Permalänk
Medlem

Köp av download spel

Hej alla på Sweclockers! Jag har köpt Need For Speed The Run från komplett hemsida där man laddar ner spelet. Problemet är att jag kan inte hitta cd-nyckeln till spelet och min fråga är. Vet ni vart jag ska leta efter cd-nyckeln?

mvh Gustav Åstrand

Permalänk
Medlem

Du ska ha fått det på din mail av Komplett. Kolla upp det.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Inaktiv

se skräppost också!

Permalänk
Medlem

I din mail

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Du ska ha fått det på din mail av Komplett. Kolla upp det.

Skrivet av anon186265:

se skräppost också!

Skrivet av Roddess:

I din mail

Har kollat på mina komplett mail och där står det inget om en cd-nyckel och det fanns inget i skräpposten:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lurken95:

Har kollat på mina komplett mail och där står det inget om en cd-nyckel och det fanns inget i skräpposten:(

I så fall får du ringa komplett och fråga varför du inte har fått det.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Den ligger i ditt konto på komplett.se

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lurken95:

Hej alla på Sweclockers! Jag har köpt Need For Speed The Run från komplett hemsida där man laddar ner spelet. Problemet är att jag kan inte hitta cd-nyckeln till spelet och min fråga är. Vet ni vart jag ska leta efter cd-nyckeln?

mvh Gustav Åstrand

Logga in, sen går du in på ditt konto och sen trycker du på typ service och hjälp efter det så kollar du under där det står "suport & retur", där finns "vanliga frågor" och där går du in sen trycker du på fliken min order sen klistrar du in ditt ordernummer så ska det komma upp.

Visa signatur

I9-9900K - Aorus Z390I - 16GB 3200mhz RGB - Asus 2080S - SF750 - Louqe Ghost S1 II Lime - Customloop - SteelSeries Arctis Pro Wireless - O11-Dynamic Vit - ASUS Z390-F - I5-9600K - Corsair H150i - Gigabyte GTX 1080 - Corsair 1500i - 2xCommander Pro - 9x Corsair HD120 RGB -

Permalänk
Inaktiv

Har du anget rätt email adress?