Permalänk
Medlem

Bf3 stänger ner sig

Tjena en kompis har problem med bf3 att det stängerner sig när det laddar eller sparar tex när han byter bana på multi player eller när han spelar campaign.
Han har asus hd 6770 Intel i5 och Intel 120gb ssd
Hjälp uppskattas

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"A watcher scoffs at gravity" -Rupert Giles.

Permalänk

Kommer det inte något meddelade eller så när det händer. Blir det bara svart å sen är ni i Windows eller i battlelogen. Fryser den sig så ni måste reseta datorn.

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunner357:

Kommer det inte något meddelade eller så när det händer. Blir det bara svart å sen är ni i Windows eller i battlelogen. Fryser den sig så ni måste reseta datorn.

Det kommer inga fel medelande eller nått man kommer tillbaka till battlelogen och behöver inte resetta datorn

Visa signatur

"A watcher scoffs at gravity" -Rupert Giles.

Permalänk

Hade samma fel, har han provat installera om BF3? Om det inte hjälper/hjälpte så installera om Windows. Det funkade för mig, jag installerade om BF3 4 gånger och löste det inte, sen installerade jag om Windows och nu funkar det helt felfritt.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 4670K @ 4,4 GHz, Kylare: Corsair H100i Push N Pull Moderkort: ROG Maximus VI Gene Z87 Ram: Corsair Dominator 2666 4GB x2, HDD: Seagate 2TB SSD: Intel 520 120GB GPU: EVGA 780 SC ACX PSU: Corsair 760 Platinum AX Dator Låda: Corsair 350D Performance Windowed