Hjälp med PS store! AKUT!

Permalänk
Medlem

Hjälp med PS store! AKUT!

Ska köpa GTA som present åt brorsan, men var i hela röven ska jag uppdatera bankkorts koderna? Hittar inget på nya PS #store! Hjälp fort!

Skickades från m.sweclockers.com

EDIT: Första problemet löst. Nu behöver jag mitt lösenord, vet bara vilken e-post adress jag använt vid registreringen. Men eftersom jag registrerade mig som över 18 trots jag var tolv vet jag inte vilken årsklass jag reggat mig som. Och kan alltsåcinte byta pass! Har glömt mitt pass helt, ingen somhelst susning. Och detta är AKUT!! Hur i hela friden ska jag byta pass!!??

Permalänk

Lägger man inte spelet i kundvagnen och går vidare? Precis som på en nätbutik? Köper själv alltid med värdecheckar.

Byt lösenord här http://se.playstation.com/psn/

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Lägger man inte spelet i kundvagnen och går vidare? Precis som på en nätbutik? Köper själv alltid med värdecheckar.

Byt lösenord här http://se.playstation.com/psn/

det säger bara: funds could not be added!
Morsan har bytt visa så expiration date har ju bytt så därför godkänns det inte. Och för att byta pass så måste man veta med vilket datum man reggat sig, vilket jag inte har nån aning om. Reggade mig som 18+ fast jag var 12, och det ger mig bara typ 90 olika datum att pröva med. Får nåt fel!

Permalänk
Medlem

om du inte kan lägga in pengar via typ visa eller mastercard så gå till gamestop eller games och köp en ps 200kr eller 400kr och aktivera dem istället.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800X3D | In Win 301 | Asus 5070Ti Prime OC Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Övrigt: Simrace fantast.

Permalänk
Skrivet av infigo:

om du inte kan lägga in pengar via typ visa eller mastercard så gå till gamestop eller games och köp en ps 200kr eller 400kr och aktivera dem istället.

Eller så köper du spelet i butik, det är både billigare och tryggare med ett fysiskt exemplar

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem

Gick och köpte vouchers istället. Fysisk kopia vore omöjligt. Sökte i varenda butik i stan som har sålt GTA. så många beställningar att nästa gång de skulle få in en leverans som inte redan var reserverad var 25.12 xd. Laddar ner som bäst nu, slängde även i väg ett mail till SOE och hoppas på hjälp som jag inte fått de senaste 3 åren.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hur gammal är TS och TS bror föresten?

Visa signatur

MB: MSI B650M Gaming Plus WIFI | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU-Kylare: DeepCool AK500 Digital | Nätagg: MSI MPG A850G PCIE5 850W | Minne: Corsair 32GB (2K) DDR5 7200MHz RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk
Medlem
Skrivet av YspiloN^:

Hur gammal är TS och TS bror föresten?

Ts är 15 och TS bror är 12

Permalänk
Skrivet av TheFlyingFin:

Ts är 15 och TS bror är 12

Inte för att vara sån, men då skall ni faktiskt inte ens spela det spelet, det är inte
direkt riktat till 12 åringar.

Men nu är jag inte någon av dina föräldrar.

Visa signatur

MB: MSI B650M Gaming Plus WIFI | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU-Kylare: DeepCool AK500 Digital | Nätagg: MSI MPG A850G PCIE5 850W | Minne: Corsair 32GB (2K) DDR5 7200MHz RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk
Medlem
Skrivet av YspiloN^:

Inte för att vara sån, men då skall ni faktiskt inte ens spela det spelet, det är inte
direkt riktat till 12 åringar.

Men nu är jag inte någon av dina föräldrar.

förstår din point. ÄR väldigt förvånad att jag fick köpa spelet, men antagligen mest för att alla kompisar har det (ja alla utom han som inte har varken PS3 eller Xbox) och många av farsans jobbkompisar har spelet också xd