Permalänk
Medlem
Skrivet av Sasha:

Nästa gång, skrota den inte.

Om vi har med oss fordon, sure då kan vi spara den, annars så orkar man inte. Vi är 2, eller utökat till 4 manna, de andra 2 är väl lite nybörjare så jag räknar inte med att dom kommer fixa in så mycket gear som vi gjort.

Permalänk

Har en FN FAL ANPV S4 som jag skulle kunna tänka mig byta mot något! Spelar typ aldrig på natten så har ingen direkt nytta av den!

Vill helst ha sniper, men PMa om du har något att byta och är intresserad!

Permalänk
Medlem

Jag har en Offroad Jeep just nu den vita, tar gärna en ghille... och kanske nått mer

Visa signatur

6600k Asus z170 16gig ddr4| Custom vatten loop | Corsair HX750 Gold | xl2411 | U2711 | Corsair Carbide Air 540 | Corsair force 3 ssd | Creative Sound Blaster Z | Sh 650hd | Røde Podcaster
Ducky Mini/ Razer DA 2013

Permalänk
Medlem

Har en FN FAL ANPV S4 som jag bytar mot antingen DMR eller Ghillie.

Kontakta mig via PM.

Permalänk
Medlem

Så, vilket vapen skulle ni vilja ha för en Range Finder?

Permalänk
Medlem
Skrivet av svinpepp:

Så, vilket vapen skulle ni vilja ha för en Range Finder?

M4 holo, M136 så får du betydligt mer än en rangefinder av oss.
M249 hade också varit trevlig, fick oss en M240 nyss men tappat bort vår M249..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sasha:

M4 holo, M136 så får du betydligt mer än en rangefinder av oss.
M249 hade också varit trevlig, fick oss en M240 nyss men tappat bort vår M249..

Har ni en Mk 48 som ni kan byta? Dog nyligen så min försvann. Har en M4 Holo nu.

Visa signatur

Ryzen 9800X3D (-15v CO), ASUS B850 TUF Gaming Plus, 2x16GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000/CL30, Gigabyte RTX 5070 Ti Windforce SFF (.935v @3000MHz core, +3000 mem)

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Har ni en Mk 48 som ni kan byta? Dog nyligen så min försvann. Har en M4 Holo nu.

Det har vi. : )

Kan slänga med något som bonus också om allt går smärtfritt.

Du har PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sasha:

Det har vi. : )

Kan slänga med något som bonus också om allt går smärtfritt.

Du har PM.

Det gick smärtfritt. En bra deal enligt mig!

Visa signatur

Ryzen 9800X3D (-15v CO), ASUS B850 TUF Gaming Plus, 2x16GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000/CL30, Gigabyte RTX 5070 Ti Windforce SFF (.935v @3000MHz core, +3000 mem)

Permalänk
Medlem

Byter nightvision mot en ghillie suit, PMA mig.

Permalänk

tjaa om någon av er skulle vilja lira dayz:P så lägg gärna till mig på skype

Demolition12341

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Du hade kunnat få mer av oss, men min post va längre back så antagligen så såg du inte den, behöver fortfarande min M4A1 holo :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaio:

Du hade kunnat få mer av oss, men min post va längre back så antagligen så såg du inte den, behöver fortfarande min M4A1 holo :/

Äh, vi gav honom bonusgrejer. Men vi hittade en till typ en timma efter bytet på en snubbe som anföll oss.. haha.
Så hittar ni en M136:a så vet du vilka du ska prata med : )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaio:

Tydligen hade en annan jag spelar med en M4 Holo, ska höra med han i morgon om han vill byta.

Skrivet av 511:

Äh, vi gav honom bonusgrejer. Men vi hittade en till typ en timma efter bytet på en snubbe som anföll oss.. haha.
Så hittar ni en M136:a så vet du vilka du ska prata med : )

Det var som fan.. cirka en timme efter dog jag av någon sniper. Tur man hittade en cykel så man kom tillbaka till sin kropp ganska snabbt!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Tydligen hade en annan jag spelar med en M4 Holo, ska höra med han i morgon om han vill byta.

Det var som fan.. cirka en timme efter dog jag av någon sniper. Tur man hittade en cykel så man kom tillbaka till sin kropp ganska snabbt!

Fråga honom vad han vill ha och skriv i ett PM till mig så ska det nog gå och lösas.

Permalänk

Har 2st l85:or som jag eventuellt kan byta mot något, Någon som vill ha sånna? skriv vad ni erbjuder
Edit : vi har även andra vapen, fal med night vision sikte,m4a3 cco,m4a1 cco, bizon och lite annat skit, ifall det är nått ni vill ha så skriv vad ni ger för det
edit 2 : Vi söker ghillie suits och rangefinder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dayz-Nooben:

Har 2st l85:or som jag eventuellt kan byta mot något, Någon som vill ha sånna? skriv vad ni erbjuder
Edit : vi har även andra vapen, fal med night vision sikte,m4a3 cco,m4a1 cco, bizon och lite annat skit, ifall det är nått ni vill ha så skriv vad ni ger för det
edit 2 : Vi söker ghillie suits och rangefinder

M136 och M4 Holo är vi ute efter.

Permalänk
Skrivet av Sasha:

M136 och M4 Holo är vi ute efter.

Vad ger ni för m4 holo? dödade en snubbe i elektro igår som hade en, tror den är i lägret

Permalänk

Någon som har en ghillie och vill byta mot en l85?

Permalänk

Vi har en m4 holo och en m136 (inget ammo till den dock), men det är ju precis vad ni behöver / vill ha, så vad ger ni för dom?

Permalänk

Kan ge 2x NVG för ghillie suit

Permalänk

Har en m136 utan ammo

Visa signatur

01010100 01101000 01100101 00100000 01100111 01100001 01101101 01100101

Permalänk
Skrivet av Swedishguy32:

Har en m136 utan ammo

vad vill du ha för den?

Visa signatur

ja, exakt

Permalänk
Medlem

Hur många är det som har genomfört sina byten och överlevt?
Själv skulle jag inte våga lita på någon så pass mycket.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Vi litar inte på folk.. vi har väldigt mycket säkerhet utplacerad. Men vi är ärliga och har inget att tjäna på att döda folk här.

Permalänk
Skrivet av fiskerens:

vad vill du ha för den?

Har redan ett erbjudande på den, sorry

Visa signatur

01010100 01101000 01100101 00100000 01100111 01100001 01101101 01100101

Permalänk
Skrivet av KKay:

vi bytte en m4 holo mot en mk48, inga problem

Visa signatur

ja, exakt

Permalänk
Medlem

Inte aktuellt längre då jag dött
skulle behöva akut hjälp. blev skjuten av en bandit. lyckades dock döda honom och bandagera mig själv. men har bara 1,6k i blod kvar. har inga kompisar i närheten samt inget blodpack eller matches för att grilla. kan ge 3 soda + något mer för besväret. (vill alltså att någon kommer och ger mig ett bloodpack eller ett paket matches) kan passa på att byta min crosbow mot något om nån är intresserad. befinner mig ovanför khelm.

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem
Skrivet av upl8447:

skulle behöva akut hjälp. blev skjuten av en bandit. lyckades dock döda honom och bandagera mig själv. men har bara 1,6k i blod kvar. har inga kompisar i närheten samt inget blodpack eller matches för att grilla. kan ge 3 soda + något mer för besväret. (vill alltså att någon kommer och ger mig ett bloodpack eller ett paket matches) kan passa på att byta min crosbow mot något om nån är intresserad. befinner mig ovanför khelm.

Synd att jag är så attans långt bort och inte har ett fordon, annars hade jag kommit

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Synd att jag är så attans långt bort och inte har ett fordon, annars hade jag kommit

tack. men jag dog när jag letade efter något användbart.
någon som har lust att spela med någon som helt saknar gear...
eller va??? nu när jag gick in på servern igen har jag inte dött och har all min gear kvar:)
jaja. nu dog jag ändå...

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)