Permalänk

Ett CS:GO team! :)

Tjenare allihopa!

Nu är det så att jag hade tänkt att se ifall det finns några här som är sugna på att starta ett CS:GO team?
Nu har jag inte lagt ner så mycket tid på denna, men ville bara se ifall det finns fyra andra här som ändå är ganska intresserade

Att spela i mitt team innebär att man spelar seriöst, träna med laget och självklart hjälpa varandra att utvecklas både som team och "individ"

Saker jag anser man bör lägga ner tid på är maps, strategi, teamwork, inviduella skills (mechanics).

Har ni några frågor är det bara att fråga på

Permalänk
Medlem

Vad är du för rank och vad ska dem du söker vara för ranks?

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Medlem

Vad ligger du på för skill?

Vi är 3st kring MGE som är sugna på att lira med 2st till, målet är såklart att utvecklas & ha roligt. Vi är också intresserade utav att lira lite mindre cuper, men inte förens vi har ett starkt lag.

Kan spela ungefär 3-4 timmar nästan varje vardag någongång mellan 17-23 & oftast en (ibland 2) helkväll/ar under helgen (fredag / lördag alltså)

Vi är i åldrarna 18-20 & kan köra valfri voicechat sålänge vi kan lösa en bra server.

Visa signatur

Dator - Gtx 580, 2600k, Sabertooth p67, evo 212, 4x4gb ram, samsung evo 250gb, WD 1tb, WD 500gb, Fractal r3, CX600m
Kringutrustning - Microsoft SideWinder x4, SteelSeries Rival, QPAD QH-85, QcK++

Permalänk
Medlem
Skrivet av supersneel:

Tjenare allihopa!

Nu är det så att jag hade tänkt att se ifall det finns några här som är sugna på att starta ett CS:GO team?
Nu har jag inte lagt ner så mycket tid på denna, men ville bara se ifall det finns fyra andra här som ändå är ganska intresserade

Att spela i mitt team innebär att man spelar seriöst, träna med laget och självklart hjälpa varandra att utvecklas både som team och "individ"

Saker jag anser man bör lägga ner tid på är maps, strategi, teamwork, inviduella skills (mechanics).

Har ni några frågor är det bara att fråga på

Du har PM

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!