Nya bilder på Iphone 5 visar hela telefonens utsida

Permalänk
Medlem

Jag gillar den!
Gillade den förra med. Skit sköna att handskas med. Men skulle aldrig i hela mitt liv köpa en. Jo, om jag köper en ny bil som har uttag för den som standard. Perfekt o använda som mp3 spelare...
Bara inte lillebrossan köper en. Kommer vi nog aldrig mer kunna prata med varandra...så länge han är inomhus.

Permalänk

Vilken vacker baksida...

Permalänk
Medlem

Wow så nytänkande. Not.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trigger:

Designmässigt verkar det ju inte finnas mycket nytänk..

Har själv varit ägare till Iphone4 sedan släppet och har i stort varit nöjd med den och faktist väntat på 5an. Hann dock byta ut 4an för ett tag sedan mot en android telefon....

Nu finns ingen väg tillbaka då allt helt plötsligt fungerar som man vill att det ska... Tänk bara o få slippa itunes för att lägga in musik inget mer jailbreakande för att köra de appar man vill ha!

Javisst, så kan den köra Windows 8 med dualboot...

Permalänk
Medlem

oj oj nu går mac fanboysen crazy, must upgrade....noooooooooow...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Skrivet av Mocka:

Nu kanske den inte går sönder lika lätt? Räcker ju att nysa på en iPhone 4S för att glaset skall brista.

Detta "anti-iPhone-argument" har jag aldrig förstått mig på, har haft min 4 i snart två år och den ser fortfarande ut som ny.

Permalänk
Avstängd

Intressant att Apple överger 16:10 för 16:9 även för mobiltelefoner.

Men varför inte 720p?

Permalänk

Ojoj vad det där inte är "Iphone 5".

Permalänk
Medlem

.. och där gjorde apple an tabbe...

jag tycker det är så roligt att se folk hjärndött o glatt följa apple vartän de går.. även fast de byter kontaktdonet för laddaren, den största failen i apples historia! de har alltid behållt samma kabel interface, vilket var jättebra om man tappade sin iphone kabel men hade kvar ipoden's kabel.. nu blir ju det hela överflödigt..

usch, bättre kan ni apple, och bättre kan ni fanboys! Think for yourselves, question authority.

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
GFs rig 144Hz samsung 1080p, Palit 3060Ti, 10400F,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB NV1, 480GB A400, 2TB+750GB HDD, Seasonic 650 gold, Kolink Void Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC 3060Ti, 3700X, Hyper 212, 16GB, 250GB SSD, 2TB HDD, 650w gold, P300A

Permalänk
Avstängd

Liknar ju 4s Dom gjorde samma sak som dom gjorde med 3gs och Ipad 1 xD

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Oneone:

oj oj nu går mac fanboysen crazy, must upgrade....noooooooooow...

http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4876831_700b.jpg

Skulle varit samma snubbe som dök in, fast med en annan hårfärg bara då 5'an och 4, 4s är identiska ju xD

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gtoxed:

.. och där gjorde apple an tabbe...

jag tycker det är så roligt att se folk hjärndött o glatt följa apple vartän de går.. även fast de byter kontaktdonet för laddaren, den största failen i apples historia! de har alltid behållt samma kabel interface, vilket var jättebra om man tappade sin iphone kabel men hade kvar ipoden's kabel.. nu blir ju det hela överflödigt..

usch, bättre kan ni apple, och bättre kan ni fanboys! Think for yourselves, question authority.

Om man inte har någon kringutrustning med docka så är ju problemet med att de byter kontakt inget problem.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk
Medlem

Kan redan se Apples nästa stämningsrubrik. Stämmer Samsung för smala kanter.

Come at me haters!

Dold text
Visa signatur

Games!

Permalänk
Medlem
Skrivet av phreec:

Tycker den delar likheter med min brända smörgås, säljstopp tack!

Dels detta, får även lite SGS3 feeling. Tycker mig se en lite blå nyans där, eller kanske bara jag....

Det bästa är ju trots allt att det är ny docka

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FreeNAS 3U | 8GB | 2x2x3TB ProxMox i7-8700K | 32GB Desktop Dell 22" | Benq 22" | i5-smth | 16GB | Intel 520 120GB | 500GB | Arch

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrNi|sson:

Detta "anti-iPhone-argument" har jag aldrig förstått mig på, har haft min 4 i snart två år och den ser fortfarande ut som ny.

Barn med ynkliga händer tappar saker lättare.

Det är ett jävla snack här nu om att designen inte är nytänkande, men hur ny var designen på Galaxy S3 jämfört med Galaxy Nexus? Apple har ingen som helst anledning att göra större justeringar på designen då den är oerhört omtyckt, och av samma anledning valde Samsung att behålla Nexus-designen på S3an då Nexus var väldigt omtyckt. Spelar ny design så stor roll när det gäller köp av telefon? Nog för att Apple-fanboys är kända för att tänka på design, men jag tror fan att alla Android-fanboys har blivit snäppet värre. Att ni ständigt vill ha nytt bekräftar ju bara att ni innerst inne inte är nöjd med det ni har.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Har aldrig varit ett Apple-fan, men iPhone 4 var stilren och ganska snygg. Denna ser ut som en kinesisk kopia, baksidan ser förjävlig ut. Hoppas att detta är fake (även fast det inte ser ut så) eller en prototyp.

Visa signatur

Stationär : i5 4670k, RX 580 8GB, Node 304, Pop!_OS 20.10
Thinkpad T14s : Ryzen 7 Pro 4750U, 32GB RAM, Void Linux

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gtoxed:

.. och där gjorde apple an tabbe...

jag tycker det är så roligt att se folk hjärndött o glatt följa apple vartän de går.. även fast de byter kontaktdonet för laddaren, den största failen i apples historia! de har alltid behållt samma kabel interface, vilket var jättebra om man tappade sin iphone kabel men hade kvar ipoden's kabel.. nu blir ju det hela överflödigt..

usch, bättre kan ni apple, och bättre kan ni fanboys! Think for yourselves, question authority.

Du måste dock förstå att de inte bara byter för skojs skull.

Läs om varför de bytte kontakt innan du skriver sådana saker. Jag kan tyvärr inte länka det eftersom jag skriver detta från telefonen och har hemsidan i historiker på datorn.

hjärna
Permalänk
Medlem

Skulle IOS 6 släppas till 3gs:n eller hur var det, undrar hur seg den kommer bli efter det?

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Medlem

A new innovative design, for those who truly understand what smartphones is all about. This is "The new Iphone"! Hurra hurra, applåder, jubel, hyllningar från pressen...

Problemet med det nya kontaktdonet är ju att folk som redan har massvis med tillbehör som t.ex billaddare, docka till hemmabiot osv lär ju får köpa allt det nytt. inte för att Apple folk kommer bry sig väldigt mycket då "alla" är lika villiga att spendera bort sin förmögenhet på både imac, macbook, ipad, ipod, iphone osv för att det skall vara från samma företag.

Visa signatur

Gammal men bra.

Permalänk
Medlem

Hej,
Se ut som en Karton.4 Kantig.Schmacklös.Mvh.......Klaus

Visa signatur

Asus Z97-E,Intel I7-4790K,Corsair Ram DDr 3- 16Gb 2x8Gb Pro Serie Vengance 2400MHZ

Permalänk
Medlem

Designen är hemsk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Barn med ynkliga händer tappar saker lättare.

Det är ett jävla snack här nu om att designen inte är nytänkande, men hur ny var designen på Galaxy S3 jämfört med Galaxy Nexus? Apple har ingen som helst anledning att göra större justeringar på designen då den är oerhört omtyckt, och av samma anledning valde Samsung att behålla Nexus-designen på S3an då Nexus var väldigt omtyckt. Spelar ny design så stor roll när det gäller köp av telefon? Nog för att Apple-fanboys är kända för att tänka på design, men jag tror fan att alla Android-fanboys har blivit snäppet värre. Att ni ständigt vill ha nytt bekräftar ju bara att ni innerst inne inte är nöjd med det ni har.

Klart man inte är helt nöjd med det man har, allting går att förbättra inget är perfekt, Annars skulle man ju aldrig byta ut nåt?

Visa signatur

NZXT H440 - MSI Z97 Gaming 5 - Intel core i5-4690K - Noctua NH-D15 - 2x Gigabyte r9 280x Windforce 3X - Corsair XMS3 DDR3 4x2GB - Corsair TX850M - Samsung evo 840 1TB - 4x Seagate Constellation ES 2TB
HTC Legend> LG Optimus 2x> Nokia Lumia 800> HTC One X > HTC one > LG G2 > Motorola Nexus 6 > Samsung galaxy S7
Surface pro 3 i3 64GB
Hellre att det aldrig fungerar än att man öppnar instruktionsboken!

Permalänk
Medlem

Komiskt alla ratar som vanligt så fort det står apple någonstans.
Det är ju knappast som designen på SGS3 är bra, en av dom fulaste mobilerna någonsin.
HTC är dock bättre på design än vad sketna billiga plastsamsung är, samsung är dock alltid billig kinesplast på alla deras produkter.

Tycker Iphone 3gs är den snyggaste luren någonsin och framförallt skönaste att hålla i näven.
Synd dom håller kvar på lite mer kantigt.

Blir ändå en iphone, hade sgs2 ett tag, sålde skiten, sitter på en billig android för nuvarande, testat sgs3 ett tag men usch nej.
Hatar android, och borka med launchers, custom roms osv var kul 1 vecka sen var de totalt onödigt.

Enda fördelen för vissa kan väll vara att piratkopieringen på android är så lol, kan hitta vilket program som helst bara genom googla, tar 1 sec. OCh behövs ingen crack, jailbreak liknande eller något. Installera skiten bara.
Fördelen med 100% öppet os I guess ;>

Men betalar hellre för dom få appsen jag själv använder.

Btw tror folk android fanboys är bättre?
Alla whinar om apple fanboys men android fanboys är fan ta mig värre, lika "hjärndöda" som motsvarande skulle jag säga.

Och ne jag äger ingen apple produkt idag, sorry den som vill skriva fanboy.
Kommer dock köpa iphone5 eftersom alla android mobiler som finns nu är skräp i mitt tycke, möjligen undantag Xperia S kameran som är trevlig, hemsk mobil i övrigt dock.

Permalänk
Medlem

Så jäkla SNYGG! Synd bara att den kör iOS och inte android..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

WROOOOOOM
Citera så hittar jag tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av WeeMaan:

Gillar den inte heller, den är alldeles för lik 4an och ser fortfarande klossig ut. Och varför så liten skärm? Jag börjar tycka att 4" är i minsta laget..

Det finns bra mycket snyggare mobiler än den här, den saken är klar. Gissar att det är en fejk, förväntar mig mer designmässigt av en apple-pryl.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk

Gillar den, men tänker ju inte uppgradera från en 4S till den.

Visa signatur

1150 4670k @ Stock | Asrock H87M-ITX| 8gb (2x4) Corsair Vengeance LP CL 9 1600hz | MSI GeForce GTX 770
Bitfenix Prodigy White | Corsair H100i w/ 2x Noctua NF F-12

Permalänk
Medlem

Haha fan va ful.

Permalänk

Den ultimata telefonen, appels design med androids hård- och mjukvara.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker att den är lik Samsung Galaxy S3?

Visa signatur

Lwl

Permalänk
Avstängd
Skrivet av wankeer:

Skulle IOS 6 släppas till 3gs:n eller hur var det, undrar hur seg den kommer bli efter det?

Det kommer att släppas, men rejält nedbantad variation.

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD