Permalänk

GTA 4 lagg

Hej, vet inte om det är rätt tråd.M en iaf jag har haft gta 4 nått år men fick det aldrig till att funka för det lagga som ett as förlåt uttrycket.. Men nu skulle jag ge det en chans till plus att jag har en ny dator. Men så laggar det ändå .. Jag fattar inte vad felet är..

Nån som har haft samma problem, alltså att det laggar även att man har en bra dator och isf vet ni vad det är? eller har nån något förslag vad jag kan testa för att fixa det?

Tack på förhand

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskareriksson:

Hej, vet inte om det är rätt tråd.M en iaf jag har haft gta 4 nått år men fick det aldrig till att funka för det lagga som ett as förlåt uttrycket.. Men nu skulle jag ge det en chans till plus att jag har en ny dator. Men så laggar det ändå .. Jag fattar inte vad felet är..

Nån som har haft samma problem, alltså att det laggar även att man har en bra dator och isf vet ni vad det är? eller har nån något förslag vad jag kan testa för att fixa det?

Tack på förhand

Finns massa trådar om detta problemet, om du söker innan du postar så ska du minsann hitta att GTA är dåligt optimerat.

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

Finns bara en lösning på problemet och den funkar. Skriv i sökfältet i startmenyn: msconfig
Gå till fliken tjänster
Bocka av längre ner Windows event samt längre ner Windows event collector.

Av någon anledning så är keyloggern i windows inte riktigt kompatibel med spelet så varje gång man trycker på knappar i spelet så hackar det.

Tro mig, det funkar.