Permalänk

Phototime på datorn.

God afton/morgon.
Nu har jag låtit min dator ha fått stått under mitt skrivbord alldeles för länge.
Så tänkte att det var dags för att ta upp lilla burken och ta fram kameran och ta några läckra bilder.

__________________________________

Datorns innehåll är följande:

Moderkort - Asus Crosshair IV Formula.
Processor - AMD Phenom 3.21GHz
Grafikkort - NVIDIA GeForce GTX 470.
RAM-Minne - Corsair Vengeance 8GB x 4.
Nätaggregat - Corsair 1200W
Minne - WD 1TB + WD 250GB
__________________________________

Hoppas ni gillar bilderna!
Glöm inte att Rösta och Kommentera!

Phototime på datorn.

Permalänk
Medlem

fet katt ....

Permalänk
Medlem

Är det Bitfenix Sleeved cables?

Visa signatur

Chassi: Corsair Vengeance C70 Arctic White, Moderkort: Asus Maximus V Extreme, Processor: Intel Core I7 3770K, Grafikkort: Asus Geforce GTX 770 DirectCu II, Ram: Kingston HyperX beast 2133Mhz 2x4 Gb, Nätaggregat: Corsair AX760 80+ Platinum, CPU-Kylning: Cooler Master Hyper 212 Evo, SSD: Kingston HyperX 90 Gb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjooopppe:

lär dej att citera

wtf 13kg det skulle ha varit ok om den hade varit svart, då svarta ser smalare ut, men skaffa dej diet kattmat annars 15, 17, 19, 25 BOOOM

fin dator annars

Permalänk
Skrivet av Gulbanan:

lär dej att citera

wtf 13kg det skulle ha varit ok om den hade varit svart, då svarta ser smalare ut, men skaffa dej diet kattmat annars 15, 17, 19, 25 BOOOM

fin dator annars

Haha ja juste, har inte varit inne på ett tag så hade glömt :$
Ja jo men han håller sig tur bara på 13 kg och lite mindre då och då
Tackar!

Permalänk
Skrivet av albin98:

fet katt ....

13 kg yolo

Permalänk
Skrivet av Sampee:

Är det Bitfenix Sleeved cables?

Nej, egen sleevad med saker från DjungelApa

Permalänk

stilrent! snygga färger 5/5

Permalänk
Medlem

Snyggt bygge!:) då jag inte fattar vrf ett 1200 w psu? Ganska jätte mkt overkill ?:) och katten ser ut att ha det bra!;)

Permalänk
Skrivet av Mickesven:

stilrent! snygga färger 5/5

Man tackar!

Permalänk
Skrivet av ezzu:

Snyggt bygge!:) då jag inte fattar vrf ett 1200 w psu? Ganska jätte mkt overkill ?:) och katten ser ut att ha det bra!;)

Tack! Jo tänkte, köper jag stort nu så slipper jag göra det senare yolo typ

Permalänk

Fan va smexigt

Visa signatur

I5 2500K 4,5Ghz, Gigabyte Z68-UD3H-B3, XFX Radeon 6870 1GB "Double Dissapation", Ocz Agility 3 60GB SSD, Western Digital 500GB HDD, Corsair 8GB XMS3 1600Mhz, Corsair 650D, Corsair TX650W

Permalänk
Skrivet av RasmusKvist:

Fan va smexigt

Man tackar och bockar!

Permalänk
Medlem

Fint bygge!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjooopppe:

Tack! Jo tänkte, köper jag stort nu så slipper jag göra det senare yolo typ

Faktiskt inte en så dum tanke. Själv har jag bytt nätagg runt 4 gånger. Bara för att jag snålat lite på krämen och växlat mellan singel och dualgpu-uppsättningar. Eller kanske inte watten som vart problemet utan snarare bristen på pci-e kontakter.

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

Om katten bara "smygt" förbi datorn när den stod sådär på altanen...

Permalänk
Avstängd

Så skall det se ut mycket snyggt

Visa signatur

CHASSI: CUSTOM OBSIDIAN 900D CPU: i7 5930K @ 4.5GHz MB: GIGABYTE X99 G7 WIFI RAM: CRUCIAL DDR4 @ 2666MHZ 16GB SSD: ADATA SPD PRO 128GB ,SPD PRO 256GB HD: SEAGATE 2TB ,WD 3TB GREEN GPU: gt210 1gb PSU: EVGA SUPERNOVA G2 1300W SKÄRM: ASUS PB287Q 4K VATTENKYLNING: CUSTOMLOOP 2X 480RAD,240RAD
https://www.youtube.com/watch?v=debByyBcG3A]

Permalänk
Medlem

Ett kort tag funderade jag på varför du fotat och laddat upp en bild på min katt, tills jag upptäckte att det inte alls var min katt. =D

On topic: Grymt snygt och stilrent bygge

Permalänk
Medlem

Femma för katten

Visa signatur

Prisa Solen.