Tjenare Sweclockare och andra läsare!
Nu är det äntligen dags att avsluta mitt bygge Frozen. Sedan tidigare album har jag ändrat en del på utseendet, dock så är inte komponenterna uppdaterade på något vis så specs är samma.. Tyvärr.
Samanfattning av ändringar:
*Nu dual loop
*Flyttat om rads för att få bättre etestik
*Hårddiskar nu på baksidan istället för i en av de medföljande hållarna, HDD:n borrade jag hål till
*Ny sidopanel med fönster över största delen av sidan
*Ordentliga pumpfästen
*Genomskinlig vätska istället för blå
*RAM nu vattenkylt
*Sleevade kablar
*Tagit bort klistermärken från nätagget som förstörde färgschemat
*Försökt få bättre slangdragning
*Vita Bitspower pluggar istället för kopparfärjade på pumparna
*Ordnat ordentliga drainports
Fortfarande inte den bästa slangdragningen men det är nu andra gången jag försökt, so have ease please
Gamla albumet: http://www.sweclockers.com/galleri/12391-frozen
Om ni inte har sett mitt tidigare album kolla gärna det först för att få en uppfattning om hur mycket som jag har korrigerat då det skulle blivit oerhört snyggt från början men hade oerfarenhet och gjorde missar i planeringen.
Hoppas ni gillar mitt bygge, och nästa gång jag kommer tillbaks är det antagligen med ett annat bygge som är gjort från grunden istället för att ha något att jobba på. Fortfarande ingen aning om vad det blir!
Tack för att ni kikar och hoppas att ni inte lämnar besvikna! Kommentera gärna om ni har några synpunkter på något jag hade kunnat göra annorlunda eller om ni har övriga tankar!
Frozen Update