Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Dator låst

Hej idag så när jag tryckte på den fysiska stänga av knappen på min bärbara datorn så slocknade bara skärmen som vanligt. Men när jag kom tillbaka till den efter en paus så hade den låst sig. Den var fortfarande låst och hade svart skärm men när jag rörde på musen om tryckte på start knappen igen så ville inte skärmen starta funka. Vad kan vara felet men det värsta är att jag inte kan stänga av den genom att hålla in knappen. Vad ska jag göra har en dell

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Keeper of the Bamse

Dra ut batteriet. Hur länge höll du in strömknappen btw?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk

Hej

Når du vil slukke computeren via strømknappen, skal du holde den inde i ca. 30 sek. Hvis dette ikke virker, vil jeg ligesom #2, råde dig til at tage batteriet ud, da den dermed slukker grundet mangel på strøm.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.