Billigaste internet abbonemanget? (för modem)

Permalänk
Medlem

Billigaste internet abbonemanget? (för modem)

Här sitter jag och surfar bort pengarna. Är det någon som kan tipsa om ett billigt internet abbonemang?

/Mattias

Visa signatur

Athlon XP 1700+@2100+ T-Bred, Asus A7v133, 256mb, Creative GeForce 2 GTS, SBLive! Player 1024, WD800JB (80GB 8mb cache), XP Pro

Permalänk
Medlem

beror ju på vad du ska ha för abonemang. om det är per minut billigaste du vill ha så är det nog

www.tiscali.se

sen är www.netlink.se ganska billiga med sina fastpris abonemang

kör med båda isp:erna själv

edit: tiscali är gratis i månaden med :>

Permalänk
Medlem

Om du har ett Telia ungdomsabonemang så kan du köra med Telia internet för alla, tror dom även kört en hel del radioreklam om det. Ingen fast månads avgift, du betalar bara vanlig minut taxa.

Annars så har Tele2 ganska hyggliga erbjudanden, kör själv med Tele2 och är rätt nöjd.

Tror att universal telecom också har ganska bra priser men då måste man typ binda sin hemtele till dem.

that´s alles

Visa signatur

Hamster

Permalänk

Telia Internet För Alla är iaf det smidigaste av alla internet-över-telefon-abbonemang

bara att ringa upp ett nummer så funkar det.

sedan är det vanligt minutpris.

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Flashback har också ett gratis abbonemang med ett 08- nummer, det är ju samma minuttaxa i hela sverige nu så det spelar ingen roll var i sverige man bor. Med detta abbonemang är man även 100% anonym eftersom man inte behöver skriva in några uppgifter om sig själv.
http://internet.flashback.se/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Eftersom jag har haft Netlink själv så kan jag ju säga att de har lagt ner verksamheten i Sverige!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Tiscali kör jag med, hyggliga priser. Fast det dampar ofta, nästan varje gång man kopplar upp sig så fattar den inte att den är online lixom, inget funkar, då måsåte man kopplar ner å koppla upp igen minst 2ggr innan det funkar.
När jag ringde o härjade med dom sa dom att dom höllp å att uppgradera o skit för de nya V92-modemen.. hmm... det var för typ 2 månader sen..
blää

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Spray internet har billig minuttaxa på sina abbonemang med fast pris 300:- för 70 timmar.

home.se har gratis internet mot att dom skickar reklam i din e-post låda.
(har ej testat abbonemanget personligen)

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [sKyfoX]
Flashback har också ett gratis abbonemang med ett 08- nummer, det är ju samma minuttaxa i hela sverige nu så det spelar ingen roll var i sverige man bor. Med detta abbonemang är man även 100% anonym eftersom man inte behöver skriva in några uppgifter om sig själv.
http://internet.flashback.se/

riktigt anonym är man aldrig, vill snuten eller någon annan spåra dig så kan de göra det.

Visa signatur

Но если есть в кармане пачка сигарет,
Значит все не так уж плохо на сегодняшний день.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beginner
Eftersom jag har haft Netlink själv så kan jag ju säga att de har lagt ner verksamheten i Sverige!

Fatta att jag blev förbannad när jag skulle koppla upp en kväll. Fatta inte ett skit eftesom jag inte använder Netlink mailen.. De kunde iallafall ha skickat ut det med vanlig post lr nåe liknande.

Visa signatur

Asus P7P55D Pro - Intel Core i5 720@3,25 GHz - 4 Gb Corsair DDR3 - 8800 GTS 640 Mb - 1,6 Tb - LianLi PC-60