The Elder Scrolls Online

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av arision:

typ som runescape o wow fast bättre grafik haha xD

indeed haha :>

Permalänk
Permalänk
Medlem

Introvideon såg lovande ut. Tycker dock det är synd att det ska vara "barnvänligt". Mindre magi och lustiga färger och mer blod och grimdarkness.

Permalänk
Inaktiv

"The Elder Scrolls Online is scheduled to come out in 2013 for both PC and Macintosh." Bara 2-13 månader kvar! Tagga!!

Permalänk

Introduktion på spelet !

Kommer nog bli sjukt roligt att spela !!

Permalänk

Men vad fasen, det är tredje gången den filmen postas här nu. Ni kan väl i alla fall kolla några inlägg upp i tråden först?

Men på tal om TESO så släppte dom iaf nyss en concept art som föreställer Daggerfall.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JORDGUBB3:

Introduktion på spelet ! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FzLoaH...

Kommer nog bli sjukt roligt att spela !!

Om de gör utforskandet rätt, likt oblivion, skyrim och morrowind så blir det nog bra. Annars är jag skeptisk, då de kommer ha levels med? Då kommer man ju vara låst i vissa zoner!?

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem

Trodde jag skulle bli mött av ett hav med goda kommentarer när jag såg tråden, ack vad fel jag hade då.
Jag tror faktiskt spelet kan bli riktigt grymt, det har stor potential i alla fall!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Trodde jag skulle bli mött av ett hav med goda kommentarer när jag såg tråden, ack vad fel jag hade då.
Jag tror faktiskt spelet kan bli riktigt grymt, det har stor potential i alla fall!

Det sades om Oblivion också.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Proxmox: JMCD-12S4 \ 96GB RAM \ i5 12500 \ 25TB
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Lore-video (inget gameplay)

Permalänk

Älskar verkligen deras conceptart

Låter iaf väldigt intressant trots allt. Man kanske ska nöta lite Aldmeri Dominion denna gången, då man har utvecklat lite för mycket hat mot dom och alver överhuvudtaget på senaste i Skyrim

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

http://elderscrollsonline.com/en Beta SignUp! Gjort en anmälan, inte för att jag förväntar mig att bli utvald då livets lott sällan tycks ge mig utdelning i "vinst/vinna" sammanhang

Bara inte spelet kommer fokusera på PVPande o så har jag tänkt om o fått lite förhoppningar om spelet

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk

Har signat för betan nu. Hoppas bara man blir utvald då.

Permalänk
Medlem

Det blev en signup här också. Får se vart det leder.

Permalänk
Medlem

Får hoppas det blir bara vi 3 i hela Sverige då som signat så borde chanserna öka

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av azmodan:

Får hoppas det blir bara vi 3 i hela Sverige då som signat så borde chanserna öka

4st är vi nu!

Visa signatur

NZXT H1 || ASUS ROG STRIX X470-I || Corsair 16GB DDR4 3200Mhz || ASUS GTX 1070 Dual OC || Ryzen 5 2600X || Samsung EVO 500GB || BenQ XR3501 35" 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Manett:

4st är vi nu!

Craaap! Chanserna blir mindre o mindre hehe. Vore fin sysselsättning annars på de arbetslösa dagarna

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Sjukt nice är vad det kommer bli! ...fast fallout skulle varit bättre :/...
BETA signup för ni som är intresserade: http://signup.elderscrollsonline.com/

Visa signatur

Corsair Carbide 500r Black - Xfx Proseries 750w - Msi z77a-g43 - Intel 3570k @4.4ghz, Stock voltage -CM Seidon 120m - MSI GTX 680 2gb OC edition - 2x4gb Corsair Vengeance - WD Caviar black 500gb

Permalänk
Medlem

CGI-trailer släppt

Permalänk

Sjukt nice med en ordentlig CGI trailer för en Elder Scrolls titel! Flög av stolen av gåshud när man såg Imperial City i bakgrunden

Skrev också upp mig på Betan iaf, med "Excellent" chans att bli utvald Eller vad det nu stod. Ska bli intressant!

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av azmodan:

http://elderscrollsonline.com/en Beta SignUp! Gjort en anmälan, inte för att jag förväntar mig att bli utvald då livets lott sällan tycks ge mig utdelning i "vinst/vinna" sammanhang

Bara inte spelet kommer fokusera på PVPande o så har jag tänkt om o fått lite förhoppningar om spelet

tack för att du skrev att du hade signat upp dig för betan och länkat! visste inte om detta!

"Thank you for submitting an application to join our closed beta for The Elder Scrolls Online. We will contact you via the email you provided if you are selected. In the meantime, we encourage you to visit us on Facebook, Twitter, and Google+ for all the latest news and updates. You will receive a confirmation of your registration via email within the next 48 hours. Don't forget to check your spam filter" bara å vänta

Permalänk
Medlem

Med uppsignad nu! Betyder att man får sitta och vänta ivrigt (Excellent Chance) har jag till att bli inpluppad!
Får väl hoppas

Lycka till alla!

Visa signatur

Suomi Armeija
Kapteeni T. Salo

Permalänk
Medlem

Någon som hört när man får reda på om man blir utvald, om dagar,veckor månader eller år?

Bara här verkar jag ligga dåligt till då jag bara hade above average chans o bli utvald så Lycka till alla iaf

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Signat, hoppas verkligen man kan få en invite efter den långa anmälan som jag skrev. Hoppas de är rätt hårda och väljer folk som verkligen beta-testar. Trött på alla muppar som bara vill spela.

Visa signatur

5700X3D | 5080 Prime OC | Katt

Permalänk
Skrivet av azmodan:

Någon som hört när man får reda på om man blir utvald, om dagar,veckor månader eller år?

Enligt deras FAQ så verkar det som att det kommer bli inom de närmaste månaderna, även med tanke på att spelet ska hinna släppas i år. Det kommer bli ett antal olika tester under begränsade perioder, där ett visst antal testare kommer väljas ut varje gång via mail. Alla kommer dock inte få vara med alla gånger, utan risken finns att man får vänta till de mer storskaliga testerna, eller de som tillåter folk från olika regioner.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Enligt deras FAQ så verkar det som att det kommer bli inom de närmaste månaderna, även med tanke på att spelet ska hinna släppas i år. Det kommer bli ett antal olika tester under begränsade perioder, där ett visst antal testare kommer väljas ut varje gång via mail. Alla kommer dock inte få vara med alla gånger, utan risken finns att man får vänta till de mer storskaliga testerna, eller de som tillåter folk från olika regioner.

Tackar för svaret

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Morrowind fast med fler spelare = det sjukaste, mest brutala pvp mmot 2013. Ärligt talat det här ser ju ut som skräp. Som tidigare sas, Daedric rustning är otroligt sällsynt, det var ju knappt att man kunde skrapa ihop till ett i Morrowind utan att döda en av de stora husens ledare vilken ledde till lite jobbiga konsekvenser, om man nu lyckades dvs

Fattar inte varför folk gillar så snälla spel? Se vad dem har gjort med atmosfären! Det ska vara rått och kallt!

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woods:

Som tidigare sas, Daedric rustning är otroligt sällsynt, det var ju knappt att man kunde skrapa ihop till ett i Morrowind utan att döda en av de stora husens ledare vilken ledde till lite jobbiga konsekvenser, om man nu lyckades dvs

Det är enkelt att fixa Daedric armor i Skyrim, antagligen mycket enklare än i ESO. Enklaste sättet är att bli en smed och knacka fram bitar på löpande band själv (man måste ha en bunt hearts, men på slutet hade jag en diger samling såna). I ESO-filmen där det nämns så säger han inte att det är lätt att ordna, bara att det finns i spelet. Med tanke på hur MMO brukar vara konstruerade skulle inte jag dra slutsatsen att all rustning kommer vara enkel att fixa.

Permalänk
Inaktiv

Någon som vet om det blir Månads avgift på detta spel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186265:

Någon som vet om det blir Månads avgift på detta spel?

Har för mig att jag läste i nån FAQ att dem inte bestämt sig för hur betalningen ska ske, hoppas på betalning vid köp bara. Som GW2

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö