Permalänk

Jobba hos Asus?

Hej!

Tänkte bara fråga om ni har kontaktuppgifter till eran rekryteringsavdelning? Jag jobbar idag som Infrastrukturtekniker med inriktning serverdrift i VMware miljö och en mängd andra kompetenser inom IT. Då jag alltid använt mig av era produkter sen jag var 11-12 år gammal så har jag utvecklat en viss kärlek för märket (ni har gjort ett bra jobb med er employer branding) och skulle stormtrivas med att jobba på ett företag jag har 100% tillit till. Ni kanske inte har några lediga tjänster just nu men kanske kan vara bra att skicka ett CV så att ni har det tillhands om det skulle dyka upp något intresssant?

Mvh

Sebastian

Visa signatur

CPU: I9 14900K x - EK-Nucleus AIO 360 Dark GPU:ASUS 4080 Super TUF
RAM: Corsair 96GB DDR5 6600 MHZ DOMINATOR TITANIUM
MB: ASRock Z790 Nova Screen:42" LG OLED C3 (4k 120Hz @4:4:4)
Case: NZXT H9 Flow Black
HiFi Desktop: Sennheiser HD800S AMP: Cayin HA-1A MK2 DAC: Moon Neo 390

Permalänk
Medlem

Jag önskar dig lycka till!

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Helionart:

Hej!

Tänkte bara fråga om ni har kontaktuppgifter till eran rekryteringsavdelning? Jag jobbar idag som Infrastrukturtekniker med inriktning serverdrift i VMware miljö och en mängd andra kompetenser inom IT. Då jag alltid använt mig av era produkter sen jag var 11-12 år gammal så har jag utvecklat en viss kärlek för märket (ni har gjort ett bra jobb med er employer branding) och skulle stormtrivas med att jobba på ett företag jag har 100% tillit till. Ni kanske inte har några lediga tjänster just nu men kanske kan vara bra att skicka ett CV så att ni har det tillhands om det skulle dyka upp något intresssant?

Mvh

Sebastian

Din profil bild kommer ge mig mardrömmar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

Din profil bild kommer ge mig mardrömmar.

Psyka dig med detta

Visa signatur

5900X | 3080