Flyttade precis in i en lägenhet som har stadsnät. en vecka innan jag flyttade beställde jag bahnhofs 100/100, Allt verkade bra tills jag kom hit då det redan var ett internet uppkopplat med 1mbit från alltele.
Med det så gick inte bahnhofs beställning igenom jag ringde och hörde om de kunde koppla igenom men det gick inte, jag fick ett namn av dem vem som stod på bredbandet så jag ringde min fastighetsägare men ingen med det namnet har bott på adressen och jag ringde den som bodde här innan och hon hade inte använt internetet på 5 månader och visste inte vem den här personen va.
Då ringde jag alltele men de kan inte hjälpa mig för jag står inte på bredbandet och de kan inte langa nr elr ngt till den här personen.
Så vad fan kan jag göra då? blir så extremt frustrerad på detta skit internetet och att jag inte kan göra något åt det
Visa signatur
AMD Phenom2 X4 3,4Ghz
Asus GTX 570
Corsair 4GB DDR3 1333MHz
Asus M4N75TD
Corsair vx 550w
Personbevis och/eller hyreskontrakt där du som boende står borde vara tillräckligt för att styrka att det är DU som bor där och därmed kan diktera vilket bredband du vill ha där.