Permalänk

MW2 problem?

Hej

Jag har ett problem. Jag kom in i en hack lobby o sen dess har de blivit konstigt när jag trycker på TAB. Där man ser typ vilken connection man har, den e helt röd? Vet nån hur man fixar detta så är jag jätte tacksam för svar .

//Victor

Permalänk

Hände för mig på ps3, Startade om mitt ps3 och det var borta. Har du testat starta om datorn/Spelet?

Permalänk

Jag har testat att starta om spelet men inte datorn? Nån gång hände de att radarn la av och då skulle jag ta bort nån fil i mw2 mappen.

Permalänk

Jag har testat att starta om spelet o datorn nu men ingenting hjälpte. Jag få alltid nåt i mw2 mappen och det är ett textdokument?

Permalänk
Medlem

du får nog ominstallera spelet för att vara säker på att det återställer sig...

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb

Permalänk

okej men resetas allt då o hur gör man?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Victor Larsson:

okej men resetas allt då o hur gör man?

Ja, du går till mw2 foldern sen är det uninstall så klickar du okej och så.

Sen tar du skivan osv osv

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Whine:

Ja, du går till mw2 foldern sen är det uninstall så klickar du okej och så.

Sen tar du skivan osv osv

Skickades från m.sweclockers.com

Ojj Jag köpte de direkt från steam så jag har ingen skiva :/

Permalänk
Skrivet av Victor Larsson:

Ojj Jag köpte de direkt från steam så jag har ingen skiva :/

testa högerclicka på spelet i steam --< properties --< localfiles ---< verify integrity gamecache

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 EVO B3 | Proccesor: i7 2600k @4,6Ghz Antec 620 PnP GT 1450rpm | Ram: Corsair 8gb Vengeance och 8gb Vengeance LP | Chassi: Fractal Design Arc | Grafikkort: MSI Gtx 660ti 2gb Power Edition Nätagg Corsair TX650w V2

Permalänk

Okej vad händer då ?

Permalänk
Skrivet av Victor Larsson:

Okej vad händer då ?

den kollar så alla filer är rätt och inte modifierade eller att någon fattas

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 EVO B3 | Proccesor: i7 2600k @4,6Ghz Antec 620 PnP GT 1450rpm | Ram: Corsair 8gb Vengeance och 8gb Vengeance LP | Chassi: Fractal Design Arc | Grafikkort: MSI Gtx 660ti 2gb Power Edition Nätagg Corsair TX650w V2

Permalänk

Okej men de hjälpte inte

Permalänk
Medlem

Jag vet ingen lösning men det har hänt mig med, bara hoppas att du kommerr in på en ny som ställer om det till något annat

Permalänk
Inaktiv

Gå in på player mappen, och ta bort din .cfg fil, funkade för mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Victor Larsson:

Ojj Jag köpte de direkt från steam så jag har ingen skiva :/

Då tar du bort det och installerar det på nytt från steam.