Playstation 4 - Folk att spela med

Permalänk
Medlem

PSN: Marinlik
Ålder: 22

Spelar: Just nu kommer det bli en hel del GTA V, men har inte så många att köra missions med. Lägg till om ni vill köra lite coop missions.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

Någon mer som spelar The Last Of Us??. vill någon lira?

.....

asså fan jag köpte ps4 basenheten + kontroll sen kommer det självklart ett bundle paket på komplett med 1 spel extra!!!

hatar när detta händer när man ska köpa saker!
'

Permalänk
Medlem

Heter Sicariidae på PSN. Har Destiny och ska köpa KZ: Shadow Fall och PvZ: Garden Warfare nu under rean på PS Store. Kommer även vara intresserad av att köra lite versus på Injustice nu när man får det via Ps plus nästa månad

Permalänk
Medlem

Lirar gta på ps4 och heter Damzix så du får gärna lägga till mig, spelar även med andra så du får gärna hänga på.

Permalänk

Lägger till er senare idag!
Jag spelar bl.a Killzone, FarCry 4, Alien Isolation, GTA5 o.s.v!

Visa signatur

TV: Sony 49" UHD LED Smart TV KD49XE9005
Dator: Intel i7-6700HQ | 16GB | Nvidia GTX 1070 8GB | 256GB SSD+1TB HDD
Konsol: PS4 Pro 2TB SSHD + 5TB External HDD | PS3 Slim 1TB HDD | New Nintendo 3DS XL + 32GB MicroSD
Övrigt: iPhone 7 128GB

Permalänk

Så nu har jag köpt gta 5 och cod så adda gärna

Permalänk

Jag är en kille på 21 år och som är ute efter att ha lite nytt och roligt folk att spela med dom gånger jag tillbringar tid med min intill splitternya PS4. Har inget headset med mikrofon för tillfället - spelar med ett par high end hörlurar från Audio-Technica tills vidare - så hoppas ni har överseende på den biten!

Jag spelar bland annat Killzone Shadow Fall, GTA V, Wolfenstein och The Last Of Us o.s.v.

Om ni vill lägga till mig som vän och lira något av ovanstående spel eller så - så hittar ni mig på följande PSN-nick här nedanför. Skriv bara vem ni är och en liten avslutande notis om att ni är från Sweclockers så accepterar jag er på direkten:

Locustprinciple @ Playstation Network <---- Adda!

Visa signatur

TV: Sony 49" UHD LED Smart TV KD49XE9005
Dator: Intel i7-6700HQ | 16GB | Nvidia GTX 1070 8GB | 256GB SSD+1TB HDD
Konsol: PS4 Pro 2TB SSHD + 5TB External HDD | PS3 Slim 1TB HDD | New Nintendo 3DS XL + 32GB MicroSD
Övrigt: iPhone 7 128GB

Permalänk
Medlem

Zareem - spelar mest diablo nhl och gta 5

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Skrivet av pellski87:

Zareem - spelar mest diablo nhl och gta 5

Addar

Permalänk
Medlem

Skogtokig
OBS inget "s" med så ni inte tror ni skrev fel

spelar mest blackout just nu i väntan på bf5's BR läge

Visa signatur

Fractal Design Define S | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | i7 7700k @ 4.8GHz | Noctua NH-D15 | Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming | OCZ SSD Vertex3 120GB | Intel 330 120GB | Seagate Desktop 3TB | EVGA Supernova G2 750W | Acer Predator XB271HUBMIPRZ | Optoma Uhd60 + Kingpin 90" | Denon Avr-X3600H | Dali Zensor 5 x2 | Dali Oberon on-wall x2 | Dali Zensor Vokal | Aragon Alto4wall x4| XTZ 99 W12.16 |