Permalänk

1 dag gammal skrivare dog.

Jag skapade en tråd där jag behövde hjälp med att få skrivaren fungerar med WIFI, det löste sig kom på hur jag ska göra men samtidigt som jag avinstallerade allt som hade med skrivaren att göra för att göra en clean install så slutade skrivaren att fungera, det går inte att starta den, allt som händer när jag trycker på on är att "WSP" knappen lyser till, men det är allt, den är stendöd, testat den i olika eluttag men den vägrar starta. Väldigt konstigt detta, det var bara en kvart sen jag testade att skriva ut lite saker och då fungerade allt.

Vad har hänt? /:

http://www.netonnet.se/art/dator/skrivare-och-scanner/laserfa...

Har den skrivaren.

Visa signatur

"there is no spoone" - tbe matricks

Permalänk
Medlem

skicka tillbaka.

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Skrivet av Haptic:

skicka tillbaka.

Känns rätt konstigt att den skulle gått sönder efter bara 1 dag. Sen kan det bli att när de fått tillbaka den så funkar den plötsligt igen vilket säkert kommer kosta mig pengar och så skickar de tillbaka den och så är det kanske samma problem igen. Varit med om det innan med grafikkort.

Visa signatur

"there is no spoone" - tbe matricks

Permalänk
Medlem

jag skulle tycka det vore konstigare om den funkade ett halv år och går sönder.. saker med produktions fel brukar dö fort eller inte funka alls..

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Inaktiv

Köper man något från en onlinebutik som har en fysisk butik, eller direkt från den fysiska butiken, så är det ju bara att gå dit. Svårare för butikspersonalen att säga att man får skicka in för felsökning osv än för telefonsupporten.

Webbhallen hänvisade mig direkt till butiken när jag kom hem med en skev bärbar.