Permalänk
Medlem
Skrivet av -rand-:

Vilken server vill ni ha fordon på och vad för fordon?
har en atv på se 27 och en cykel på se 16, resten måste jag ha kvar

Beror helt på fordonen, vi kan göra som, så att vi har fordon på andra servrar som vi använder för transport på de servrarna.

Permalänk

1 ghillie någon?

Permalänk
Skrivet av fiskerens:

har inte uppdaterat servern till senaste beta patch pga att vilayer inte har släppt den till deras servrar ännu.

edit: såg nu att dom har släppt patchen men de blir sen, ska ta och lägga mig nu

Nu funkar det iaf Synd bara att modden är så förstörd :/ ligger försvarslös utan någonting i ett hus, inträngd i ett hörn, en spelar kommer in, tittar på en ett tag och sen skjuter en i huvudet...Det har gått en lång tid sen man blev erbjuden bandage och mat, till och med vapen av främlingar

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Nu funkar det iaf Synd bara att modden är så förstörd :/ ligger försvarslös utan någonting i ett hus, inträngd i ett hörn, en spelar kommer in, tittar på en ett tag och sen skjuter en i huvudet...Det har gått en lång tid sen man blev erbjuden bandage och mat, till och med vapen av främlingar

Sist jag stötte på folk som var hjälpsamma var innan dom tog bort Sidechatten, kanske har ett samband?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av KKay:

Sist jag stötte på folk som var hjälpsamma var innan dom tog bort Sidechatten, kanske har ett samband?

Jo, träffade på en idag som i alla fall var "vänlig" nog att fråga om jag var friendly, men efter upplevelsen imorse så svarade jag att han går levande här ifrån så länge han inte kommer upp i mitt hus, för då skjuter jag, var på han snabbt stack. Som tur var höll min bluff, då jag bara satt med en yxa mitt i cherno

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Någon som skulle vara intresserad av att byta till sig en M24? Vet iofs inte om det är nåt att ha och har dessvärre bara ett magasin. Använder det inte själv så kan definitivt tänka mig att byta den mot nåt rätt simpelt.

Permalänk

Hittade i går en SVD Camo byter skiten mot en GS har inga mag till han doc..

Permalänk
Medlem

du kan byta med mig.. jag har 2 par händer och springer fort....

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheSoftMachine:

Någon som skulle vara intresserad av att byta till sig en M24? Vet iofs inte om det är nåt att ha och har dessvärre bara ett magasin. Använder det inte själv så kan definitivt tänka mig att byta den mot nåt rätt simpelt.

Har en M16A2 M203 för tillfället.

Permalänk
Medlem

Har 3 magasin till MP5SD och en del till DMR/M24 att bytas mot något?
Kanske en box of matches, karta och något annat trevligt?

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Proxmox: JMCD-12S4 \ 96GB RAM \ i5 12500 \ 25TB
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

AKM med hela 8 magasin bytes till valfri sniper med minst ett mag i

Permalänk

Har en AS50 som jag vill byta mot något kul, gärna vapen, men dessvärre ingen ammo till den. Kom med nåt förslag om du skulle vara intresserad!

Permalänk
Medlem

Jag har en M107 med 30 rounds om någon vill byta mot något kul, typ ghillie, nvg.

|Edit| jag SÖKER nu en M107

Visa signatur

[I7 9700K @ 5.0Ghz | NH-D15 ][ASUS ROG STRIX Z390-F][G.Skill 3600MHz 32GB][Asus Strix 1070][Corsair HX 1000W][Cooler Master Storm Sniper Black Edition]

Permalänk
Medlem

Har en SVD Camo med hela 12-14 magasin!
Ge mig era förslag.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Proxmox: JMCD-12S4 \ 96GB RAM \ i5 12500 \ 25TB
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk

Har en L85:a som jag skulle kunna byta bort, har 4 mag till den, ge förslag på vad ni ger

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azoicer:

Har en SVD Camo med hela 12-14 magasin!
Ge mig era förslag.

AS50 med tre magasin, NVG och mk 48 med 300 kulor.

Visa signatur

Ryzen 9800X3D (-15v CO), ASUS B850 TUF Gaming Plus, 2x16GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000/CL30, Gigabyte RTX 5070 Ti Windforce SFF (.935v @3000MHz core, +3000 mem)

Permalänk
Medlem

Byter till mig en l85 aws ge mig era förslag. PM Helst

Permalänk
Avstängd

Skulle vilja säga "tack dayz" för att ni inte har en "YES/NO" fråga vid missclick i meny ;_;

Visa signatur

lolclockers

Permalänk

Söker 1 ghilliesuit, vad vill ni ha för det..? en M107 med mag?

Permalänk

Jag har inte plats för mer grejor(dmr equippad och en as50,m107 i backpacken) men på se 12 (det är natt) så ligger det en död snubbe på(Högst upp) radio tornet i airfield (control tower / whatever)
Han har en M4A3 med Grenade launcher och (tror det är silencer också?) den ligger i hans backpack
Vapnet heter M4A3 CCO så den är ju även camouflerad, efterssom jag skriver här så kommer det säkert komma fler än en person, så klaga inte på mig ifall ni blir skjutna, jag kan bara säga att jag själv inte ska sitta och campa då jag ska sova)

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite granna, e det värt och köpa spelet?

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Skrivet av Galarix:

Lånar tråden lite granna, e det värt och köpa spelet?

Ja

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

AS50 med tre magasin, NVG och mk 48 med 300 kulor.

Vad vill du ha för de 3 magasinen?
Vi har nog det mesta, kom med ett förslag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaio:

Har ni någon M136:a?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaio:

Har ni ghillie, eller camo-suit?

Visa signatur

Ryzen 9800X3D (-15v CO), ASUS B850 TUF Gaming Plus, 2x16GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000/CL30, Gigabyte RTX 5070 Ti Windforce SFF (.935v @3000MHz core, +3000 mem)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sasha:

Har ni någon M136:a?

Skrivet av JackeShan:

Redan fixat men tack ändå. Och vi skrotar alltid rocket launchern ifall den spawnar, jag brukar ha lite kul och skjuta på lite byggnader etc.

Om du kan fixa en m4a1 med granatkastare så kan ja fixa dig ett par st suits ifall du är intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaio:

Redan fixat men tack ändå. Och vi skrotar alltid rocket launchern ifall den spawnar, jag brukar ha lite kul och skjuta på lite byggnader etc.

Om du kan fixa en m4a1 med granatkastare så kan ja fixa dig ett par st suits ifall du är intresserad.

Okej!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaio:

Nästa gång, skrota den inte.

Permalänk
Skrivet av Xaio:

Edit : nvm

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Vi har några ghillies, hittar du en m136, m240, m4 holo, eller har några fordon så är vi generösa med våra bud.