inet.se
Köpte ett 280x dc2 top kort av er för ca 1 månad sen. efter ca 2 vecka började kortet låta underligt från fläktarna. Tog kontakt med inet på mail och rådgjorde hur jag skulle göra om ja skulle skicka in de direkt eller vänta eftersom ni ej hade något asus dc2 top hemma på lager och visste ej när ni skulle få hem detta.
Fick rådet att köra vidare på kortet tills något hände. sagt och gjort så slutat ena fläkten och snurra och den andra snurrade ibland märkte detta genom att kortet gick varmt som tusan när jag spelade.
Skrev felanmälan på hemsidan och skickade därefter in kortet. Fick ett telefon samtal från inet idag och han sa att det var en fuktskada på kortet.. Vilket är ganska bullshit fick en bild på detta och nu när jag lugnat ner mig kan konstatera att klistret som lappen är fastsatt med troligen gått varmt och visar sig då som en mörknad genom lappen. när man kör på 70+ grader.
Så inet säger nu att det antagligen ej går på garantin pga av fuktskada vilket är jäkligt underligt när jag satt och spelade på kortet just innan jag skickade in det och det var fläktarna som är paj. Denna lapp sitter för övrigt på baksidan av kretskortet.
Detta tycker jag är skandal rent ut sagt.
Väntar på svar. Felanmälningsnr: 124501