SweClockers drop!

Installerade om min ASUS Zenbook UX32VD precis, får inte igång USBportarna!

Permalänk

Installerade om min ASUS Zenbook UX32VD precis, får inte igång USBportarna!

Hej, snabb fråga här!
Hur fasen ska jag få över drivers till laptopen utan USBportar? Och varför fungerar ej dessa? Har inte läst att det ska vara något strul efter installation pga detta.

EDIT: Bluetoothdriversarna verkar vara installerade via windows iaf! Ska prova föra över drivers via mobilen.
EDIT 2: Fungerade inte att föra över drivers via bluetooth. För dåliga drivers förmodligen... behöver hjälp!

Permalänk

Har du inget minneskort som går i kortläsaren? Finns inget i bios om usb-portarna som kan lösa det kanske?

Permalänk
Skrivet av Daniel64381:

Hej, snabb fråga här!
Hur fasen ska jag få över drivers till laptopen utan USBportar? Och varför fungerar ej dessa? Har inte läst att det ska vara något strul efter installation pga detta.

EDIT: Bluetoothdriversarna verkar vara installerade via windows iaf! Ska prova föra över drivers via mobilen.
EDIT 2: Fungerade inte att föra över drivers via bluetooth. För dåliga drivers förmodligen... behöver hjälp!

Första drivern som ska inst är chipset, tror iof inte att detta ska ha nån betydelse för dina usb portar. Instämmer i equals(null) tankar ang bios.

Permalänk
Medlem

Gå till enhetshanteraren och prova att installera via nätet om du har wifi tillgängligt.

Permalänk
Medlem

Är det inte en vanlig usb port på vänstra sidan??
Så är det på vanliga ux32'an

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz