OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Inaktiv

Har en invite att ge bort till den första som skickar ett PM.

Permalänk

Jag har en invite att ge bort, ser ju gärna att du har pengar på kontot och kan betala direkt så det inte går till spillo!

Första som skickar ett pm blir den lycklige.

Permalänk
Skrivet av KaptenSkurhink:

Jag har en invite att ge bort, ser ju gärna att du har pengar på kontot och kan betala direkt så det inte går till spillo!

Tack för inviten

Visa signatur

Asus Z87-PRO | Intel I5-4670K | Gigabyte Radeon R9 280X OC 3GB | 16GB Corsair XMS3 1600Mhz | Crucial MX100 512GB SSD + 9TB storage | Fractal Design Define R3 Black | FSP Group Aurum 700W | Cooling: Noctua NH-U12P SE2 + Scythe 140mm Slip Stream 1200rpm | Logitech G602 | CM Storm Quick Fire Ultimate | Kingston HyperX Cloud

Permalänk
Medlem

Har en invite att ge ut till sweclockersmedlemmar.

Men då får det allt vara någon som varit här ett tag. Ni som reggat er här enbart för att få invites får inte min.

EDIT: Invite borta.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem
Skrivet av iller:

Har en invite att ge ut till sweclockersmedlemmar.

Men då får det allt vara någon som varit här ett tag. Ni som reggat er här enbart för att få invites får inte min.

Jag kan få?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prixxor:

Jag kan få?

Du har PM.

Visa signatur

Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA

Permalänk

Söker en invite, fångade en fallande person i ett trapphus med mobilen i hoodiefickan, mobilen klämdes ut och den fick en vacker studs ner på ett par meter i betonggolv..

Hade en spricka i skärmen innan som jag tänkt fixa med ny skärm men nu är den totalt fubar.

Söker en invite till vilken som helst av oneplus

Permalänk

Har en invite till den som är först att skicka PM

EDIT: Tagen av IluvBread

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk

Skulle gäna vilja ha en 64 gig invite! Har pengarna så kommer köpa den direkt

Visa signatur

Radeon RX 7800XT / Ryzen 5800X3D / TUF Gaming B550 Plus / Kingstone Fury 32GB RAM

History is violent, ideals are peaceful

Permalänk
Medlem

Söker en invite till en 64 GB!

Visa signatur

FD Define Mini C | Asus GTX 1060 Dual | i7 7700k | Noctua U12s | Asus Strix Z270G | Corsair 16 GB Vengeance 3000 Mhz | Corsair RM650x | Samsung 850 Evo 1 TB | Mionix Naos 5000 | Corsair K65 RGB | Corsair Void Wireless | LG IPS277L | Asus VG248QE | Synology DS216play 6 TB | Microsoft Surface Pro 2017

Permalänk
Medlem

Hej,
Jag vill gärna ha en invite för en 64GB modell och kommer givetvis ge bort mina invites här.

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite till en 64GB eller 16GB! Helst 64Gb.

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en invite också.

Permalänk

Inte mer än rätt att jag ger tillbaka en invite då jag själv fick min härifrån. PM och den är din.

Edit: Det är en 64GB Sandstone Black invite. Som nu är tagen av krutiz.

Visa signatur

MSI P67A GD55 B3 - Intel Core i5 2500k @ 4.40GHz - Antec KÜHLER H2O 620 PnP Scythe GT 1450rpm - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - 8GB Corsair Vengeance CL9 - 80GB Intel X25-M G2 + 1TB Samsung Spinpoint F3 - Corsair HX 650W 80+ - Lian Li PC-6070B V2

Permalänk

Tar gärna emot en invite av 64gb modellen.

Permalänk
Medlem

För er som är sugna börjar ju preorders igen den 7 novemeber.

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Medlem

Fick detta i mailen idag så ni som söker invites vet om det

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Fick detta i mailen idag så ni som söker invites vet om det

http://2.ii.gl/gWOfgUWSC.png

Kul att dom satsar lite mer på att alla ska kunna köpa den. Hoppas verkligen att Oneplus kan bli en stor aktör på marknaden. Alla ni som har frågat efter invite i tråden ska definitivt lägga en beställning under preordertiden.

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Medlem

Har en invite att göra mig av med.

Den som är först med att skicka PM eller citera mig får en invite, tänk på att den måste köpas inom 24 timmar och kostar strax över 3000kr inkl. frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av appmas:

Har en invite att göra mig av med.

Den som är först med att skicka PM eller citera mig får en invite, tänk på att den måste köpas inom 24 timmar och kostar strax över 3000kr inkl. frakt.

Jag tar den gärna! Från vilket tidpunkt måste den köpas inom 24h?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raz159:

Jag tar den gärna! Från vilket tidpunkt måste den köpas inom 24h?

Här gick det snabbt, från och med att du "Claimar" min invite så gäller det i 24h, och du måste claimar inviten senast 13.00 imorgon tisdag om jag fattat det rätt. Så om du claimar den nu direkt, så har du tills imorgon 23.30 på dig att köpa den. Intresserad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av appmas:

Här gick det snabbt, från och med att du "Claimar" min invite så gäller det i 24h, och du måste claimar inviten senast 13.00 imorgon tisdag om jag fattat det rätt. Så om du claimar den nu direkt, så har du tills imorgon 23.30 på dig att köpa den. Intresserad?

Ja tack! Det betyder alltså att jag har tills i övermorgon klockan 13.00 på mig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raz159:

Ja tack! Det betyder alltså att jag har tills i övermorgon klockan 13.00 på mig?

Om du väntar med att aktivera din invite tills imorgon kl 13.00. Jag fick mitt mail 13.15, och där står det att man måste aktivera inviten inom 24h för att den ska gälla, efter aktiveringen har man ytterligare 24h på sig att köpa den, man har med andra ord 48h på sig som mest för en invite. Du får PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av appmas:

Om du väntar med att aktivera din invite tills imorgon kl 13.00. Jag fick mitt mail 13.15, och där står det att man måste aktivera inviten inom 24h för att den ska gälla, efter aktiveringen har man ytterligare 24h på sig att köpa den, man har med andra ord 48h på sig som mest för en invite. Du får PM.

Tackar så jättemycket.

Permalänk

Har en invite på 64 GB versionen, pma mig så är den din!
*edit tagen

Permalänk
Medlem

Visa signatur

AMD X4 3.9 ghz + H100 3000rpm x2,Corsair Obsidian 550d, ASUS ENGTX560 Ti DCII TOP @ 975GHZ SLI 2-way , 8GBcorsair vengeance blue,Intel X25-M SSD 80 GB,Hitachi 1TB, Corsair AX850, ASrock 970 amd+ , 24"Acer GD245HQ 120hz - Packard Bell 24" .Zowie Celeritas Mekaniskt , Steelseries Sensei,Sennheiser pc350, Steelseries Qck+ Fnatic

Permalänk
Medlem

Har en invite att ge ut till någon Sweclockers-räv.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Här kommer en invite, tiden går snart ut så skynda er före den går ut !

https://account.oneplus.net/invite/claim/GLZ5-KTQD-DOMP-6WCW

Edit:
Tagen

Permalänk
Medlem

Fick en invite från sweclockers forumet lika bra att jag ger tillbaka.

edit: borta

Permalänk
Medlem

Har en invite till "64 GB Sandstone Black", skicka PM.
Edit: Borta!

Visa signatur

Intel i7 3930K @4.3GHz | Phanteks PH-TC14PE White | 24GB CL9 @1600Mhz | 2x Asus 280X DCII TOP | MSI X79A-GD45 PLUS | Fractal Design Define R4 | Corsair RM 1000W |