Permalänk
Medlem
Skrivet av Spajdah:

Har betan börjat eller jag bara störd? När jag försöker logga in säger den att det inte är nån event igång eller så har jag inte access. Access ska jag ha eftersom jag beställde pre-order collector edition. Tacksam för svar.

Den har inte börjat än så det är därför du får det medelandet. Betan börjar 21 idag men kanske blir lite tidigare.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Emil:

Den har inte börjat än så det är därför du får det medelandet. Betan börjar 21 idag men kanske blir lite tidigare.

Skickades från m.sweclockers.com

Okay då vet jag tack för svaret

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk

*suck* självklart ska man åka bort hela helgen får spela i natt bara

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orici:

Jag förstår inte mej på folk som vill komma till max level så fort som möjligt. Tycker att det förstör spelet.

Har aldrig tyckt om levlandet, alltid rushat 60 så man kan börja med det riktiga i spelet.
Var ju någon mmo utvecklare som sa "nästan ingen läser quest texterna ändå, bara skippar förbi allt"
Aldrig läst en quest text, bryr mig inte det minsta, snabbt till maxlvl så man kan börja med antingen dungeons lr pvp, det jag tycker är kul. Inte levlande, huga.

Permalänk
Avstängd

gör man spelet rätt så är resan målet.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Hjälp!!!1

Hej på er,

Typiskt, typ en timma innan betan börjar, så får jag problem. Jag installerade om GW2, men har nu ett problem med launchern.

Den visades först med korrupt grafik, men nu efter lite borttagning av kataloger etc, så visas den inte alls.
Patchern verkar fungera för den tankar ner en massa i gw2.dat vilken är nu 14.5 GB (hur stor ska den vara nuförtiden?).

Hur som helst så startar inte spelet/launchern.

På en laptop jag har så installerar jag också spelet som jämförelse. Den datorn var dock helt ren och nyinstallerad untan någon gammal GW2 installation. Där går det bra och jag ser att det är en ny launcher nu som visas.

På båda burkarna kör jag Win8. Tacksam för tips!

EDIT: Skall lägga till att spelet "visas" i aktivitetsfältet, och processen körs i aktivitetshanteraren (tar 30% CPU i anspråk) men som sagt launcher rutan visas inte.

Visa signatur

Spel: Intel i5 9600K@4,8GHz | Hydro H100i Pro | 32GB Vengeance RGB Pro 3000MHz | Z390 Gaming X | HX750 | GTX1060 6GB | MSI Optix G273QF | Corsair Obsidian 500D RGB | EVO 970 Pro 500GB + EVO 980 1TB
Barnens: Intel i7 920 | 16GB Corsair | GA-X58A-UD7 | HX520 | GTX460 SLI | P182 | EVO 840 256GB

Permalänk
Medlem

Servrarna är uppe.

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Jag är inne, sylvari

Permalänk
Medlem

Har skapat SweC guild. PM mig ingame. Nickar Vitloek denna beta också

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

I'm fucking in vilken server är det som gäller??

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Far Shiverpeaks

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Kalium:

Far Shiverpeaks

Aa, märkte det när TNA's hemsida heter farshiverpeaks.com ^^ C U ingame

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Skriv vad ni heter in game så skickar jag invite till guilden.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Tiny Ent ingame, invite till guilden

Visa signatur

3600X@4.2GHz, RTX 3070 Ti, 16GB DDR4@3.6GHz, NH-D15, Fractal Design Define Mini C

Permalänk

Någon annan som blev DC?

Permalänk
Medlem

Angående mitt problem: never mind. Det var SLI som hade fuckat upp, så launcher förnstret "visades" förmodligen på en skärm som inte fanns :P. Hade ju multimonitor senast jag spelade.

Har lirat Asura en stund - det är min ras I tell ya! Skitroliga

Visa signatur

Spel: Intel i5 9600K@4,8GHz | Hydro H100i Pro | 32GB Vengeance RGB Pro 3000MHz | Z390 Gaming X | HX750 | GTX1060 6GB | MSI Optix G273QF | Corsair Obsidian 500D RGB | EVO 970 Pro 500GB + EVO 980 1TB
Barnens: Intel i7 920 | 16GB Corsair | GA-X58A-UD7 | HX520 | GTX460 SLI | P182 | EVO 840 256GB

Permalänk

Skicka invite till inzan

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

terzina ingame

Permalänk
Medlem

Ingame nick är dawdrasil, får se hur länge det tar till nästa DC lol.

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet exakt hur stor installationen är som man laddar ner?
Leverantören hos farsan har nämligen en gräns

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

Nån som kan verifiera nått om hur prestandan är nu gentemot förra betan GPU/CF Usage etc

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av cope:

Är det någon som vet exakt hur stor installationen är som man laddar ner?
Leverantören hos farsan har nämligen en gräns

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har laddat ner 91% nu och det är 10,8 GB. Det är rätt stort alltså.

Förlåt för en kanske väldigt dum fråga men hur registrerar jag mig för att komma in i betan nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cope:

Är det någon som vet exakt hur stor installationen är som man laddar ner?
Leverantören hos farsan har nämligen en gräns

Skickades från m.sweclockers.com

13.9GB är min GW2 katalog.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Heter Rimebag iaf. alla mina chars var rensade så nu spelar jag en asura guardian vill ni lira med mig så är det bara pma ingame

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devlaska:

13.9GB är min GW2 katalog.

Skrivet av Fizzee:

Jag har laddat ner 91% nu och det är 10,8 GB. Det är rätt stort alltså.

Ok, tack. Farsan har en gräns på endast 8, så ångrar att jag inte la in det på ett minne

Citat:

Förlåt för en kanske väldigt dum fråga men hur registrerar jag mig för att komma in i betan nu?

Vet inte om det är någon affär som har kvar det nu men hemsidan lär ha det som man sedan registrerar sig i

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Har aldrig tyckt om levlandet, alltid rushat 60 så man kan börja med det riktiga i spelet.
Var ju någon mmo utvecklare som sa "nästan ingen läser quest texterna ändå, bara skippar förbi allt"
Aldrig läst en quest text, bryr mig inte det minsta, snabbt till maxlvl så man kan börja med antingen dungeons lr pvp, det jag tycker är kul. Inte levlande, huga.

Men nu är inte GW2 som alla andra MMO's....

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

Kan gärna ta en invite till guilden, heter Syltburken denna beta

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

sååååå.. hur känns det prestanda vis?

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Medlem

Någon som ska sitta på någon ts-server?

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite här också: "Kundvagn".