Permalänk
Cdon.com
Skrivet av holmberg:

Hej, och tack för svaret!

Finns det möjlighet att förbeställa? Vore snopet att komma tillbaka om två månader och priset höjts 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Hej hej

Möjligt att det var en utförsäljning de låg med i till det priset, jag kollar med ansvarig om han kan fixa en bokaknapp på den.

MVH Josefin

Skrivet av anon179444:

Nu blir jag förbannad. Eller det har jag varit ganska länge nu.
Jag beställde en nespressobryggare och och en mus från logitech. I DECEMBER! Det tar tre veckor för kaffebryggaren att dyka upp. Jag har beställt grejer från Kina flera gånger som har kommit snabbare än det.
Efter att det gått en månad så kontaktade jag kundtjänst och undrade om de hade tänkt skicka musen någon gång i år då jag faktiskt vill ha den.
"Den har kommit bort" var svaret. "Du får göra en ny beställning så sätter jag tillbaka pengarna på ditt konto" Jag ville inte ha pengar tillbaka och göra en ny beställning. Jag ville ha vad jag beställt. Jag frågade om jag kunde få en rabattkod eller nått som kompensation men fick veta att det inte var på tal då "sånt här händer"
Några pengar dök såklart inte upp.
När jag satte betyget usel på prisjakt tog det dock skruv och andreas hos er konstaterade att ett av era puckon på chatten mest sitter och blajjar men inte gör något av det han säger. Så det var inte gjort.

CDON_Andreas sade:
======================================================================
Hej,

Jag kan se att reklamationen av musen hos Posten inte gjorts som den skulle. Jag har nu gjort en återbetalning av denna, och du kommer att se transaktionen på ditt konto inom ett par bankdagar. Vi beklagar att detta dragit ut på tiden.

Anledningen till att vi inte kunnat lägga upp en ny order på musen till dig är för att vi inte kan hålla kvar din betalning till en ny order. Hade vi skickat ut en ny mus till dig hade denna alltså skickats tillsammans med en faktura som skulle ha betalats, och eftersom du inte godkänt en faktura i din första order, kan vi inte heller manuellt skapa en faktura i ditt namn till en ny order.

Med vänliga hälsningar,
Andreas

::::::::::::::

Sagt och gjort. Jag fick mina pengar och tänkte att jag får väl handla hos någon annan i fortsättningen. Hos någon som faktiskt har sakerna de har på hemsidan, som skickar sakerna inom den tiden de påstår att de ska göra och gör det de säger att de ska göra när man kontaktar dem. Från att ha svårt att sova på nätterna för att jag låg och hatade CDON så tänkte jag att jag till och med kunde tänka mig att handla av CDON om bara priset var tillräckligt lågt.
Om det var något som inte spelade någon roll om det kom före något datum. Jag och min flickvän bjöd på nescafe istället för nespresso på hennes födelsedag fast det var hela poängen med köpet.
Eller om jag inte handlade något som jag behövde överhuvudtaget. (orsaken till att jag beställde en mus var att den nuvarande hade gått sönder) Alt-Tabba er igenom Windows i två månader så förstår ni snart min ilska.... "Jag köper inte någon mus, Jag har beställt en från CDON, den kommer snart....."

Men jag är inte långsint.. Jag glömmer fort så jag var på väg att strunta i det hela. Tills ett brev från CDON.COM dimper ned.
Vad kan det vara? Ett presentkort på en bil? En handskriven ursäkt från eran VD för att ni fuckade till det så grovt?
Låter osannolikt... Men jag kan inte komma på något annat som passar.

Det är ett kravbrev på 150kr för "outlöst"
http://fc02.deviantart.net/fs71/i/2010/354/c/2/angry_by_bokog...

Hej hej

Jag ber Andreas ta tag i det omedelbart!

MVH Josefin

Skrivet av ost486:

Min Steelseries Sensei Raw fungerar inte. Lampan på den endast blinkar, och har testat allt Steelseries säger jag ska göra. Fick hem den idag och den har aldrig funkat.. CDON svarar ej någonstans vilket gör mig gravt irriterad, tänker ej betala fakturan förrän jag får en ny fungerande mus. Mitt kundnr: 005224008

Hej hej

Ser att det redan är löst med vår kundtjänst och ny mus är på väg.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Möjligt att det var en utförsäljning de låg med i till det priset, jag kollar med ansvarig om han kan fixa en bokaknapp på den.

MVH Josefin

Trevligt! Be i så fall om en bokaknapp på växelspakhållaren också, så allt kommer i samma beställning.

Tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Avstängd

Hej! Tror du att eran 15% datorkomponent rea kommer upp snart? Jag är riktigt sugen på att köpa lite nya dlear nu! Ösnkar även att ni denna gång kör in en massa high end grafikkort och nätaggregat i rean

Permalänk

Hej CDON!
Följer Explorer's Pack och 5 dagars speltid med i er fysiska Elder Scrolls Online Imperial Edition-utgåva? Står inget på sidan nämligen.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 4670k 3.4GHz MB: Asus Z87-A GPU: Radeon R9 280X RAM: Corsair Vengeance LP 16GB HDD: WD Blue 1TB PSU: be quiet! Pure Power 630w Låda: Fractal Design Define R4 Arctic White OS: Windows 7 Home Premium 64bit KB: Ducky G2PRO Grey PBT MX Clear
¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem

Hej! tänkt förbereda mig för sommaren redan nu. Hade ni kunnat matcha Siba på den här produkten? dem har den för 299:- ink frakt. Handlar gärna allt hos er då jag är cdon+ kund. Hade uppskattat mycket om ni kunde sänka för att matcha.

http://cdon.se/hushall/obh-nordica-smoothie-twister-p25196074...

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av anon179444:

Nu blir jag förbannad. Eller det har jag varit ganska länge nu.
Jag beställde en nespressobryggare och och en mus från logitech. I DECEMBER! Det tar tre veckor för kaffebryggaren att dyka upp. Jag har beställt grejer från Kina flera gånger som har kommit snabbare än det.
Efter att det gått en månad så kontaktade jag kundtjänst och undrade om de hade tänkt skicka musen någon gång i år då jag faktiskt vill ha den.
"Den har kommit bort" var svaret. "Du får göra en ny beställning så sätter jag tillbaka pengarna på ditt konto" Jag ville inte ha pengar tillbaka och göra en ny beställning. Jag ville ha vad jag beställt. Jag frågade om jag kunde få en rabattkod eller nått som kompensation men fick veta att det inte var på tal då "sånt här händer"
Några pengar dök såklart inte upp.
När jag satte betyget usel på prisjakt tog det dock skruv och andreas hos er konstaterade att ett av era puckon på chatten mest sitter och blajjar men inte gör något av det han säger. Så det var inte gjort.

CDON_Andreas sade:
======================================================================
Hej,

Jag kan se att reklamationen av musen hos Posten inte gjorts som den skulle. Jag har nu gjort en återbetalning av denna, och du kommer att se transaktionen på ditt konto inom ett par bankdagar. Vi beklagar att detta dragit ut på tiden.

Anledningen till att vi inte kunnat lägga upp en ny order på musen till dig är för att vi inte kan hålla kvar din betalning till en ny order. Hade vi skickat ut en ny mus till dig hade denna alltså skickats tillsammans med en faktura som skulle ha betalats, och eftersom du inte godkänt en faktura i din första order, kan vi inte heller manuellt skapa en faktura i ditt namn till en ny order.

Med vänliga hälsningar,
Andreas

::::::::::::::

Sagt och gjort. Jag fick mina pengar och tänkte att jag får väl handla hos någon annan i fortsättningen. Hos någon som faktiskt har sakerna de har på hemsidan, som skickar sakerna inom den tiden de påstår att de ska göra och gör det de säger att de ska göra när man kontaktar dem. Från att ha svårt att sova på nätterna för att jag låg och hatade CDON så tänkte jag att jag till och med kunde tänka mig att handla av CDON om bara priset var tillräckligt lågt.
Om det var något som inte spelade någon roll om det kom före något datum. Jag och min flickvän bjöd på nescafe istället för nespresso på hennes födelsedag fast det var hela poängen med köpet.
Eller om jag inte handlade något som jag behövde överhuvudtaget. (orsaken till att jag beställde en mus var att den nuvarande hade gått sönder) Alt-Tabba er igenom Windows i två månader så förstår ni snart min ilska.... "Jag köper inte någon mus, Jag har beställt en från CDON, den kommer snart....."

Men jag är inte långsint.. Jag glömmer fort så jag var på väg att strunta i det hela. Tills ett brev från CDON.COM dimper ned.
Vad kan det vara? Ett presentkort på en bil? En handskriven ursäkt från eran VD för att ni fuckade till det så grovt?
Låter osannolikt... Men jag kan inte komma på något annat som passar.

Det är ett kravbrev på 150kr för "outlöst"
http://fc02.deviantart.net/fs71/i/2010/354/c/2/angry_by_bokog...

Hej hej

Den ska vara struken nu. Anledningen till att den kom var att paketet långt om länge kom tillbaka hit och registrerades som outlöst och då går det iväg en faktura per automatik. Ber så hemskt mycket om ursäkt!

MVH Josefin

Skrivet av holmberg:

Trevligt! Be i så fall om en bokaknapp på växelspakhållaren också, så allt kommer i samma beställning.

Tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Hej hej

Bokaknapp fixad på växelspakshållaren med nu.

MVH Josefin

Skrivet av Sibirius:

Hej! Tror du att eran 15% datorkomponent rea kommer upp snart? Jag är riktigt sugen på att köpa lite nya dlear nu! Ösnkar även att ni denna gång kör in en massa high end grafikkort och nätaggregat i rean

Hej hej

Vi kör inte våra vanliga 15%-are i slutet av månaden längre, istället kör vi kampanjer lite då och då.

MVH Josefin

Skrivet av Jupiter IV:

Hej CDON!
Följer Explorer's Pack och 5 dagars speltid med i er fysiska Elder Scrolls Online Imperial Edition-utgåva? Står inget på sidan nämligen.

Hej hej

Jag kollar med de som ansvarar för spel och återkommer! ESO ska jag också spela minsann.

MVH Josefin

Skrivet av eldidy:

Hej! tänkt förbereda mig för sommaren redan nu. Hade ni kunnat matcha Siba på den här produkten? dem har den för 299:- ink frakt. Handlar gärna allt hos er då jag är cdon+ kund. Hade uppskattat mycket om ni kunde sänka för att matcha.

http://cdon.se/hushall/obh-nordica-smoothie-twister-p25196074...

Hej hej

Den är dyrare på Siba än hos oss. http://www.siba.se/product/14866742/6630-smoothie-tw

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com

Trevlig Alla Hjärtans Dag allesammans! Krama ordentligt på era nära och kära.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej!

Hur länge kommer ni ha kvar följande skärm?
http://cdon.se/hemelektronik/philips/23inch-philips-233v5lsb-...

Var inne för någon vecka sedan och då var den borta, men nu har den helt plötsligt kommit tillbaka igen. Tänkt lägga en order i slutet på månaden för att komplettera dom två som jag beställde förra månaden, så det vore ju tråkigt om ni tänkt ta bort dem eller höja priset till dess.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MrBoXon:

Hej!

Hur länge kommer ni ha kvar följande skärm?
http://cdon.se/hemelektronik/philips/23inch-philips-233v5lsb-...

Var inne för någon vecka sedan och då var den borta, men nu har den helt plötsligt kommit tillbaka igen. Tänkt lägga en order i slutet på månaden för att komplettera dom två som jag beställde förra månaden, så det vore ju tråkigt om ni tänkt ta bort dem eller höja priset till dess.

Köp med faktura ?

Permalänk
Medlem

Varför måste jag själv betala returporto för en vara jag får levererad till mig som inte fungerar. Jag förstår om man ångrar sig, men nu är de ju inte vad det handlar om...

Då blir det ju inte så mycket billigare att handla på CDON, om varan man får hem kan vara trasig i förpackningen och man får skicka tillbaka...

Permalänk
Medlem
Skrivet av asnan:

Varför måste jag själv betala returporto för en vara jag får levererad till mig som inte fungerar. Jag förstår om man ångrar sig, men nu är de ju inte vad det handlar om...

Då blir det ju inte så mycket billigare att handla på CDON, om varan man får hem kan vara trasig i förpackningen och man får skicka tillbaka...

Jag har fått skicka till FRISVAR när jag behövt. Även när det är jag som ångrat mig innan de skickat, fast ordern gått för långt i systemet.

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Medlem

Hej! Jag fick med en retursedel (fraktsedel) i senaste beställningen. Innebär det att ni står för returkostnaden om jag får för mig att ångra köpet?

Visa signatur

Deschutes -> Spitfire -> Winchester -> Toledo -> Deneb -> Sandy Bridge -> Summit Ridge -> Vermeer

Permalänk
Medlem
Skrivet av AerisArchon:

Hej! Jag fick med en retursedel (fraktsedel) i senaste beställningen. Innebär det att ni står för returkostnaden om jag får för mig att ångra köpet?

Det får man ju med varje köp. Står även tydligt att man själv får stå för returportot.

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThomasL:

Det får man ju med varje köp. Står även tydligt att man själv får stå för returportot.

Nä? Nu syftar jag inte på baksidan av följesedeln. Jag har fått en självhäftande postnord-lapp av typen "MyPack Return". Har handlat från CDON ett tiotal gånger och brukar inte få en sån.

Visa signatur

Deschutes -> Spitfire -> Winchester -> Toledo -> Deneb -> Sandy Bridge -> Summit Ridge -> Vermeer

Permalänk
Medlem

Fick en rolig uppdatering i mitt ärende. Efter 3 veckor så har den externa parten ni låter sköta service missat att ens skicka delar i en vecka när jag ringde upp för att kolla nyss.

Så hittils har jag fått en crosstrainer som var trasig från början. Eran support har sickat mig kontaktinfo istället för att sköta det själva (vilket jag FAN inte borde behöva när det är ni som har skickat en trasig vara) 3 veckor har gått sedan den servicegruppen kontaktades och fortfarande inte löst problemet och som plåster på såren fick man 100kr för det.

Att ni inte har telefonnummer till eran kundtjänt är det mest idiotiska som finns. Om ni inte hann med svarstider så skulle ni skaffat mer personal inte skapa ett helvete för kunden när dom behöver hjälp, Hjälp som man inte kan klassa som tacksam då jag skött erat jävla jobb med att ringa till dom 2 serviceföretag som skulle ta hand om det här ärendet.

Om något borde ni fan kunnat ta tillbaka varan och skickat ut en ny istället för detta.

Kan ni ge något vettigt svar på ovanstående vore jag överaskad...

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MrBoXon:

Hej!

Hur länge kommer ni ha kvar följande skärm?
http://cdon.se/hemelektronik/philips/23inch-philips-233v5lsb-...

Var inne för någon vecka sedan och då var den borta, men nu har den helt plötsligt kommit tillbaka igen. Tänkt lägga en order i slutet på månaden för att komplettera dom två som jag beställde förra månaden, så det vore ju tråkigt om ni tänkt ta bort dem eller höja priset till dess.

Hej hej

Vi får tyvärr inte tag i den längre och den har nu utgått ur sortimentet.

MVH Josefin

Skrivet av asnan:

Varför måste jag själv betala returporto för en vara jag får levererad till mig som inte fungerar. Jag förstår om man ångrar sig, men nu är de ju inte vad det handlar om...

Då blir det ju inte så mycket billigare att handla på CDON, om varan man får hem kan vara trasig i förpackningen och man får skicka tillbaka...

Hej hej

Vid returer pga trasig/felaktig produkt står vi för frakten. Kontakta kundtjänst så hjälper de dig!
http://cdon.se/kundservice/kontaktalternativ/

MVH Josefin

Skrivet av AerisArchon:

Hej! Jag fick med en retursedel (fraktsedel) i senaste beställningen. Innebär det att ni står för returkostnaden om jag får för mig att ångra köpet?

Hej hej

Om man ångrar köpet står man för frakten själv.

MVH Josefin

Skrivet av cuda99:

Fick en rolig uppdatering i mitt ärende. Efter 3 veckor så har den externa parten ni låter sköta service missat att ens skicka delar i en vecka när jag ringde upp för att kolla nyss.

Så hittils har jag fått en crosstrainer som var trasig från början. Eran support har sickat mig kontaktinfo istället för att sköta det själva (vilket jag FAN inte borde behöva när det är ni som har skickat en trasig vara) 3 veckor har gått sedan den servicegruppen kontaktades och fortfarande inte löst problemet och som plåster på såren fick man 100kr för det.

Att ni inte har telefonnummer till eran kundtjänt är det mest idiotiska som finns. Om ni inte hann med svarstider så skulle ni skaffat mer personal inte skapa ett helvete för kunden när dom behöver hjälp, Hjälp som man inte kan klassa som tacksam då jag skött erat jävla jobb med att ringa till dom 2 serviceföretag som skulle ta hand om det här ärendet.

Om något borde ni fan kunnat ta tillbaka varan och skickat ut en ny istället för detta.

Kan ni ge något vettigt svar på ovanstående vore jag överaskad...

Hej hej

Jag går genast på kundtjänst angående ditt ärende igen!

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com

Hej hej

För er som frågat om Playstation 4 tidigare.
Nu är alla ordrar som låg i systemet utskickade och vi har fortfarande några konsoler kvar i lager!

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Chattade med er tyvärr värdelösa kundtjänst vid två tillfällen igår för att reda ut min order.
Jag beställde 1 HDD, 1 SSD och 1 paket med 2x4GB DDR3-minnen, 10 min efter jag lagt ordern vill jag göra en mindre ändring och ta bort ram-minnena.
Skrev till chatten och hon sa att det inte var något problem, allt är fixat.
Skrev senare på dagen och chattade med en annan från kundtjänst som sa att det inte fanns någon information om ändring i ert system.

Nu när jag kollar under "mina ordrar" här på morgonen, ligger fortfarande alla 3 varor kvar.

Jag vill TA BORT Ram-minnena ur orderna och endast beställa HDDn och SSDn.
Mitt ordernummer - 42802566

Kostnaden ska alltså bli 759 för HDDn och 599 för SSDn, det är FRI FRAKT på båda (endast Ram-minnena hade frakt på 49 kr, men den kostnaden ska bort då jag vill ta bort de ur ordern). Jag använde sedan en rabbatkod på 100 kr från Mezenat, vilket betyder att den slutgiltiga kostnaden skall bli 759+599-100=1258 SEK.

Killen i kundstjänst sa att det skulle ta 2-5 bankdagar att häva resarvationen på VISA-kortet, vilket är förståeligt, men uppgifterna som står på er sidan när jag är inloggad stämmer INTE.

Har inte haft några problem med Cdon tidigare då jag aldrig behövt vara i kontakt med eran "kundtjänst", bemötandet och servicen jag fick igår är Under All Kritik. Ta och fixa detta problem snarast om ni inte vill förlora en kund som handlar för tusentals kronor om året hos er.
Blir jag debiterad och får Ram-minnena skickade till mig trots dubbla bekräftelser från kundtjänst att "det inte är några problem" och att "det är fixat", ser jag tyvärr ingen annan utväg än att ta kontakt med Allmänna reklamationsnämnden och gå vidare med ärendet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon235174:

Ta och fixa detta problem snarast om ni inte vill förlora en kund som handlar för tusentals kronor om året hos er.
Blir jag debiterad och får Ram-minnena skickade till mig trots dubbla bekräftelser från kundtjänst att "det inte är några problem" och att "det är fixat", ser jag tyvärr ingen annan utväg än att ta kontakt med Allmänna reklamationsnämnden och gå vidare med ärendet.

Kul att stora kanonen åkte fram här. Ska bli kul att följa om du "går vidare mer ärendet".

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av anon235174:

Chattade med er tyvärr värdelösa kundtjänst vid två tillfällen igår för att reda ut min order.
Jag beställde 1 HDD, 1 SSD och 1 paket med 2x4GB DDR3-minnen, 10 min efter jag lagt ordern vill jag göra en mindre ändring och ta bort ram-minnena.
Skrev till chatten och hon sa att det inte var något problem, allt är fixat.
Skrev senare på dagen och chattade med en annan från kundtjänst som sa att det inte fanns någon information om ändring i ert system.

Nu när jag kollar under "mina ordrar" här på morgonen, ligger fortfarande alla 3 varor kvar.

Jag vill TA BORT Ram-minnena ur orderna och endast beställa HDDn och SSDn.
Mitt ordernummer - 42802566

Kostnaden ska alltså bli 759 för HDDn och 599 för SSDn, det är FRI FRAKT på båda (endast Ram-minnena hade frakt på 49 kr, men den kostnaden ska bort då jag vill ta bort de ur ordern). Jag använde sedan en rabbatkod på 100 kr från Mezenat, vilket betyder att den slutgiltiga kostnaden skall bli 759+599-100=1258 SEK.

Killen i kundstjänst sa att det skulle ta 2-5 bankdagar att häva resarvationen på VISA-kortet, vilket är förståeligt, men uppgifterna som står på er sidan när jag är inloggad stämmer INTE.

Har inte haft några problem med Cdon tidigare då jag aldrig behövt vara i kontakt med eran "kundtjänst", bemötandet och servicen jag fick igår är Under All Kritik. Ta och fixa detta problem snarast om ni inte vill förlora en kund som handlar för tusentals kronor om året hos er.
Blir jag debiterad och får Ram-minnena skickade till mig trots dubbla bekräftelser från kundtjänst att "det inte är några problem" och att "det är fixat", ser jag tyvärr ingen annan utväg än att ta kontakt med Allmänna reklamationsnämnden och gå vidare med ärendet.

Hej hej

Fast ditt minne är avbeställt precis som kundtjänst säger, dock glömde de troligen att informera om att det inte uppdateras på sidan om de är inne och pillar manuellt på din order. Skulle du ha andra frågor om din order ber jag dig kontakta kundtjänst.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon235174:

Wall of cry

Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Fast ditt minne är avbeställt precis som kundtjänst säger, dock glömde de troligen att informera om att det inte uppdateras på sidan om de är inne och pillar manuellt på din order. Skulle du ha andra frågor om din order ber jag dig kontakta kundtjänst.

MVH Josefin

Sån underbar läsning detta. Kan inte räkna antal ärenden jag sett där kunder kommer skrikandes och berättat om hur mycket de handlar för årligen (bidrar säkert till en vinst på flera tjugolappar) och sen visar det sig att de inte har korrekt info eller antagit fel. Man kan faktiskt lägga fram ett sådanthär ärende sakligt och lugnt utan att börja skrika om Allmäna Reklamationsnämnden, "jag ska minsann gå vidare med ärendet" och börja kasta capslock hitan och ditan.

Ledsen att ni ska behöva ha sådanahära kunder.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MoNkeY-05:

Sån underbar läsning detta. Kan inte räkna antal ärenden jag sett där kunder kommer skrikandes och berättat om hur mycket de handlar för årligen (bidrar säkert till en vinst på flera tjugolappar) och sen visar det sig att de inte har korrekt info eller antagit fel. Man kan faktiskt lägga fram ett sådanthär ärende sakligt och lugnt utan att börja skrika om Allmäna Reklamationsnämnden, "jag ska minsann gå vidare med ärendet" och börja kasta capslock hitan och ditan.

Ledsen att ni ska behöva ha sådanahära kunder.

Jag är bara en kund som är less på kass kvalitet på kundtjänst.
Att chatta med Cdon:s kundtjänst är jämförbart med att chatta med Cleverbot.

Kan lova dig att Någonting kommer bli fel med min order, återkommer här om ett par dagar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon235174:

Jag är bara en kund som är less på kass kvalitet på kundtjänst.
Att chatta med Cdon:s kundtjänst är jämförbart med att chatta med Cleverbot.

Kan lova dig att Någonting kommer bli fel med min order, återkommer här om ett par dagar.

Om du prioriterar kundservice så får du betala därefter. CDON tävlar med låga priser, och även om de har stjärnor som Josefin här på forumet så får man tyvärr räkna med lite små knep-och-knåp ibland när det strular, är man bara lugn och saklig och beter sig som man vill att andra ska bete sig mot en själv (host host) så brukar det hela lösa sig rätt smidigt ändå.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Måste gå emot strömmen och berömma supporten/kundtjänsten.
Har fått göra ett par avbeställningar/annuleringar senaste veckan.
La in ärendet som jag skulle, svar inom två timmar! Ena gången på en lördagskväll!

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Jag kollar med de som ansvarar för spel och återkommer! ESO ska jag också spela minsann.

MVH Josefin

Hej CDON!
Har ni fått något svar från Spelavdelningen ännu?
Mvh
Jupiter IV

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 4670k 3.4GHz MB: Asus Z87-A GPU: Radeon R9 280X RAM: Corsair Vengeance LP 16GB HDD: WD Blue 1TB PSU: be quiet! Pure Power 630w Låda: Fractal Design Define R4 Arctic White OS: Windows 7 Home Premium 64bit KB: Ducky G2PRO Grey PBT MX Clear
¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem

Är man garanterad day1 om man beställer Diablo 3 Reaper of Souls av er? Då man måste registrera inom några dagar för att få bonusen så är det viktigt att veta hur det ser ut.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Skrivet av Hzup:

Är man garanterad day1 om man beställer Diablo 3 Reaper of Souls av er? Då man måste registrera inom några dagar för att få bonusen så är det viktigt att veta hur det ser ut.

Menar du någon form av snabbhetsbonus? Allt som är utlovat i kartongen ska ju finnas även om du köper det 3 år eller mer efter release...

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av borz:

Måste gå emot strömmen och berömma supporten/kundtjänsten.
Har fått göra ett par avbeställningar/annuleringar senaste veckan.
La in ärendet som jag skulle, svar inom två timmar! Ena gången på en lördagskväll!

Hej hej

Tack! Kul att du är nöjd.

MVH Josefin

Skrivet av Jupiter IV:

Hej CDON!
Har ni fått något svar från Spelavdelningen ännu?
Mvh
Jupiter IV

Hej hej

Ja, det ingår! Vi lägger upp info om det på sidan omgående.

MVH Josefin

Skrivet av Hzup:

Är man garanterad day1 om man beställer Diablo 3 Reaper of Souls av er? Då man måste registrera inom några dagar för att få bonusen så är det viktigt att veta hur det ser ut.

Hej hej

Vi har inte fått info om det än tyvärr, spelavdelningen jagar tillverkaren och vi återkommer med info.

MVH Josefin

Skrivet av gaminggirl:

Menar du någon form av snabbhetsbonus? Allt som är utlovat i kartongen ska ju finnas även om du köper det 3 år eller mer efter release...

Hej hej

Reaper of Souls är en expansion som släpps i slutet av mars.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Tack! Kul att du är nöjd.

MVH Josefin

Hej hej

Ja, det ingår! Vi lägger upp info om det på sidan omgående.

MVH Josefin

Hej hej

Vi har inte fått info om det än tyvärr, spelavdelningen jagar tillverkaren och vi återkommer med info.

MVH Josefin

Hej hej

Reaper of Souls är en expansion som släpps i slutet av mars.

MVH Josefin

Kanske var lite otydlig, reagerade på att man måste registrera Reaper of Souls inom ett par dagar om man ska få allt... Trodde expantionen skulle ha samma innehåll efter releaseveckan som i den...

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaminggirl:

Kanske var lite otydlig, reagerade på att man måste registrera Reaper of Souls inom ett par dagar om man ska få allt... Trodde expantionen skulle ha samma innehåll efter releaseveckan som i den...

Det handlar nog snarare om att om man förbokar hos cdon så har man chansen att vinna en statyett av diablo som egentligen inte har med själva spelet i sig att göra.

För några andra tidsbegränsade "bonusgrejor" vet jag inget om..

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/