Permalänk
Medlem
Skrivet av '[¿:

Gangster;14303345']Fick ett e-brev skickat till mig idag från kvinnojouren... Finner inte ord!

"Hej Dick!

Vi vill skicka ett stort tack från en mycket glad mamma och hennes ännu gladare barn.Jag hann inte koppla färdigt förran de försökte sätta igång.Om du såg Karl-Bertil Jonsson i julas så har du kanske ett hum om vad utspelades i eftermiddags.
De har under lång tid flyttat runt till olika skyddade boenden p g a allvariga dödshot och har länge önskat ha råd att skaffa en dator för att barnen ska ha lite att göra och för att mamma ska kunna kontakten med sin familj.

De sänder ett stort och varm tack till okända människor som gjort en svår situation lite lättare!!!!

Genom Anneli Björk på Kvinnojouren Viktoria i Halmstad"

"Det var förbanne mig det finaste jag hört sedan jag konfirmerades!", på tal om Karl-Bertil.

Blir tårögd av det brevet. Så underbart att våra skänkta saker kan hjälpa en så utsatt kvinna med att göra sin dag lite lättare. Att man med så lite kan göra så stor skillnad är helt fanatiskt.

Underbart, svårt att finna ord över lyckan att fått hjälpa till.

Visa signatur

MB: ASUS ROG Strix B450-F gaming - SSD OS: Samsung 970 EVO (1tb), SSD lagring: Kingston NV2 M.2 NVMe(2tb), CPU: Ryzen 7 5800X3D, AIO: Corsair Hydro H115i PRO RGB, GPU: ASUS TUF Geforce RTX 4070ti RAM: Corsair Vengeance 2x16GB 3600MHz Cl16, PSU: Corsair RM750X v2, Chassi: Fractial Design Define R6, Skärm: ASUS ROG PG278QR

Permalänk
Medlem

Att överklockare sprider värme borde väl vara självklart kan man tycka men det här får nästan min vattenkylning att läcka!

Permalänk
Medlem

Fantastiskt fint gjort! Mer sådant!

Visa signatur

❀ Det som inte för något ont med sig, är inte heller gott nog ❀

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[¿:

Gangster;14303345']Fick ett e-brev skickat till mig idag från kvinnojouren... Finner inte ord!

"Hej Dick!

Vi vill skicka ett stort tack från en mycket glad mamma och hennes ännu gladare barn.Jag hann inte koppla färdigt förran de försökte sätta igång.Om du såg Karl-Bertil Jonsson i julas så har du kanske ett hum om vad utspelades i eftermiddags.
De har under lång tid flyttat runt till olika skyddade boenden p g a allvariga dödshot och har länge önskat ha råd att skaffa en dator för att barnen ska ha lite att göra och för att mamma ska kunna kontakten med sin familj.

De sänder ett stort och varm tack till okända människor som gjort en svår situation lite lättare!!!!

Genom Anneli Björk på Kvinnojouren Viktoria i Halmstad"

Kul att se att det verkligen uppskattas!!
Sweclockers medlemmar fick ett liknande från Jönköping:

Julkänslan återkommer så här i Februarimörkret...

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 - Xeon X5680 - 12GB DDR3 - ASUS GTX1080 8GB