Formula 1 livestream?

Permalänk
Medlem

Formula 1 livestream?

Tja,

frugan vill glo på F1 och frågade mig om jag kunde leta upp något bra förutom Viaplay som kostar skjortan. 10:ans sammandrag är hon inget fan av.

Har ni något tips på var man kan hitta detta för en rimlig peng eller med reklam?

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk

Jag har tittat på MyP2P. Den har dock inte varit den bästa men funkar.

Permalänk
Inaktiv

Jag har ett vpn-konto hos vpnuk, kollar BBC:s streamade sändning. Funkar perfekt, och vpn:en kostar 7 pund i månaden. Dock sänder inte BBC alla race så jag kör Viaplay som standard och BBC när dom sänder.

BBC:s sändning är riktigt proffsig, rekommenderas!

Permalänk
Medlem

Jag pallade inte med allt letande längre och missade många lopp. Kör nu viaplay, rätt hyfsat då man kan kolla på telefon/paddan på träningar å kval, sen hem till stora tvn när loppet går Det kassa är ju priset, 250kr för all tv, film och sport fast man bara tittar på F1, sedan kan man bara spola tillbaka ca 2-3 timmar vilket suger vid taskiga tider.

Permalänk
Medlem

Så för att se alla lopp är det viasat eller play som gäller?

Skrivet av linuscool2:

Jag har tittat på MyP2P. Den har dock inte varit den bästa men funkar.

Hur funkar den och vilken stream i listan visar f1? Ser bara ESPN, fotbollsmatcher etc. Ja, du får tycka jag är korkad

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Skrivet av sj6:

Så för att se alla lopp är det viasat eller play som gäller?

Hur funkar den och vilken stream i listan visar f1? Ser bara ESPN, fotbollsmatcher etc. Ja, du får tycka jag är korkad

Betyder antagligen att det inte går några F1 race just nu

Permalänk

Ladda ner programmet acestream och kolla på sidan wiziwig.tv, du hittar sändningarna där och det brukar finnas viasat sport stream.

Permalänk
Medlem

Kostar inte Viaplay typ 79 spänn i månaden så får man glo så mycket man vill. Eller det gäller inte sport?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kajlie:

Kostar inte Viaplay typ 79 spänn i månaden så får man glo så mycket man vill. Eller det gäller inte sport?

gäller inte sport.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sj6:

gäller inte sport.

Aha okej!
Får det gratis till vår parabol har dock aldrig använt det. Jo en gång när jag såg en F1 träning på plattan

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kajlie:

Aha okej!
Får det gratis till vår parabol har dock aldrig använt det. Jo en gång när jag såg en F1 träning på plattan

Aha, men då har du valt sportpaketet till ditt viasatpaket då?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sj6:

Aha, men då har du valt sportpaketet till ditt viasatpaket då?

Japp! Jag tror vi har det som heter Viasat Guld.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kajlie:

Japp! Jag tror vi har det som heter Viasat Guld.

Vi beställde viasat idag och fick viaplay med. Så problem solved

Tack till alla som hjälpt!

Visa signatur