Hej, och tack för svaret!
Finns det möjlighet att förbeställa? Vore snopet att komma tillbaka om två månader och priset höjts 😊
Skickades från m.sweclockers.com
Hej hej
Möjligt att det var en utförsäljning de låg med i till det priset, jag kollar med ansvarig om han kan fixa en bokaknapp på den.
MVH Josefin
Nu blir jag förbannad. Eller det har jag varit ganska länge nu.
Jag beställde en nespressobryggare och och en mus från logitech. I DECEMBER! Det tar tre veckor för kaffebryggaren att dyka upp. Jag har beställt grejer från Kina flera gånger som har kommit snabbare än det.
Efter att det gått en månad så kontaktade jag kundtjänst och undrade om de hade tänkt skicka musen någon gång i år då jag faktiskt vill ha den.
"Den har kommit bort" var svaret. "Du får göra en ny beställning så sätter jag tillbaka pengarna på ditt konto" Jag ville inte ha pengar tillbaka och göra en ny beställning. Jag ville ha vad jag beställt. Jag frågade om jag kunde få en rabattkod eller nått som kompensation men fick veta att det inte var på tal då "sånt här händer"
Några pengar dök såklart inte upp.
När jag satte betyget usel på prisjakt tog det dock skruv och andreas hos er konstaterade att ett av era puckon på chatten mest sitter och blajjar men inte gör något av det han säger. Så det var inte gjort.
CDON_Andreas sade:
======================================================================
Hej,
Jag kan se att reklamationen av musen hos Posten inte gjorts som den skulle. Jag har nu gjort en återbetalning av denna, och du kommer att se transaktionen på ditt konto inom ett par bankdagar. Vi beklagar att detta dragit ut på tiden.
Anledningen till att vi inte kunnat lägga upp en ny order på musen till dig är för att vi inte kan hålla kvar din betalning till en ny order. Hade vi skickat ut en ny mus till dig hade denna alltså skickats tillsammans med en faktura som skulle ha betalats, och eftersom du inte godkänt en faktura i din första order, kan vi inte heller manuellt skapa en faktura i ditt namn till en ny order.
Med vänliga hälsningar,
Andreas
::::::::::::::
Sagt och gjort. Jag fick mina pengar och tänkte att jag får väl handla hos någon annan i fortsättningen. Hos någon som faktiskt har sakerna de har på hemsidan, som skickar sakerna inom den tiden de påstår att de ska göra och gör det de säger att de ska göra när man kontaktar dem. Från att ha svårt att sova på nätterna för att jag låg och hatade CDON så tänkte jag att jag till och med kunde tänka mig att handla av CDON om bara priset var tillräckligt lågt.
Om det var något som inte spelade någon roll om det kom före något datum. Jag och min flickvän bjöd på nescafe istället för nespresso på hennes födelsedag fast det var hela poängen med köpet.
Eller om jag inte handlade något som jag behövde överhuvudtaget. (orsaken till att jag beställde en mus var att den nuvarande hade gått sönder) Alt-Tabba er igenom Windows i två månader så förstår ni snart min ilska.... "Jag köper inte någon mus, Jag har beställt en från CDON, den kommer snart....."
Men jag är inte långsint.. Jag glömmer fort så jag var på väg att strunta i det hela. Tills ett brev från CDON.COM dimper ned.
Vad kan det vara? Ett presentkort på en bil? En handskriven ursäkt från eran VD för att ni fuckade till det så grovt?
Låter osannolikt... Men jag kan inte komma på något annat som passar.
Det är ett kravbrev på 150kr för "outlöst"
http://fc02.deviantart.net/fs71/i/2010/354/c/2/angry_by_bokog...
Hej hej
Jag ber Andreas ta tag i det omedelbart!
MVH Josefin
Min Steelseries Sensei Raw fungerar inte. Lampan på den endast blinkar, och har testat allt Steelseries säger jag ska göra. Fick hem den idag och den har aldrig funkat.. CDON svarar ej någonstans vilket gör mig gravt irriterad, tänker ej betala fakturan förrän jag får en ny fungerande mus. Mitt kundnr: 005224008
Hej hej
Ser att det redan är löst med vår kundtjänst och ny mus är på väg.
MVH Josefin
CDON.COM
Kundservice: http://cdon.se/kundservice/