Den stora Xbox One-tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peckham:

299:-? Var det ett BF-pris? För det jag hittar via din länk är 399:- och då är 368kr 31kr billigare!

http://www.cdkeys.com/12-month-xbox-live-gold-membership-xbox-360

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Peckham:

299:-? Var det ett BF-pris? För det jag hittar via din länk är 399:- och då är 368kr 31kr billigare!

Möjligt att det ingick i BF kampanjen, men att det inte framgick på produktens sida.
Då inlägget postades om 299kr så var priset just 299 kr.

Annars verkar detta vara lägst just nu:
338 kr (Xbox Live Gold Card (12+1 mth) (X360/Xbox One) (Code via email)
https://www.spelbutiken.se/produkt/xbox-live-gold-card-121-mt...
328 kr Xbox Live Gold Card (12 mth) (X360/Xbox One) (Code via email) /DOWNLOAD
https://www.spelbutiken.se/produkt/xbox-live-gold-card-12-mth...

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Permalänk
Medlem

Titanfall is a pretty cool guy, kills titans and doesnt afraid of anything.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

Microsoft Xbox Crushes Sony PlayStation Sales This Black Friday Season:

http://microsoft-news.com/microsoft-xbox-crushes-sony-playsta...

Visa signatur

TUF GAMING B650-PLUS WIF|Ryzen 7 7800x3d|RTX 4080 Super 16G |DDR5 32GB |2x Kingston FURY M.2 SSD | NZXT Kraken 240|NZXT H6 Flow RGB |Dell 32" Alienware AW3225QF OLED 4K

Permalänk
Medlem

Detta ska funka också enligt dom flesta européer.

http://www.ebay.com/itm/Xbox-360-XBOX-ONE-LIVE-12-Month-Gold-...

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av m1ck3h:

Microsoft Xbox Crushes Sony PlayStation Sales This Black Friday Season:

http://microsoft-news.com/microsoft-xbox-crushes-sony-playsta...

Inte direkt förvånad att Xbox One sålde mer just den dagen, då de dels prispressades rätt hårt mot vad PS4 gjordes, och då köpte många Xbox One, då de troligen redan har en PS4 och bara väntat på att Xbox One ska prispressas rejält.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyphoon:

Ännu bättre pris än cdkeys.com. Nice.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är det några schyssta deals i marketplace idag då? Cyber Monday och så tänker jag..

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halogen:

Är det några schyssta deals i marketplace idag då? Cyber Monday och så tänker jag..

Blir nog inget idag, då black Friday sträcker sig till 1 december.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Man kan alltid hitta 12 månader för 329 kr på www.Livekoder.com automatisk leverans 24/7

Permalänk
Medlem

Hur gör ni för att handla i USA store nu? Kan inte det längre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.S:

Handla i svenska då

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.S:

Läs några sidor i tråden.

Visa signatur

MSI B650 GAMING PLUS WIFI | AMD Ryzen 5 7600x | 32Gb Corsair DDR5
| X Radeon RX 7800 XT Dual OC Edition 16GB GDDR6 | Samsung SH-S203B| Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair HX 1000i | H212 Evo | Win11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.S:

Va? Funkar det inte längre eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peckham:

Va? Funkar det inte längre eller?

Visa signatur

MSI B650 GAMING PLUS WIFI | AMD Ryzen 5 7600x | 32Gb Corsair DDR5
| X Radeon RX 7800 XT Dual OC Edition 16GB GDDR6 | Samsung SH-S203B| Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair HX 1000i | H212 Evo | Win11

Permalänk
Medlem
Skrivet av f@boy:

Du har inte lust att länka till inlägget?

Permalänk
Medlem

Testat mig fram till enklaste metoden att handla i US store utan tax
Köper US gift cards direkt i Microsoft's nya app Digital Gift Cards och får koderna via mail efter max en minut (0% tax, samma Mastercard med US adress som jag använt tidigare). Sen är det bara att lösa in dem (länk i mailet) och handla direkt i konsolens store (US region), eller via SmartGlass
Ingen VPN, proxy eller liknande behövs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cthugha:

Testat mig fram till enklaste metoden att handla i US store utan tax
Köper US gift cards direkt i Microsoft's nya app Digital Gift Cards och får koderna via mail efter max en minut (0% tax, samma Mastercard med US adress som jag använt tidigare). Sen är det bara att lösa in dem (länk i mailet) och handla direkt i konsolens store (US region), eller via SmartGlass
Ingen VPN, proxy eller liknande behövs.

Cool, men hittar inte appen på Play. Har du en länk?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToJen82:

Cool, men hittar inte appen på Play. Har du en länk?

Den har bara släppts för Windows Phone än så länge.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Anglande ASTRO Gaming A40 som säljs på cdon nu. Hur bra fungerar de här för Xbox One tillsammans med
officiella Xbox one adaptern? Får man något surroundljud och bra bas? http://cdon.se/hemelektronik/sweclockers_julkalender_3_dec/?u...

Någon som vet hur bra de är jämfört med Logitech G35 som jag har till datorn?

Edit: Verkar som man behöver mix amp också om man vill ha chat och spelljud

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Medlem
Skrivet av zisekoz:

Den har bara släppts för Windows Phone än så länge.

Okej. Såg dock att det fanns fler Gift Cards appar där man kunde köpa Xbox etc från Amazon, borde väl funka lika bra?

Permalänk
Entusiast

Även om X1 vann rent försäljningsmässigt, så tror jag att Sony tjänade bra mycket mer pengar per såld enhet.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRUSSIDULL:

Anglande ASTRO Gaming A40 som säljs på cdon nu. Hur bra fungerar de här för Xbox One tillsammans med
officiella Xbox one adaptern? Får man något surroundljud och bra bas? http://cdon.se/hemelektronik/sweclockers_julkalender_3_dec/?u...

Ja de är därför de finns en xbox one utgåva av a40 där mixampen kopplas i kontrollen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToJen82:

Okej. Såg dock att det fanns fler Gift Cards appar där man kunde köpa Xbox etc från Amazon, borde väl funka lika bra?

Ingen aning. Testa och rapportera? Föredrar officiell app som handlar direkt från källan Tänk på att du måste lägga till ett kort med adress i USA (och helst då en delstat med 0% tax).

Permalänk
Skrivet av KRUSSIDULL:

Du kan köra den rakt in i adaptern men då får du endast stereoljud och det är inte värt 1000kr. Vet att Astro har 20% på den gamla Audio Systems i England kolla där!

Permalänk

Har nu rediga problem med att komma online på xbox one. Köpte precis 12 månaders guld, vilket inte gör situationen bättre

Säger att det är ett Dchp problem, men datorn och ps4an är kopplad i samma switch, så jag känner rent spontant att det inte kan vara något problem med den?

Permalänk
Medlem

Nytt DLC till Forza Horizon 2. Din chans att köra igenom Franska/Italienska alperna!

Ne, detta är inte sant. Men hade det inte varit underbart?

Dold text
Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

Någon som kan förklara hur man går tillväga för att köpa spel i US store med gift cards? Jag letade i ett par sidor i denna tråden tills jag fick huvudvärk Vill jättegärna spela Game of Thrones för en billig slant.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flygman:

Någon som kan förklara hur man går tillväga för att köpa spel i US store med gift cards? Jag letade i ett par sidor i denna tråden tills jag fick huvudvärk Vill jättegärna spela Game of Thrones för en billig slant.

Köp ett giftcard på Amazon.com med amerikanskt konto. Lös in koden, köp spelet med pengarna från koden.