Permalänk
Medlem

ArvidNG "Woodie"

Så här blev resultatet på träd-datorn. Vill bara tacka mina sponsorer, som har gjort detta projekt möjligt med att sponsra med komponenter. Har tagit ett tag att göra klart chassit eftersom jag bara har haft möjlighet att jobba med det på lektionen, men hoppas att ni inte blev för besvikna. Vi får väll hoppas att det blir ett nytt projekt snart, fast då blir det förmodligen inte i träd. Det var allt för mig denna gången, Tack o hej!

ArvidNG "Woodie"

Permalänk
Proffsmoddare

Ser riktigt bra ut!

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem

Fin-fint Arvo 5P

Permalänk
Medlem

Snyggt

Permalänk
Medlem

För snyggt för att vara med i tävlingen om dh's fulaste! / JustinChassit

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Ska jag va helt ärlig så började det RIKTIGT bra men gick utför ganska rejält mot slutet på bygget.

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

Ska jag va helt ärlig så började det RIKTIGT bra men gick utför ganska rejält mot slutet på bygget.

Det var tråkigt att höra. Vad är det som har gått utför tycker du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArvidNG:

Det var tråkigt att höra. Vad är det som har gått utför tycker du?

det jag reagerade mest på var att det börja väldig noggrant och snyggt, sen börja du blanda in playwood mm.
blev lite som att du bara slängde ihop resten för att bli klar? :/

Skulle gärna sett att sidopanel/ allt i chassit va i samma trä som du började bygga med

Hoppas du inte tar kritiken på fel sätt

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

det jag reagerade mest på var att det börja väldig noggrant och snyggt, sen börja du blanda in playwood mm.
blev lite som att du bara slängde ihop resten för att bli klar? :/

Skulle gärna sett att sidopanel/ allt i chassit va i samma trä som du började bygga med

Hoppas du inte tar kritiken på fel sätt

Hade faktisk tänkt att ha (vanligt) träd på sidorna men när det fanns playwood och det blev snyggare med en ruta i playwood så valde jag det, men jag hade tänkt att starta ett htpc bygge snart. Då kommer jag att ha (vanligt) träd. Det är bara roligt att få lite kritik så man vet vad man ska ändra på tills nästa bygge

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArvidNG:

Hade faktisk tänkt att ha (vanligt) träd på sidorna men när det fanns playwood och det blev snyggare med en ruta i playwood så valde jag det, men jag hade tänkt att starta ett htpc bygge snart. Då kommer jag att ha (vanligt) träd. Det är bara roligt att få lite kritik så man vet vad man ska ändra på tills nästa bygge

okej

Ska bli kul att se sen då

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Ursäkta min petighet, men jag irriterar mig något enormt på att kylaren (emblemet på kylaren i vilket fall) är uppochner! Var bara tvungen. (a)

Visa signatur

Genom en löjlig signatur får man inga vänner!

Permalänk

Väldigt snyggt!! Men hur får du folk att sponsra dig? är det bara maila de eller?

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter.
Fractal Design Define R3 | Phenom II 1090T (6 kärnor) 3,2GHz | Zalman CNPS-8700 NT Slim | Gigabyte GA-880GM-D2H (AM3) |
10GB ram G-skill (1333MHz) | Asus EAH 6870 DC | A-data SX900 128 GB | AXP agg.

Permalänk

himla skönt med folk som hänger med på att göra eget chassi, bra jobbat och snyggt planerat. synd att alla följer "normal designen" dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mickesven:

himla skönt med folk som hänger med på att göra eget chassi, bra jobbat och snyggt planerat. synd att alla följer "normal designen" dock.

Hadde faktiskt tänk att göra något som var lite mer speciellt men eftersom jag inte hade så mycket tid så fick det bli en normal design.

Skrivet av jakob.ee.:

Väldigt snyggt!! Men hur får du folk att sponsra dig? är det bara maila de eller?

Letade rätt på vem det var som hade hand om markandsföringen och sedan så mailade jag

Permalänk
Medlem

Dags att lägga upp nya bilder nu Arvo!

Edit: Såg att du fick upp ett par nya, men bättre bilder kan du väl ta?