Permalänk
Medlem

Razer Deathadder

Fick hem Razer deathadder idag och den är otroligt skön att hålla i .

Har dock ett problem med vänster klick. om det nu är ett problem det vet jag ej eller det bara är ovana men jag tycker att knappen är riktigt seg/trög att trycka på.
Är det så att det kan vara nåt fel på musen eller det bara är så det ska vara ?
Kan ju helt enkelt va att min föra mus va extremt känslig .

Visa signatur

Svart-röd dator med på och av knapp , har massa usb intag och andra saker. går fint fint

Permalänk
Keeper of Traditions

Om den är märkbart segare än högerklick så är det antagligen något fel på den.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

Fick lov att testa nu, men känner ingen skillnad alls i seghet mellan knapparna- Är nog tyvärr fel på din produkt :/

Visa signatur

Intel i5 2500k 4,7Ghz@ 1,425v - Noctua NH-D14 - Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB CL8 1,5v - Gigabyte Radeon HD7970 3GB 1189/6400 mhz - Asus Xonar Essence STX - Asrock Z77 Extreme 6

Permalänk
Medlem

Det är nog fel på din produkt om du känner mycket skillnad tyvärr :/

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4, Moderkort: AsRock Z77 Pro4, PSU: Antec VP650PM 650W, CPU: Intel Core i5 3570K @ 4.3Ghz, HDD: 500GB Western Digital Caviar Green 3,5, SSD: Samsung 840 Pro Series 128GB, OS: Windows 7 Ultimate 64 Bit

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är skamligt dålig kvalitetskontrol på Razers möss.
Både jag och min bror köpte en Deathadder för några år sen vid olika tillfällen, och båda dubbelklickade från början på vänster knapp.

Det är även proppfullt med tråkiga historier på olika forum om att dom slutar fungera inom ett år.

Razer har extremt dåligt rykte på internet, vilket är synd då det är en mycket bra sensor i Deathaddern och den har en bra form.