2 skärmar vill spela lol skype på ena full screen lol på andra

Permalänk
Medlem

Ställ in så att du max kan ha 60fps i LoL då kommer det iaf bli bättre.

Permalänk
Medlem

Du ska spel lol på main-skärmen. Sedan måste du ha Windowed - Fullscreen om du vill röra musen över till Skype.

Fungerar dör många år förut med just wow

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalOddball:

Hoppas du har Borderless på LoL? 2 skärmar blir betydligt behagligare om du använder Borderless

Läs tråden

OnT: Testa att koppla in den strulande skärmen i en annan port, t.ex. där du kopplat in din skärm som inte strular alternativt i en annan dator där du inte har detta problemet.

Visa signatur

Rolig signatur

Permalänk
Medlem

tryck ESC i lol

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalOddball:

Hoppas du har Borderless på LoL? 2 skärmar blir betydligt behagligare om du använder Borderless

absolut , jag använder borderless

Permalänk
Medlem
Skrivet av discodns:

Läs tråden

OnT: Testa att koppla in den strulande skärmen i en annan port, t.ex. där du kopplat in din skärm som inte strular alternativt i en annan dator där du inte har detta problemet.

saken är den att jag gjorde den nya skärmen till main skärmen och det är där jag nu spelar lol och det gjorde så att störningar kommer på den andra skärmen som inte hade störningar innan :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon185723:

Det negativa med borderless window är att spelet inte alltid blir centrerat. Det finns tyvärr inte något att göra åt den buggen.

Jag tror dom fixade den buggen i senaste patchen faktiskt

Visa signatur

Chassi: Cm 690 ii | PSU: corsair ax 750w | mobo: asus rampage 2 extreme | ram: intel xms3 1600mhz 3x2gb | Prolle: i7 960 stock | Grafik: zotac gtx 570 amp | HDD: intel x25-m 80 gb och en skitdisk på 160 gb

Permalänk
Medlem

Ingen som kan hjälpa? :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av jakke567:

Ingen som kan hjälpa? :/

Blir det typ lite svart och typ "fladdrar på ena/båda skärmarna? Och speciellt när du scrollar på internet? Då ska du installera om drivrutinerna till grafikkortet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jakke567:

saken är den att jag gjorde den nya skärmen till main skärmen och det är där jag nu spelar lol och det gjorde så att störningar kommer på den andra skärmen som inte hade störningar innan :S

Gjorde du den andra skärmen till "primary" via Windows eller genom att koppla in den på andra porten som jag föreslog? Om du bytte port så kan du i alla fall utesluta trasig skärm och börja kika på om det är porten på grafikkortet eller sladden det är fel på.

Visa signatur

Rolig signatur