Permalänk

Windows bugg

Hej, som titeln säger så har jag något slags bugg. eftersom jag inte hade pengar till äkta windows eller något annat när jag behöver omformatera min dator för ett bra tag sen så blev det crackat windows 7 pro. det funkar utmärkt men jag har märkt att min dator har blivit segare än vad den var förut, förut klarade den av black ops och mw2,mw3 ect, på högsta. nu kan jag inte ens spela black ops längre, mw2, och mw3 måste jag köra på medium/lägsta...
Och jag har märkt att det är lite konstigt med mitt windows, det som är problemet är att windows verkar tro att jag har intel core duo. medans jag har amd athlon II x4 . Jag skickar länk nedan, om det kan vara så att min processor begränsas? eftersom det står att jag har en annan , som dessutom är ganska mycket dåligare, kan detta vara problemet?

Länk till bild : http://i.imgur.com/1ktVjJb.png

Specs:
Amd Athlon II x4
4GB Ram 1600MHZ
Radeon HD 5770 1GB

Permalänk

Dags för dig att läsa reglerna för detta forum låter det som.

Visa signatur

Speldata: i7 10700KF | 32GB DDR4 | 7800 XT Hellhound | Dell S3422DWG
NAS: OMV 6 + 9TB

Permalänk
Medlem

Hej,

på detta forum diskuterar vi inte piratkopierad programvara.
Köp Windows, installera om och kvarstår problemet så hör av dig igen.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Datorn blir antagligen för varm för att den är dammig, och därför klockar gpu/cpu ner sig och du får sämmre fps.

Core2duo loggan är för övrigt antagligen inbränd av din crack, sluta snåla och köp en riktig licens.

Permalänk
Medlem

Väntar ivrigt på att någon ska påpeka reglerna

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Computerguy:

Väntar ivrigt på att någon ska påpeka reglerna

Uhm, how about första svaret i tråden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hejpa7722:

Hej, som titeln säger så har jag något slags bugg. eftersom jag inte hade pengar till äkta windows eller något annat när jag behöver omformatera min dator för ett bra tag sen så blev det crackat windows 7 pro. det funkar utmärkt men jag har märkt att min dator har blivit segare än vad den var förut, förut klarade den av black ops och mw2,mw3 ect, på högsta. nu kan jag inte ens spela black ops längre, mw2, och mw3 måste jag köra på medium/lägsta...
Och jag har märkt att det är lite konstigt med mitt windows, det som är problemet är att windows verkar tro att jag har intel core duo. medans jag har amd athlon II x4 . Jag skickar länk nedan, om det kan vara så att min processor begränsas? eftersom det står att jag har en annan , som dessutom är ganska mycket dåligare, kan detta vara problemet?

Länk till bild : http://i.imgur.com/1ktVjJb.png

Specs:
Amd Athlon II x4
4GB Ram 1600MHZ
Radeon HD 5770 1GB

Linux är gratis.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blargmode:

Uhm, how about första svaret i tråden?

Ah hade "Svara på tråd öppet innan någon svarat men orkade inte skriva"

Permalänk
Legendarisk

*Låst*

Visa signatur

Abstractions all the way down.