Projekt för att måla en gata och bada i is nere i Afrika

Permalänk

Projekt för att måla en gata och bada i is nere i Afrika

Nu börjar det dra ihop sig för vårt projekt http://paintingthecitybright.com/ . Vad kan vi göra i sista minuten för att få mer publicitet på sidan, till projektet och så klart även mot Indegogo?

Alla tips mottages med öppna armar. Även om ni vill kritisera den smått röriga sidan så är det okej. Kan locka fler investerare om den/vi verkar seriösare.

Sidan är i wordrpess. Några sista minuten tweek för att synas bättre på Google?

Sidan kommer vara uppe under projektet och sedan visa på vad vi lyckas med där nere. Fyllas med material för förhoppningsvis fler välgörenhetsprojekt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=*ThE_cRoW*=-:

Nu börjar det dra ihop sig för vårt projekt http://paintingthecitybright.com/ . Vad kan vi göra i sista minuten för att få mer publicitet på sidan, till projektet och så klart även mot Indegogo?

Alla tips mottages med öppna armar. Även om ni vill kritisera den smått röriga sidan så är det okej. Kan locka fler investerare om den/vi verkar seriösare.

Sidan är i wordrpess. Några sista minuten tweek för att synas bättre på Google?

Sidan kommer vara uppe under projektet och sedan visa på vad vi lyckas med där nere. Fyllas med material för förhoppningsvis fler välgörenhetsprojekt.

Haha, har ni fått med Big Steve? Coolt.

gif-bilden stör, använd en stillbild istället.
Samma bild på Big Steve i banner och bakgrund ser jag inte som positivt.
Menyns fade in och fade out tar för lång tid.

Jag kan tyvärr inte hjälpa till med publicitet eller SEO men önskar er lycka till.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

Lägg ut några hundralappar på google adsense så ska du nog se att publiceteten kommer!

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Skrivet av Leedow:

Haha, har ni fått med Big Steve? Coolt.

Kul att att du känner till honom Men "vi" har inte fått med Big Steve, "vi" är Big Steve. Vi har ett gäng sköna artister (Inner Circle, The governor mf ) som följer med ner till Uganda på Onsdag så hoppas detta kommer bli episkt!

Jag tackar för din(/er) input och tar till oss det. Vi kör rätt mycket Facebook marknadsföring.

Varje dollar/ny givare räknas så har ni en dollar över och tid (antagligen framför allt) över. Snälla hjälp oss att hamna på förstasidan så kan vi göra mer gott!

Permalänk
Avstängd

Har inte detta redan varit?

Steve har ju redan gjort sitt där nere enl youtube.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Skrivet av Dwightschrute:

Har inte detta redan varit?

Steve har ju redan gjort sitt där nere enl youtube.

Va? Hänger inte med. Har vi gjort något syftningsfel nån stans?

Permalänk
Avstängd

Va? Hänger inte med. Har vi gjort något syftningsfel nån stans?

Ni har ju redan filmat allting, eller vad är det jag inte hänger med på?

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD

Permalänk

Ni har ju redan filmat allting, eller vad är det jag inte hänger med på?

Några har redan varit ner en sväng för att förbereda eventet. Men inga event är utförda och alla bilder är ju stillbilder utom ett litet provsmak där på isdoppet. Så är massor kvar. Kommer bli en/ett par dokumentärer av det här efteråt. Så jag förstår inte, hur kan du tolka det som att vi filmat allt?

Permalänk
Medlem

Några har redan varit ner en sväng för att förbereda eventet. Men inga event är utförda och alla bilder är ju stillbilder utom ett litet provsmak där på isdoppet. Så är massor kvar. Kommer bli en/ett par dokumentärer av det här efteråt. Så jag förstår inte, hur kan du tolka det som att vi filmat allt?

I flmen på sidan ser vi hur isen lastas av i afrika och hur staden målas, så det är inte konstigt att det verkar som att ni redan varit där och gjort det.

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mansonite:

I flmen på sidan ser vi hur isen lastas av i afrika och hur staden målas, så det är inte konstigt att det verkar som att ni redan varit där och gjort det.

^

Detta. Plus att barnen redan badat tydligen.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Mansonite:

^

Detta. Plus att barnen redan badat tydligen.

Så texten där det står: "Piture from Press Conferance 11th Mars, Paining the police station. Still 66 houses to paint on may the 17-18th, 2013" som passerar två gånger och står i över filmen då målningsbilderna visas är något man missar? Plus då det Steve berättar?

Då barnen badar berättar Steve vad som kommer hända samt att det står "Pitures from Press Conferance"

Permalänk
Medlem

Så texten där det står: "Piture from Press Conferance 11th Mars, Paining the police station. Still 66 houses to paint on may the 17-18th, 2013" som passerar två gånger och står i över filmen då målningsbilderna visas är något man missar? Plus då det Steve berättar?

Då barnen badar berättar Steve vad som kommer hända samt att det står "Pitures from Press Conferance"

Vi ser bilder som visar att detta redan är genomfört, sen om bilderna tidigare visats på en presskonferens eller inte är ej relevant tycker jag.
Ser ingen text som säger något om att det är 66 hus kvar att måla.

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Medlem

Nja, kollar du hemsidan, plus verkligen kollar videos, så pågår projektet under 4-18 Maj.. Och det står även på hemsidan och olika videos att ca 60 hus ska målas under 17-18 Maj..
Att dom redan gjort saker där, betyder ju inte att inte mer saker kommer att hända.. Läs lite bättre nästa gång

Visa signatur

Fractal Design Meshify S2 - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - MSI Ventus 3080TI (non oc) - Ryzen 5800X - Noctua NH-D15 Chromax black - 32GB 3600 MHz - Samsung M.2 960 EVO 500GB - Corsair RM850X V2

Permalänk
Skrivet av Mansonite:

Vi ser bilder som visar att detta redan är genomfört, sen om bilderna tidigare visats på en presskonferens eller inte är ej relevant tycker jag.
Ser ingen text som säger något om att det är 66 hus kvar att måla.

Skrivet av Zyie:

Nja, kollar du hemsidan, plus verkligen kollar videos, så pågår projektet under 4-18 Maj.. Och det står även på hemsidan och olika videos att ca 60 hus ska målas under 17-18 Maj..
Att dom redan gjort saker där, betyder ju inte att inte mer saker kommer att hända.. Läs lite bättre nästa gång

Permalänk
Inaktiv

Awesome projekt! Kan tyvärr inte ge kritik just nu eftersom sidan verkar vara tillfälligt nere, men önskar er lycka till med projektet. ^^ /Big Steve fan