Permalänk
Hedersmedlem

Riktigt trevlig samling, 5/5 helt klart

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Medlem

Grym samling

Visa signatur

9800x3d | Noctua NH-D15S Chromax Black | Gigabyte B650 | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN850 | Asus Prime 9070 XT | Fractal Design Torrent | Seasonic 850W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem

Trevlig samling, gjorde av med min egen för ett par år sedan bringade in 30k. Så det var en hyfsad kollektion i alla fall, sålde de på Tradera med start 1SEK på allt som skulle bort och en del titlar var kul att följa utvecklingen på.

Idag har jag kvar det som har någon form av affektionsvärde för mig och struntar i marknadsvärdet.

Jag tycker det är något magiskt med Punch Out! IP:et, samt Tetris Attack! till SNES:en är odödlig mot någon duktig spelare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qn1f3:

Trevlig samling, gjorde av med min egen för ett par år sedan bringade in 30k. Så det var en hyfsad kollektion i alla fall, sålde de på Tradera med start 1SEK på allt som skulle bort och en del titlar var kul att följa utvecklingen på.

Idag har jag kvar det som har någon form av affektionsvärde för mig och struntar i marknadsvärdet.

Jag tycker det är något magiskt med Punch Out! IP:et, samt Tetris Attack! till SNES:en är odödlig mot någon duktig spelare.

Köpte lite spel av en som rensade lite i sin samling.
Bringade in över 200.000

Och då var det inte hela heller hehe.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

http://www.tradera.com/zelda-a-link-to-the-past-zelda-gold-pa... ibland är det synd att man inte har en fetare plånka

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Otroligt vacker samling. Vore egentligen ännu snyggare om du kunde vända på kasetterna så man ser framsidan istället, men det kommer naturligtvis ta upp väldigt mycket plats.

Tavlorna var också väldigt fina, är det affischer du ramat in eller är det utskrifter? Ser i alla fall väldigt snyggt ut när det är inramat.

Visa signatur

5700X3D|32GB|RTX 3080|Vattenkylt
Quest 3|HOTAS Warthog|G27|PS5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyne:

Otroligt vacker samling. Vore egentligen ännu snyggare om du kunde vända på kasetterna så man ser framsidan istället, men det kommer naturligtvis ta upp väldigt mycket plats.

Tavlorna var också väldigt fina, är det affischer du ramat in eller är det utskrifter? Ser i alla fall väldigt snyggt ut när det är inramat.

Tackar tackar!

Tyvärr tar det redigt för mycket plats

det är affischer som är tryckta som jag ramade in.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

He's the swedish nintendo nerd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

http://www.tradera.com/zelda-a-link-to-the-past-zelda-gold-pa... ibland är det synd att man inte har en fetare plånka

Helvete! Jag har ju det där kvar i originallådan hemma :D. Spara, spara spara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DAoG:

Helvete! Jag har ju det där kvar i originallådan hemma :D. Spara, spara spara.

Gold pack lådan eller Link to the past lådan?

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Gold pack lådan eller Link to the past lådan?

Gold pack :), det där hade jag inte en aning om faktiskt. Tycker det är riktigt skumt att priset blir 1700% dyrare bara för att man får med en guide...

Trodde att man kunde tjäna pengar på ett unikt kassett, inte en kartong och låda.
Typ den här: http://www.ebay.com/itm/Nintendo-World-Championships-1990-Nin...

Permalänk
Medlem

Hej.

Vad fick du betala för din nes med ice climber? Har en originalkartong med konsol (+handkontroller) och spel från 1986 i bra skick.

Visa signatur

Gigabyte G1.sniper m5# I5 4670k # Origen s14 #Adata ssd 120 gb #Be quiet 400w straight power # 4x4 (16gb) corsair vengence lp

Permalänk
Medlem
Skrivet av DAoG:

Gold pack :), det där hade jag inte en aning om faktiskt. Tycker det är riktigt skumt att priset blir 1700% dyrare bara för att man får med en guide...

Trodde att man kunde tjäna pengar på ett unikt kassett, inte en kartong och låda.

Om du bara har kartongen så skulle jag ändå tro att du kan få ett par tusen för den, det finns galna samlare där ute.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Om du bara har kartongen så skulle jag ändå tro att du kan få ett par tusen för den, det finns galna samlare där ute.

Jag har allt. Syftade mer på att den där kartongen kan göra priset så mycket högre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DAoG:

Efterfrågan och tillgång för goldpack, redigt ovanligt med goldpack som säljs.

Skrivet av k_k:

Hej.

Vad fick du betala för din nes med ice climber? Har en originalkartong med konsol (+handkontroller) och spel från 1986 i bra skick.

Gav runt 400 inkl en hög med spel.
Dyraste bundle jag sett är 4-5000 för ett actionset i princip nyskick.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Sjukt fin samling

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk

OMG! Sjukt grym samling! Måste ha tagit bra tid för o smala i hop allt i denna fina samling.

Jag har långt ifrån så mycket som du har. Jag har ett NES med några spel, och även en kassett med 250 spel på.
Plus tre stycken trådlösa kontroller, yes ni hörde rätt trådlösa kontroller + mottagare. Nintendos egna, ingen tredjepart tillverkad.
Tror att de trådlösa kontrollerna är rätt så sällsynta, har för mig om jag fick ge runt 400:- för kontrollerna.

Permalänk

Man kanske borde kolla upp vad ens gamlla NES-prylar är värda. Allt är svensksålt, i stort sett komplett och i mycket gott skick. Något ska man ha för att man var så ordentlig och försiktig med sina grejer som liten

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~