Permalänk
Medlem

Banthar i Nagrand?

Flög runt en och en halv timme idag i jakten på Banthar i Nagrand. Gruppade med en trevlig grek som tydligen var lika mupp som mig med att inte ge sig.

Han beröttade att han flög runt i tre timmar igår.

Någon som vet om questen är buggad eller ändrad? Aldrig haft problem förr med Banthar. Killen jag gruppade med hade skickat ticket igår men inte fått svar. (Än tills jag loggade)

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk

Gjorde precis Q och hittade honom direkt, funkade för mig!

Visa signatur

|||

Permalänk
Medlem

Har inte gjort questet sen i somras, men då fungerade det.

Visa signatur

4670K, 8GB RAM, MSI 760

Permalänk

Antar att du letade efter denna http://www.wowhead.com/npc=18259#comments. Testade precis att logga in och drog till Nagrand. Hittade han direkt. Kolla på mapen så du ser du mer exakt vart han rör sig. Underlättar mycket

Visa signatur

Deadsith: Disc/Holy Priest | Haikeiki: MM/BM Hunter | Garridel: Frost/Arcane mage (Main) | Turák: Resto Druid

Permalänk
Medlem

Tack för länken. Precis den patrullvändan vi flög. Killen flög tre timmar igår och idag kollade runt en och en halv timme.

Vi hade med en kille till i gruppen men efter 20 minuter så hsade han.

Aldrig haft problem förut. Säkert haft ihjäl den 40talet ggr under åren. Om någon nitat den innan så har den spawnat ganska snabbt.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk

Vilken server spelar du på? Kan vara så att du spelar på en rätt high pop server vilket också kan försvåra lite att hitta honom vid liv. Lirade lite på skoj på Chamber of Aspeckt ,och det är ju folk över allt, även fast den är low pop. Så verkar servern vara linkad med ett par andra servrar i samma battle group.

Visa signatur

Deadsith: Disc/Holy Priest | Haikeiki: MM/BM Hunter | Garridel: Frost/Arcane mage (Main) | Turák: Resto Druid

Permalänk
Medlem

Twilights Hammer.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk