Någon som kan några roliga spel??

Permalänk

Någon som kan några roliga spel??

Tjenare sitter här hemma och inte har ett skit att spela, letar efter ett mmo aktikt spel se i listan vilka jag har spelat och gillat och även inte gillat, vet inte riktigt vad man ska kalla alla mina spel ganska blandad samling men alla är vel Mmo liknande... Tror jag

Spel jag kört:

Wow (tröttnat efter ett tag)
Lol (börjat tröttna efter ca 2000games och retards man hamnar med)
Minecraft (klarat ut allt gjort allt spelat ut både tekkit och normal och fler mods, Även byggt mapar osv)
Orcs must die (klarat)
Gta Iv (klarat, LÄNGTAR till Gta V!!)
Tribes Ascend (tråkigt i längden och även inte så roligt efter att ha spelat under en ganska lång tid)
Battlefield III (kört lite med kompisar men också ganska lång tråkigt, Inte direkt bästa killen på fps ^.^)
Har också ängnat lång tid åt ett spel som heter Mu inte många som hört talas om det men har även lirat det i flera år.

Tacksam för svar!!

Permalänk

Guild wars 2
Left 4 dead 2
Counter strike 1.6 - Counter strike source
DayZ
Saints row 3
Sniper Elite v2
Trackmania nations forever

Permalänk

Eftersom att du verkar gilla GTA så mycket så skulle jag rekommendera Saints Row 3, extremt kul =]

Permalänk
Medlem

Batman Arkham Asylum och Arkham City
Assassin's Creed 2 och Brotherhood
Bioshock 1 och 2

Visa signatur

CPU: i5 3570K@4.2GHz, 1.152V RAM: Corsair Vengeance 8x2 Grafikkort: MSI Geforce GTX 660ti Chassi: Fractal Design Define R4 Ljudinterface: Focusrite Scarlett 2i2 Hörlurar: Audio Technica ATH-M50
Citera för svar!
Gymnasist med stort intresse för musik, grammatik, böcker och datorer.

Permalänk

Modern Warfare 2 kampanjen är den bästa kampanjen jag har spelat, kört igenom den flera gånger

Permalänk
Skrivet av BrobiWanKenobi:

Guild wars 2
Left 4 dead 2
Counter strike 1.6 - Counter strike source
DayZ
Saints row 3
Sniper Elite v2

kört lite med kompisar men också ganska lång tråkigt, Inte direkt bästa killen på fps ^.^)

Good guy brobi ger bara FPS xD

Permalänk

Saints row 3 värkar vel ganska intressant men ser mer ut som en dålig kopia av gta (rätta mej gärna om jag har fel)
Guild wars 2 vet jag inte riktigt funderar på det men vet inte riktigt om jag gillar uppläget med nytt vapen nya spells :/

Skrivet av BrobiWanKenobi:

Guild wars 2
Left 4 dead 2
Counter strike 1.6 - Counter strike source
DayZ
Saints row 3
Sniper Elite v2

Permalänk
Skrivet av GoldToazt:

Saints row 3 värkar vel ganska intressant men ser mer ut som en dålig kopia av gta (rätta mej gärna om jag har fel)
:/

Samma stuk fast verkligen ingen dålig kopia, extremt mycket mer humor i SR3 skulle jag vilja påstå allting är så "over the top" som man säger =]

Permalänk
Medlem

Bioshock

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Medlem

Global Agenda är ju Hybrid MMO med open world, PvE och PvP. Bara att ladda ned och testa, finns på Steam också. Men jag noterade precis att Hi-Rez rensat upp hela deras gamla Global Agenda site. Den splash page jag länkade till är inge vidare om du vill hitta info men där finns download länk i alla fall.

Permalänk
Medlem

Amnesia: The Dark Descent, om du inte är mörkrädd.

http://www.amnesiagame.com/#main

Permalänk
Medlem

Civ 5, turordningsbaserat strategispel, OM du tycker om det så kommer du att spendera otroligt mycket tid med det. Inte för alla (krävs lite tålamod) men väldigt beroendeframkallande när du väl fastnat i det

Permalänk
Medlem

Sleeping dogs.

Finns ett demo på Steam du kan testa först för att se om du gillar det.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag upptäckte Just Cause 2 nyligen. Riktigt kul. Billigt också, jag hittade det för €5 på Steam-rea.

Gillade du GTA4 tycker jag det borde det tilltala dig.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk

Instämmer om saints row 3!
Blackligt Retribution - kul och gratis online fps.
Dins Curse - indie arpg, extra roligt om du har nån vän att spela med men funkar även lysande som sp.
Borderlands - men bara i väntan på Borderlands 2 som kommer snart!

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800x Kylning: Noctua NH-U12P SE2 RAM: 16gb Ballistix 3600 MB: Gigabyte B550 Aorus Elite V2 GPU: ASUS RTX 3060 M.2: Kingston A2000 250GB SSD: Samsung 850 Evo 500GB, Samsung 860 Evo 1TB HDD: WD Caviar Black 500GB PSU: Cooler Master V700 Chassi: Antec p280

Permalänk
Medlem
Skrivet av GoldToazt:

Tjenare sitter här hemma och inte har ett skit att spela, letar efter ett mmo aktikt spel se i listan vilka jag har spelat och gillat och även inte gillat, vet inte riktigt vad man ska kalla alla mina spel ganska blandad samling men alla är vel Mmo liknande... Tror jag

Spel jag kört:

Wow (tröttnat efter ett tag)
Lol (börjat tröttna efter ca 2000games och retards man hamnar med)
Minecraft (klarat ut allt gjort allt spelat ut både tekkit och normal och fler mods, Även byggt mapar osv)
Orcs must die (klarat)
Gta Iv (klarat, LÄNGTAR till Gta V!!)
Tribes Ascend (tråkigt i längden och även inte så roligt efter att ha spelat under en ganska lång tid)
Battlefield III (kört lite med kompisar men också ganska lång tråkigt, Inte direkt bästa killen på fps ^.^)
Har också ängnat lång tid åt ett spel som heter Mu inte många som hört talas om det men har även lirat det i flera år.

Tacksam för svar!!

Definiera "Klarat allt i Minecraft."
Visste inte att det fanns ett slut på minecraft...

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk
Medlem

Acthung die kurve 2
civ (5)
starcraft II
heroes of might and magic 3(alla förutom 5/6 är bra)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mylifestyle95:

Modern Warfare 2 kampanjen är den bästa kampanjen jag har spelat, kört igenom den flera gånger

I am scratching my head o_O Hur kan den vara bra? lång koridor av massslakt och tam dialog

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mylifestyle95:

Modern Warfare 2 kampanjen är den bästa kampanjen jag har spelat, kört igenom den flera gånger

Nee, black ops är bäst! Eller Cod4

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Skrivet av Yooriitzz:

Nee, black ops är bäst! Eller Cod4

Enligt dig kanske

Permalänk

Total War: Shogun 2 (eller valfritt spel ur total war-serien). Gillar du RTS med enorma strider så kommer du älska dessa.

Permalänk

Joo när man spelat det flera igenom survivol flera gånger både med och utan mods och även byggt stora adv maps m.m
Så är man lite trött på det

Skrivet av BrutalSwede:

Definiera "Klarat allt i Minecraft."
Visste inte att det fanns ett slut på minecraft...

Permalänk
Medlem

Starcraft 2
Team Fortress 2
Natural Selection 2
The Settlers 7

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Sleeping Dogs
Max Payne 3
Red Dead Redemption
L.A. Noire

Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.2GHz | MSI Z87-G45 GAMING | Phanteks PH-TC14PE | MSI GTX 980 Ti Gaming 6G | Kingston HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Samsung 840 EVO 120GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A400 240GB | Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB | Fractal Design Define R4 | Lenovo Y27Q-20 | BenQ XL2411Z | Glorious Model I | Mountain Everest Max | Sennheiser HD 560S | FX-AUDIO DAC-X6 | Samson Meteor Mic

Permalänk
Medlem

Smite!!!

Permalänk
Medlem

Epic Mafia

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Trine & Trine 2
Orcs Must Die 2 (om det inte va detta du menade)
Samt som tidigare folk har näm Saints Row 3 och Just Cause 2