The Walking dead season 2 på netflix finns det ?

Permalänk
Medlem

The Walking dead season 2 på netflix finns det ?

Undrar om säsong 1,2,3 finns att se på netflix ?

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k, GPU: Asus780 , PSU: Corsair AX 750w Gold, RAM: Corsair Vengeance 2x4 GB, Chassi: NZXT H440, MOBO: Asus Sabertooth Z77, SSD: Intel 330 180GB, HDD: Seagate barracuda 1TB, Skärm: Benq XL2411T, Diverse annat: Razer Naga 2014, Sennheiser pc 360 G4ME

Permalänk

Första säsongen finns bara om du kör med "svenska" netflix, kör du "engelskt" finns säsongen två ochså. Men med den engelska varianten finns bara engelskt text.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rillepille:

Första säsongen finns bara om du kör med "svenska" netflix, kör du "engelskt" finns säsongen två ochså. Men med den engelska varianten finns bara engelskt text.

OK tackar finns det någon tid för att dom ska komma ?

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k, GPU: Asus780 , PSU: Corsair AX 750w Gold, RAM: Corsair Vengeance 2x4 GB, Chassi: NZXT H440, MOBO: Asus Sabertooth Z77, SSD: Intel 330 180GB, HDD: Seagate barracuda 1TB, Skärm: Benq XL2411T, Diverse annat: Razer Naga 2014, Sennheiser pc 360 G4ME

Permalänk
Skrivet av 98olllin:

OK tackar finns det någon tid för att dom ska komma ?

Ne det vet jag inte, men dom bör ju komma snart tycker jag. Har funnits ute länge nu.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad.*

Citat:

§ 7
Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

När jag hade Netflix fanns alla 3 säsongerna. Jag hade engelska då ifs.