ca 30 minuter, då du har registrerat din smite key, så får du ytterligare tre keys.
Som du kan hämta ut här.
https://account.hirezstudios.com/account/my-keys.aspx

Ni har alla fått PM:
Dimensquare
sistabössen
ylemaffia
VTxx
Nemran
Deathtrip2k
Raxy
Alienft
Erikn911
Srh201
Carlundz
Habix
Kilgam
nillas85
Andomys
eeoo2
SounDD

Permalänk
Medlem

Jag tar också gärna en beta key, du får en tillbaka!

Permalänk
Medlem

Tar gärna en, skickar minst tillbaka en. Förmodligen 2

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna ta emot en beta key om det nu finns någon kvar.
Tack på förhand!

/ Notice

Permalänk
Medlem

Jag skulle väldigt gärna ta emot en beta key!

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Medlem

Möjlighet att få en key?

Permalänk

Hej! Jag tar gärna emot en beta-nyckel om det finns tillgängligt. Är väldigt sugen på att prova smite!

Permalänk

Tar gärna en key, skrev innan. Men vad spelar det för roll att man är nyreggad?

Permalänk

Jag skulle gärna ta en tack!

Permalänk
Medlem

jag skrev högst på sida 19 fortfarande ingen key, kan ha missat mig?

Permalänk
Medlem

Vore skitkul!
Så, om det finns nyckel till övers

Visa signatur

De som inte bryr sig om att "storebror ser dig" för att de "inte har något att dölja", lämnar de även ut sin dörrnyckel till värden så denne kan läsa deras post och rota i skåp och lådor?