Permalänk
Medlem

Assor heter jag på Origin, på torsdag smäller det

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Låter nice!
Tror jag är på, Origin nick: pixzarz1998.
Däremot har jag inte kört nåt Sims överhuvudtaget, så förvänta er inte ett profs direkt!

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Custom vattenkylning | Intel Core I5 3570K @ 4.4GHz | ASUS Sabertooth Z77 | Sapphire R9 Fury | 24 GB 1600MHz | Corsair RM 750x | Samsung 830 128 GB | Crucial BX100 500GB |

| Egenbyggd DAC: MINI4396, moddad | --> | Fostex TH-X00 |

Permalänk
Medlem

Även om man inte kan starta en region just nu så kan det ju alltid skoj att ha några sim city vänner på origin som kanske vill lira med varann vid senare skede och tror det inte spelar någon roll om man har kört SC tidigare eller ej

Kanske låna sweclockers mumble om det finns plats vid release där vi kan snacka om spelet och annat skit medan man bygger den ultimata staden /regionen där man även kan ställa sina frågor till dem som kan.

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av GizZm0:

SweRegion #1
---------------------
GizZm086

Svara om du kan och med origin nick.

Svara om du kan och med origin nick.

Svara om du kan och med origin nick.

Svara om du kan.

Svara om du kan.

Kommer du att skaffa det på release dagen? Om inte tar en annan din plats, svara gärna om du kan och isf med origin nick.

Svara om du kan och med origin nick.

Fortfarande med. Får mitt via GMG på fredag

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

Eftersom Forum starter fokuserar på en värld (vilket jag förstår) så Tänkte jag att de som vill kan joina mig å mina polare. Kommer försöka vara 8 spelare så man har 2 zoner var. Tex man har sin "main" och sedan sin andra för alla förnödigheter som el och avfall.

Då sparar man både plats och får sin "main" renare Har släng till de flesta på friend list så är ni intresserade kan ni skriva till mig Qwal-m på origin eller här.

Permalänk

vilken tid skall det släppas trodde det skulle släppas kl 00:00 inte kommit upp något

Visa signatur

CPU: Intel Core i9 11900K | GPU: EVGA RTX3080 FTW3 | Mobo: ASUS Maximus XIII HERO | RAM: Corsair Vengeance RGB PRO SL 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL18 | SSD: Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB Samsung 860 EVO 500GB | PSU: Corsair RM850X 850W v2 | Chassi: Phanteks Enthoo Evolv X Anthracite Grey

Permalänk
Medlem

Sverige torsdag, usa den 5e, sen får du räkna tidszoner och kolla exakt datum på nätet :/

Permalänk

vafan släppa det 2 dar senare i sverige dålig stil. undra hur det funkar på origin då det inte står någont datum där

Visa signatur

CPU: Intel Core i9 11900K | GPU: EVGA RTX3080 FTW3 | Mobo: ASUS Maximus XIII HERO | RAM: Corsair Vengeance RGB PRO SL 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL18 | SSD: Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB Samsung 860 EVO 500GB | PSU: Corsair RM850X 850W v2 | Chassi: Phanteks Enthoo Evolv X Anthracite Grey

Permalänk

Jag är givetvis på!

Origin: dezmoineZ

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Sammanställning på folk som vill spela region-play,

GizZm086
(Ninotramp)
Robster1986
(Swe91)
sQuille
Herran
daniel734
Ludzee
Subzero299
lintto1
Torach
wRRM
(Azured)
misiler
Joke7P
sebbe605
93Clocker
Orici
Nehemja
Skogga
ahlstrand94
matte47
Asus_84
bobbo90
voltio
Eriksson(X)
RepZi
Qwal
a544jh
Mortain
Ceddan93
Gimbergsson
Juva
Kribba68
Mfzombie
jeppe1990
knoob94
Tjodd
pixzie
Rickard11

Eftersom det har blivit så många nu, blir det svårt att hantera grupperna själv, så gjorde en lista där ni själva kan adda varandra och göra regioner.

Jag behöver fortfarande 5-10 personer till min region så adda mig på origin: GizZm086

Så är det helt enkelt först till kvar till en region på 12-16st. Jag accepterar tills jag är uppe i det antalet och bjuder in till regionen, alla välkomna!

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

Origin: Ceddan
Spelar lätt i en region

Visa signatur

[]

Permalänk
Medlem

origin: Xnetium bara lägga till för nutida och framtida spelvänner

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Jag är också på
Origin: Jeddan

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Jag är på!
Origin: ZheatoZ

Permalänk

Mitt första inlägg! (hej alla)

Jag är inte jättepåläst om region play, men det låter roligt.

Origin: tobbeborg

Visa signatur

MB: MSI Z77A-G41 ATX | CPU: i5 3450 3,1Ghz | GPU: Gigabyte GeForce GTX 660 OC 2048MB | RAM: Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | Chassi: Cooler Master Silencio 550 Svart

Permalänk
Medlem

Jag är på! Adda mig
Origin: leexvi

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av GizZm0:

Jag la till dig på Origin nu, spelar gärna i Region om det fortfarande finns plats, får spelet på fredag.
(Heter Wezzah på Origin)

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med, lägg till mig
Origin: Rogue_states

Permalänk
Medlem
Skrivet av GizZm0:

Sammanställning på folk som vill spela region-play,

GizZm086
(Ninotramp)
Robster1986
(Swe91)
sQuille
Herran
daniel734
Ludzee
Subzero299
lintto1
Torach
wRRM
(Azured)
misiler
Joke7P
sebbe605
93Clocker
Orici
Nehemja
Skogga
ahlstrand94
matte47
Asus_84
bobbo90
voltio
Eriksson(X)
RepZi
Qwal
a544jh
Mortain
Ceddan93
Gimbergsson
Juva
Kribba68
Mfzombie
jeppe1990
knoob94
Tjodd
pixzie
Rickard11

Eftersom det har blivit så många nu, blir det svårt att hantera grupperna själv, så gjorde en lista där ni själva kan adda varandra och göra regioner.

Jag behöver fortfarande 5-10 personer till min region så adda mig på origin: GizZm086

Så är det helt enkelt först till kvar till en region på 12-16st. Jag accepterar tills jag är uppe i det antalet och bjuder in till regionen, alla välkomna!

Addat dig

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av GizZm0:

Eftersom det har blivit så många nu, blir det svårt att hantera grupperna själv, så gjorde en lista där ni själva kan adda varandra och göra regioner.

Jag behöver fortfarande 5-10 personer till min region så adda mig på origin: GizZm086

Så är det helt enkelt först till kvar till en region på 12-16st. Jag accepterar tills jag är uppe i det antalet och bjuder in till regionen, alla välkomna!

Skickade vänförfrågan på origin, får spelet på torsdag.

Visa signatur

Intel E7500 4Ghz |Thermaltake Frio | Asus p5q se2 LGA 775 | FD define r3 Artic white | Chieftech 650w | Gigabyte geforce GTX 460 OC | Corsair xms2 | Hitachi 500GB | Seagate 1TB |

Permalänk

Är på. Origin-Nick: Returburken

Permalänk
Medlem

Jag är på, Orgin:Rand0mdude

Permalänk
Skrivet av GizZm0:

Jag behöver fortfarande 5-10 personer till min region så adda mig på origin: GizZm086

Så är det helt enkelt först till kvar till en region på 12-16st. Jag accepterar tills jag är uppe i det antalet och bjuder in till regionen, alla välkomna!

Har addat dig [Fingernumb]

Permalänk
Medlem

Finns det kärnkraftverk i femman? Om det finns kan man spränga dem då som i Sc4?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thunde:

Finns det kärnkraftverk i femman? Om det finns kan man spränga dem då som i Sc4?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=7-Ke... Där har du en liten demo.

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk
Medlem

Jag har nu fullt i min region, jag kom in i spelet igår och skapade regionen på ett 16-manna område. Så fort ni som är med i gruppen (er jag accepterat på origin) kommer in i spelet dyker ni upp i min friend list in-game och då kommer en invite, sedan är det bara o köra

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

Kung, ja kommer in runt midnatt

Kör gärna en stad med massa avfall och industri

Permalänk

Hej!
Ny på forumet.
Jag är gärna med och bygger en stad med inriktning på utbildning.

Origin: Diofantos

Permalänk
Medlem

Hej,

Origin: Foshie

Tack på förhand!

Visa signatur

Huvudmaskin : AMD Ryzen 9 5950x / MSI MAG B550 Tomahawk / Team Group 64GB (2x32GB) 3600 MHz CL18 Xtreem ARGB / MSI Geforce RTX 3080 10GB Ventus 3X Plus OC / 1x WD Black SN850 1TB Gen 4 / 1x Samsung 970 EVO Plus 2TB, 1x Kingston A400 120GB / Seasonic Focus GX 850W / Phantek Eclipse P500A D-RGB Svart / Arctic Cooling Liquid Freezer II 280 A-RGB

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med och spelar någongång emellanåt

Orgin: vajjan1

Finns det någon ledig region?