Permalänk
Medlem

Razer Store EN erbjuder 90% rabatt?

http://www.razerzone.com/eu-en/store

Ta valfria merchandise; skriv in 1234 i rabattfältet och helt plötsligt har du 90% off.

What?

Edit: Razer hittade problemet och har löst det. Koden funkar ej längre.

Permalänk
Medlem

Har du prövat handla också? Eller bara så det ser ut så? Kunde behöva ny kringutrustning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Vågar man köpa???

Permalänk
Medlem

Jag körde på ett normalt blackwidow, får se om det går igenom bara.. men vi får se iallafall! 324kr med frakten inkluderad är inte mycket pengar för ett tangentbord som ska kosta mer än det dubbla.. Detta är orderbekräftelsen iallafall!:

Citat:

Hello XXXXX XXXXX,

Thank you for ordering from The Razer Store on 16 April 2013. We'll have people packing your order shortly. Once your package ships, you'll receive another email with a link to track your order. You can also check the status of your order at http://store.razerzone.com/findmyordergb.

If you have any questions about your order, do contact us at cs.ie@store.razerzone.com

For assistance with the installation or use of Razer products, please contact Technical Support at techsupport@razersupport.com

If you paid by credit card, please look for on your credit card billing statement.

YOUR ORDER #XXXXX PLACED ON 16 April 2013

Here's what you got,

Product SKU: RZ03-00391500-R3M1
Product Name: Razer BlackWidow 2013 - US
Qty Ordered: 1
Amount: 97.99€
Shipment Tracking Numbers:

Subtotal: 97.99€
Shipping: 21.72€
Discount: 90%

Tax: 7.43€
Total: 37.15€
Discount: 89.99€

Edit: tydligen fick man ett amerikanskt, fastän man köpte ett nordiskt. Nåväl i värsta fall så kör man klistermärken.

Visa signatur

Stationär: i7 11700K | 64GB Corsair LP Vengeance 3000Mhz CL15 | Gigabyte Z590 Vision G | KFA2 RTX 3070 | 8TB SSD | Corsair 220T Airflow | Seasonic Focus Plus 550W

Permalänk
Keeper of Traditions

Är det därför deras hemsida håller på att dö just nu då kanske?

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Sidan är otroligt seg för mig, lyckas inte lägga något i kundvagnen.

Permalänk
Skrivet av kalkih:

Sidan är otroligt seg för mig, lyckas inte lägga något i kundvagnen.

jag lyckas inte ens kolla på produkterna, dom sitter säker på en 1/1 adsl lina ^^

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk

Skulle vara roligt att veta om det verkligen funkar

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Jag har inga problem att ladda sidan, däremot finns det ingen köpknapp. Det enda som finns är en stor grön knapp där det står "Notify Me>>"

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

Tog också ett black widow, min gissning är att de reserverar för något fel och makulerar alla ordrar, kommer ju förlora sjukt mycket pengar annars

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av aj123:

Vågar man köpa???

Jag vågar inte, har tidigare haft Razer produkter......

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

Tog också ett black widow, min gissning är att de reserverar för något fel och makulerar alla ordrar, kommer ju förlora sjukt mycket pengar annars

Fick du ett nordiskt? För jag beställde nordiskt och fick ett amerikanskt.. äh drog iväg ett mail till supporten och sa till dem att byta.

Visa signatur

Stationär: i7 11700K | 64GB Corsair LP Vengeance 3000Mhz CL15 | Gigabyte Z590 Vision G | KFA2 RTX 3070 | 8TB SSD | Corsair 220T Airflow | Seasonic Focus Plus 550W

Permalänk
Medlem

Allt jag har försökt med har varit utsålt :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av broschi:

Fick du ett nordiskt? För jag beställde nordiskt och fick ett amerikanskt.. äh drog iväg ett mail till supporten och sa till dem att byta.

Yes
Product Name: Razer BlackWidow 2013 - Nordic

Permalänk
Medlem
Skrivet av broschi:

Haha, hoppas kan man ju.

Permalänk
Medlem

Hitar buy now knappen men den kommer inte i köpvagnen -.-

Visa signatur

| CPU: Intel core i5-3570k 3.4GHz | H100 CPU kylare | GPU: Gigabyte GeForce GTX 980 Ti G1 GAMING 6GB | OS: Windows 7 Home pre 64bit | DDR3 4Gb ram | Moderkort: MSI Z77IA-E53 |Skärm: Dell U2312HM 23 | Chassi: NZXT H440W Silent Ultra White |PSU: Corsair TX850 | SSD 1: EVO Basic 840-Series 250GB | SSD 2: 60GB | HDD 1: Seagate 1TB | HDD 2: Lacia 1TB | HDD 3: 3TB WD Red |

Permalänk
Medlem

fick Razer BlackWidow Ultimate 2013 - Nordic för 344,40 kr
pris på Inet 1 449 kr
http://www.inet.se/produkt/6606452/razer-blackwidow-ultimate-...

Permalänk

razer tiamat hade varit intressant att köpa iallafall, för 90% rea är ju grymt billigt

Permalänk
Medlem

Ska man köpa? Vafan måste ju vara en bugg. Kan få saker för 360kr som egentligen kostar 2000.

Permalänk
Medlem

det enda jag behöver är en mus och alla mös verkar vara slutsålda? hittar ingen buy now knapp i alla fall...

Permalänk

Ingen buy knapp, hur gör ni ?

Visa signatur

| ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | i5 2500K - 4.9 GHz| Corsair H100 PnP | Corsair SSD Drive 120G Force3 | 8 Gb Corsair 1600 MHz | EVGA GTX Titan + Geforce 210 + Triplehead2Go + 6 skärmar varav 5 touch | Corsair TX 850W V2 /80+ Bronze | moddat ANTEC P280 |
http://www.sweclockers.com/galleri/9290-simpit-flygsim-och-ga...

Permalänk
Medlem

vi trycker på valfri produkt, t.ex. mus och kommer till musens sida och det finns ingen köp knapp bara en "notify me"

Permalänk

åååååh vill ha ett par tiamat!!!!

Visa signatur

HTPC: Late 2014 Mac Mini
Bärbar: Mid 2012 MacBook Air

Permalänk

Någon som vet om det funkar? Stressad på att köpa ett Black Widow nu fan.

Permalänk
Medlem

Det kommer ju självklart att bli makulerat. Alternativet är att Razer håller på att gå i konkurs och försöker sälja ut hela lagret men jag tvivlar. Vill egentligen köpa ett headset men känner inte för att ge bort mina pengar och hålla på att kräva tillbaka dom de närmaste 3 veckorna.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

Min bror beställde två tangentbord för 450kr som skulle kosta 2000kr annars.. Skynda er innan dem tar bort buggen!

Permalänk
Medlem

Kan nån förklara hur ni köper för verkar ju vara många som jag själv inte hittar vart man köper?

Visa signatur

| CPU: Intel core i5-3570k 3.4GHz | H100 CPU kylare | GPU: Gigabyte GeForce GTX 980 Ti G1 GAMING 6GB | OS: Windows 7 Home pre 64bit | DDR3 4Gb ram | Moderkort: MSI Z77IA-E53 |Skärm: Dell U2312HM 23 | Chassi: NZXT H440W Silent Ultra White |PSU: Corsair TX850 | SSD 1: EVO Basic 840-Series 250GB | SSD 2: 60GB | HDD 1: Seagate 1TB | HDD 2: Lacia 1TB | HDD 3: 3TB WD Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nomiton:

Kan nån förklara hur ni köper för verkar ju vara många som jag själv inte hittar vart man köper?

Jag hittade ett blackwidow tangentbord som fungerade, kolla på det

Permalänk
Medlem

Bugg eller konkursutförsäljning? nä, nvm. Dom har så hutlösa priser att dom aldrig kommer gå i konkurs.

Permalänk
Medlem

Any prices, quotations and descriptions made or referred to on this Site are subject to availability, do not constitute an offer and may be withdrawn or revised at any time prior to our express acceptance of your order (as described below).

An order submitted by you constitutes an offer by you to us to purchase Products or Services on these Terms and is subject to our subsequent acceptance.

Prior to such acceptance, an automatic e-mail acknowledgement of your order may be generated. Please note that any such automatic acknowledgement does not constitute a formal acceptance of your order.

Our acceptance of your order takes effect and the contract concluded at the point where such offer is expressly accepted by us dispatching your order/commencing Services and accepting your credit card or other payment ("Acceptance").

Prices payable for Products or Services are those in effect at the time of dispatch or delivery, unless otherwise expressly agreed. This is at least in part because, from time to time, it is possible that a programming or data transcription error may result in a price that is inaccurate. We will generally honor the posted price, although we reserve the right to correct the price and offer to sell you the Products or Services at the correct market price in situations where the price advertised is clearly an error as evidenced by being substantially under market. Accordingly, prices may be indicated on the Site or an order acknowledgement but the authoritative price in the event of any discrepancy, is the price that is notified to you on our Acceptance.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras