Permalänk
Medlem

Verkar som de har upptäckt denna lilla "bugg" och stängt ner kundvagnen...

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk
Keeper of Traditions

Nordiska blackwidow ultimate verkar slutsåld i alla fall

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av BrutalSwede:

Verkar som de har upptäckt denna lilla "bugg" och stängt ner kundvagnen...

Jupp, först fick jag hela tiden en felsida när jag försökte komma till kundvagnen och nu har de tömt den istället.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Hitta en sak nu men står att kåden inte går nu

Visa signatur

| CPU: Intel core i5-3570k 3.4GHz | H100 CPU kylare | GPU: Gigabyte GeForce GTX 980 Ti G1 GAMING 6GB | OS: Windows 7 Home pre 64bit | DDR3 4Gb ram | Moderkort: MSI Z77IA-E53 |Skärm: Dell U2312HM 23 | Chassi: NZXT H440W Silent Ultra White |PSU: Corsair TX850 | SSD 1: EVO Basic 840-Series 250GB | SSD 2: 60GB | HDD 1: Seagate 1TB | HDD 2: Lacia 1TB | HDD 3: 3TB WD Red |

Permalänk
Medlem

Märkte nu att koden är invalid, får man se ifall man får sina tangentbord

Permalänk
Medlem

Dem verkar ha stängt ner nu. Tur att man var snabb och fixade ett tangentbord!

Permalänk
Skrivet av Dunder:

Nordiska blackwidow ultimate verkar slutsåld i alla fall

Allt är slutsålt. Kan vara för dom upptäckte det.

Permalänk
Medlem

Dom lär säkerligen bara cancella alla orders, folk har ju tömt deras lager på någon timma....

Permalänk

Sidan verkar ligga nere.

Permalänk
Keeper of Traditions

Jisses, skulle gärna sett en graf över ökningen av trafik på deras hemsida där

Synd att man blev girig och inte tryckte på beställ när man väl fått två varor i kundvagnen, och istället fortsatte leta fler varor...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Min polare i storbrittanien köpte 15 Black Widow xD Planen är att sälja den för 70% av originalpriset och gå med skön vinst ^^

Visa signatur

i7- 2600k | 60GB SSD | Corsair Hydro H80 | Corsair HX 750W/80+ | Corsair 600t | 6970 kyld med Accelero Xtreme Plus II | 4st Gentle Typhoon 1850rpm | Antec Big Boy 200mm
Utrustning: Qpad MK- 80 | Asus Xonar- STX | Beyerdynamics DT770 Pro 80 | Qpad 5K
Snälla citera om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Kul om de som beställde får sina grejer, men sannolikheten är väl ganska låg. Tråkigt för den personen som gjorde misstaget, blir nog en utskällning imorgon

Permalänk
Skrivet av DeaDUggh:

Min polare i storbrittanien köpte 15 Black Widow xD Planen är att sälja den för 70% av originalpriset och gå med skön vinst ^^

Tror inte han får ett enda utav Razer, Förr att det står säkert någonstans på deras hemsida att dom kan dra tillbaka din beställning om det finns något bugg/fel. Självklart får man tillbaka pengarna, Men jag tvivlar på att någon som har beställt får deras paket.

Permalänk
Skrivet av DeaDUggh:

Haha han kan ju lycka till att få hem dom i brevlådan;) Tror dom kommer göra en retur på alla ordar, ingen chans att dom sålde ut allting på 90%. Inte ens om dom var påväg i konkurs vilket låter osannolikt. Då har man aldrig 90% på varor. Antagligen en bugg, förhoppningsvis ganska ny, annars hade väl någon tjomme suttit och beställt razergear i flera månader och tjänat storkovan.

Permalänk

står att promo code inte är valid för mig :/

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schackmannen:

står att promo code inte är valid för mig :/

Det verkar som de löste "misstaget" för ca 30 min sen.

Permalänk

Kommer gråta mig till sömns resten av veckan om ni som beställt får era t-bord!

Skrivet av DeaDUggh:

SPECIELLT DIN VÄN

- Ingen som är sugen på att sälja Black Widow för en 5-hunka?

Permalänk
Medlem

blev ett razer chimera 5.1 för mig. Hoppas man får det bara!

Visa signatur

CPU: Intel i7 8700K (H2O) GPU: ASUS GeForce GTX 770 DCII OC @ 1350Mhz
RAM: 16GB DDR4 Vengeance RGB 3600Mhz Moderkort: ASUS Prime Z370-A
Burk: Fractial Design Meshify C PSU: Corsair 800W
Systemdisk: Samsung EVO 840 250GB SSD Lagringsdisk: Samsung 1TB 7200rpm
Mus: Cyborg R.A.T 5 Tangentbord: Razer Black Widow Ultimate

Permalänk
Medlem

Hoppas ingen får något, löjligt att folk ens beställer när det är 100% självklart fel.

Inga företagare här inte, giriga småbarn snarare

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Nivity:

Hoppas ingen får något, löjligt att folk ens beställer när det är 100% självklart fel.

Inga företagare här inte, giriga småbarn snarare

Är det inte att vara företagsamt att köpa billigt och sälja dyrare?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Är det inte att vara företagsamt att köpa billigt och sälja dyrare?

Jag syftade på att folk inte verkar förstå hur detta tar på en företagare (Knappast första gången ett sådant här fel dyker upp, så "razer är stora" är inte direkt ok att försöka komma med.
Att utnyttja klart fel för att suga ut ett företag är inget annat än tattarfasoner.

Ännu värre är idioterna som försvarar att dom han beställa och ska ha sina produkter dom beställde.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Nivity:

Jag syftade på att folk inte verkar förstå hur detta tar på en företagare (Knappast första gången ett sådant här fel dyker upp, så "razer är stora" är inte direkt ok att försöka komma med.
Att utnyttja klart fel för att suga ut ett företag är inget annat än tattarfasoner.

Ännu värre är idioterna som försvarar att dom han beställa och ska ha sina produkter dom beställde.

Fast nu skrev du att alla i tråden som beställt med hjälp av koden är giriga småbarn, vilket bara är onödigt trollande.

Visa signatur

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Dunder:

Fast nu skrev du att alla i tråden som beställt med hjälp av koden är giriga småbarn, vilket bara är onödigt trollande.

Men ack så sant.
Kommer säkert vara massvis med folk som kommer bråka om sina ordrar också, och kräva att de ska få sina varor som de köpt "ovetande" om att priset var orimligt.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av huttala:

Men ack så sant.

Nej.

Visa signatur

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Dunder:

På vilket sätt skulle du beskriva en handling som denna då? Mogen och ytterst affärsmässig?
Om du glömmer låsa dörren hemma, är det då OK för mig att ta allt i din lägenhet/hus, det är ungefär samma scenario.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av huttala:

På vilket sätt skulle du beskriva en handling som denna då? Mogen och ytterst affärsmässig?
Om du glömmer låsa dörren hemma, är det då OK för mig att ta allt i din lägenhet/hus, det är ungefär samma scenario.

Att köpa billigt och sen sälja dyrt skulle jag säga är så företagsamt/affärsmässigt det kan bli, det är så marknaden fungerar. Att det sen görs på bekostnad av någon annan kanske kan få moraltanterna att skrika lite, men det gör det inte mindre företagsamt.

Nej, det är verkligen inte samma scenario.

Visa signatur

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Dunder:

Att köpa billigt och sen sälja dyrt skulle jag säga är så företagsamt/affärsmässigt det kan bli, det är så marknaden fungerar. Att det sen görs på bekostnad av någon annan kanske kan få moraltanterna att skrika lite, men det gör det inte mindre företagsamt.

Nej, det är kriminell verksamhet att stjäla från andra och sedan sälja det. En bugg är en bugg, det skulle vara en helt annan sak om Razer gjorde detta medvetet.

Permalänk
Medlem

Snart börjar kriget och gnällandet av dom som får sin/a order cancelade, dom kommer stämma Razer och aldrig nånsin mer i sitt liv köpa en produkt från ett företag från helvetet som medvetet ljuger etc. En månad senare sitter samma person/personer säkerligen och sneglar på en annan produkt från samma företag och tycks helt glömt bort sitt lilla utbrott för nån vecka sen. En profetia kanske, jag är säker på att den slår in när som helst och det ska som vanligt bli ett nöje att följa den här tråden.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av huttala:

Nej, det är kriminell verksamhet att stjäla från andra och sedan sälja det. En bugg är en bugg, det skulle vara en helt annan sak om Razer gjorde detta medvetet.

Ja, stöld är olagligt, att utnyttja en rabattkod är inte lika olagligt.

Nån har lagt in rabattkoden, så nån har gjort det medvetet. Moraltanterna här må skrika, men att kalla alla som utnyttjar tillfället för idioter är bara otroligt barnsligt och får er bara att framstå som avundsjuka som missade tillfället.

Visa signatur

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Dunder:

Ja, stöld är olagligt, att utnyttja en rabattkod är inte lika olagligt.

Nån har lagt in rabattkoden, så nån har gjort det medvetet. Moraltanterna här må skrika, men att kalla alla som utnyttjar tillfället för idioter är bara otroligt barnsligt och får er bara att framstå som avundsjuka som missade tillfället.

Nu var det ju ingen rabattkod utan en bugg, så ditt argument håller ingenstans. Sen att du själv sagt att du är girig några inlägg ovan gör ju inte dina argument bättre. Och att hela tiden dra upp att "moraltanter må skrika" ökar inte din trovärdighet heller.

Och jag missade aldrig tillfället, jag gjorde aldrig någon beställning för att jag inte är en oärlig människa, men alla är vi olika.