Någon som har en Evolve nykel?

Permalänk
Medlem

Någon som har en Evolve nykel?

Hej!

Jag är otroooligt taggad på att testa Evolve och undrar om det finns någon snäll själv där ute som besitter en nyckel och skulle kunna skänka en till mig?

Med vänlig hälsning,
TrueType

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem

Du har PM. Jag fick den under Big Alpha men jag tror (?) att den fungerar.

Permalänk
Medlem

Alphan är över sedan tisdag kl21.

Du får tyvärr vänta med att spela till 10 feb

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZiNikor:

Du har PM. Jag fick den under Big Alpha men jag tror (?) att den fungerar.

Jag fick den, men den verkar inte fungera, står att jag redan äger spelet konstigt nog...

Skrivet av RainesX:

Alphan är över sedan tisdag kl21.

Du får tyvärr vänta med att spela till 10 feb

Jaaha, okej, det förklarar :/ Synd, jag som var så taggad! Men tack för info!

Visa signatur

Permalänk

Det är mycket möjligt att det även blir en Beta innan spelet släpps.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrueType:

Jag fick den, men den verkar inte fungera, står att jag redan äger spelet konstigt nog...

hehe jo.

Tråkigt du missade
man kunde börja spela I fredags och skulle pågå till måndagen men blev förlängt med ett dygn för dom behövde mer tid på sig med PS4 versionen.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Det är mycket möjligt att det även blir en Beta innan spelet släpps.

Man kan ju hoppas!

Skrivet av RainesX:

hehe jo.

Tråkigt du missade
man kunde börja spela I fredags och skulle pågå till måndagen men blev förlängt med ett dygn för dom behövde mer tid på sig med PS4 versionen.

Jaa, riktigt synd. :/ Jaha okej, aja, hoppas på en Beta som fantomsmurfen sa!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrueType:

Man kan ju hoppas!

Jaa, riktigt synd. :/ Jaha okej, aja, hoppas på en Beta som fantomsmurfen sa!

Instämmer! älskade spelet så mycket att jag förbokade det på söndagen efter nästan 20 timmars spelande på tre dagar XD

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrueType:

Om du äger XCOM: Enemy Unknown så fick man access till Big Alpha.

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk
Medlem

Om det är nån mer som vill ha så får man 4 st instantly om man tankar curse http://beta.cursevoice.com/games/evolve

Visa signatur

| Fractal Design XL R2| 2x Gigabyte 680 Gtx@1254/7300mhz | Asrock Z77 OC Formula | 3570k@4.5ghz(1.36v) & Phanteks PH-TC14PE | 16gig hyperx beast series@2133mhz | Fractal Design Newton R2, 1000W 80+ | Samsung SSD Basic 840-Series 512GB | 2TB Toshiba 7200rpm SATA6 | 9x Scythe Glide Stream 2000rpm | 2x Bitfenix Recon Fan Controller | BenQ 27'' XL2720T 120Hz + Dell UltraSharp 27" U2713HM IPS 2560x1440 | Sennheiser HD595

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Tiggeri är inte tillåtet i forumet.

Visa signatur

Meow