Vad betyder egentligen orderstatusen "Mottagen av lagret" - den har jag aldrig sett förut och den står heller ej beskriven bland era orderstatusar..
(Beställde en PS4 bundle när ni annonserade på facebook att ni hade i lager, och nu har den legat i den ordetstatusen sedan i fredagas.)
Hej hej
Det betyder att lagret har fått ordern och den ligger för packning.
MVH Josefin
Tack för erbjudandet!
Dock har jag svårt att se vad de skulle leda till av positivt värde genom förminska frågan till en order. Varför inte ta saken på allvar istället och verkligen undersöka problemet på riktigt?
Erotiskt innehåll brukar också va känt för sätta ribban i attityder för dra en kort parallell med andra vanligt förekommande saker som går att göra med Google. Det har väl inte undgått någon att ni förmedlat små bruna paket till era kunder under ganska lång tid?
Måste säga att det är en smula förvånande att se CDON satsa så starkt inom det här produktområdet som man gör samtidigt som man kanske hade kunnat lagt lite mer av den energin i t.ex informera bättre och tydligare, jobba mer i förbättra anseende och kundnöjdhet.
Det är lika viktigt att ha avtal som skyddar kunderna som era egna intressen gentemot dessa "partners" som ni samarbetar med.
Trots allt spelar ni en ganska inflytelserik roll hos många bl.a då ni sponsrar det här forumet hos SweClockers.
Dags att visa er värda den utmärkelsen!
Hej hej
Jag tar det på största allvar och det var därför jag bad dig återkomma med ordernummer, dvs ett sätt att börja undersöka.
MVH Josefin
Hej,
När får ni in http://cdon.se/hem-och-tradgard/synology/synology-diskstation... i lager igen? Förstår ej varför det står "boka"? Den finns i lager hos alla andra leverantörer
Hej hej
Den står som boka för att vi inte haft den i lager tidigare. Vi väntar leverans i början av nästa vecka.
MVH Josefin
Lite ris till er.
Har gjort en retur.
Pratade med er chatt ,och personen säger "du får ett mail när den är fixad"
Gott tänker jag, då slipper jag oroa mig över fakturan.
dagarna går, åter igen frågar man.
"vi har mottagit den, och vi skickar ett mail när den är avslutad och fakturan makullerad"
Åter igen går dagarna, och fakturan hinner förfalla.
Då tar man kontakt igen
"vi har avslutat returen och fakturan är makullerad sen förra veckan."
Och hur tusan gick det med informationen om att dels att ni har mottagit returen så man vet att den kommit fram.
samt hur ärendet har gått.
Antingen får ni kolla över systemet som skall skicka ut bekräftelse, eller så får ni börjar rycka upp eran kundtjänst/lager eller vem tusan det är.
Ni har redan dåligt rykte, varför blir det aldrig bättre?
Ni är en bra butik så länge saker och ting går dom det skall och man EJ har bråttom att få hem saker.
Men när det gäller support och kundtjänst....
Försöker inte måla upp er som satan själv, men vill att ni får ta del av mina tankar och funderingar då man varit kund i evigheter
Hej hej
Jag skickar ditt inlägg vidare till kundtjänst så de kan dra i det tillsammans med IT. Tack!
MVH Josefin
Ville bara säga att min beställning av Cooler master Hyper 212 evo kom idag och frakten var sjukt snabb tog bara en dag! direkt i brevlådan också! Tack CDON, har beställt från er massor med gånger och kommer fortsätta med det.
Hej hej
Skoj att du är nöjd!
MVH Josefin
Var hittar jag 15% rabatten (eller 5%) när är det dags isåf. för 15%??
Lustigt, tänkte samma sak precis. Har googlat lite men inte hittat något
Hej hej
Den är över för denna gången tyvärr. Nya kampanjer är på gång, men inte helt klara än.
MVH Josefin
Testade er nya design, och när jag skulle handla så accepterade inte "kassan" min e-post utav någon anledning.
Hej hej
Har meddelat de som jobbar med den. Tack!
MVH Josefin
Vad jag minns skulle rean och 15% rabatten på utvalda datorkomponenter gällt till Fredagen den 31 Januari, samstämmande med tidigare inlägg.
Besökte CDON under Torsdagskvällen och kunde då se att rean hade blivit borttagen och sidan inte längre fanns.
Betyder att det var bara dem som kände till rabattkoden med tillhörande kampanjvaror som kunde handla dessa till 15% rabatt mellan Torsdagen och Fredagen.
Liknande intryck vid andra tillfällen under mellandagsrean då varor hastigt togs ur sortimentet alt. höjdes kraftigt i pris.
Hej hej
Det stämmer. Koden gällde till midnatt 31 januari och sidan fanns kvar, dock togs hela vinterrean ner något tidigare och då åkte länkningen till 15% med eftersom den ingick där.
MVH Josefin
CDON.COM
Kundservice: http://cdon.se/kundservice/