Behöver mer svenskar till vår guild! [WoW]

Permalänk
Medlem

Behöver mer svenskar till vår guild! [WoW]

Hejsan!

Jag och mina polare söker nu efter mer folk att joina vår guild på Aszune EU.
Vi tog 7/7 HC och fick curve. Just nu kör vi 7/10 BRF med 3/10 HC.

Men vi söker mer DPS samt healers (ev. tanks funkar också!) För att göra vår guild större och öka vår progress.

Vi söker som sagt folk som kan lira, att du har gear spelar inte så extremt stor roll om du är duktig, vi kan hjälpa dig fixa gear rätt så snabbt.
Rätt så kort info, men om du känner dig sugen / känner att du lirar solo och vill ha en svensk guild att joina så hör av dig här till mig eller släng iväg en apply på www.aeon.nu

http://eu.battle.net/wow/en/guild/aszune/Aeon/ Är vår Armory.

Vi raidar 3 dagar i veckan och vi anser att IRL > WoW alltid.
Torsdagar, Söndagar samt Måndagar raidar vi ifrån 20.00-23.00 och vi har alltid fullt fokus under den tiden, utöver det så har vi alltid skit kul ihop i andra spel osv Alla är "vuxna" med jobb osv.

Men om vi låter lite intressanta så tveka inte! Har ni frågor så ställ dem bara här i tråden eller till någon av våra officers på Milkmother#2971, Hemorrjden#2612, FBGKimpan#2872

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Skrivet av AldrigJa:

Hejsan!

Vi har dödat 7/7 normal, 6/7 HC och ska börja på Mythic nu också.

Men vi söker mer DPS samt healers (ev. tanks funkar också!) För att göra vår guild större och öka vår progress.

Vi söker som sagt folk som kan lira, att du har gear spelar inte så extremt stor roll om du är duktig, vi kan hjälpa dig fixa gear rätt så snabbt.
Rätt så kort info, men om du känner dig sugen / känner att du lirar solo och vill ha en svensk guild att joina så hör av dig här till mig eller släng iväg en apply på http://aeon.wowlaunch.com/index.php?gid=444931

Torsdagar, Söndagar samt Måndagar raidar vi ifrån 20.00-23.00 och vi har alltid fullt fokus under den tiden, utöver det så har vi alltid skit kul ihop i andra spel osv Alla är "vuxna" med jobb osv.

Men om vi låter lite intressanta så tveka inte!

Fan, det här lät ju intressant. Kan inte raida mycket i min nuvarande guild på grund av att jag jobbar skift, men det är exakt samma raidtider som ni har =/

Visa signatur

ASRock Z97 Extreme 6 | Intel Core i5 4670K | Asus AMD Radeon 290x | Corsair TX650 | 2 x Corsair DDR3 4GB 1600MHz | BeQuiet! Dark Rock Pro 2 | Logitech G930 | Logitech G700s | Logitech G19s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hurricane_07:

Fan, det här lät ju intressant. Kan inte raida mycket i min nuvarande guild på grund av att jag jobbar skift, men det är exakt samma raidtider som ni har =/

Det är bara att höra av sig Milkmother#2971, Hemorrjden#2612, Xzekex#2304 är våra officers om du vill fråga oss något. Vi är väldigt förståeliga med skift arbeten m.m.

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Benchmaskin 🍞

*Tråd flyttad*

Denna tråd hör bäst hemma i forumdelen "Spelservrar och klanspel"

Samt så ska det stå i titeln vilket spel det handlar om.

Titeln ^^
Permalänk
Medlem
Skrivet av AldrigJa:

Hejsan!

Vi har dödat 7/7 normal, 6/7 HC och ska börja på Mythic nu också.

Rätt så kort info, men om du känner dig sugen / känner att du lirar solo och vill ha en svensk guild att joina så hör av dig här till mig eller släng iväg en apply på http://aeon.wowlaunch.com/index.php?gid=444931

Men om vi låter lite intressanta så tveka inte! Har ni frågor så ställ dem bara här i tråden eller till någon av våra officers på Milkmother#2971, Hemorrjden#2612, Xzekex#2304

Har ni fortfarande behov av folk? I princip alla i min guild har tröttnat och igår inför första BRF-raiden så dök det upp 4 pers av 15
Har en ilvl 669 dps warrior samt en 658 monk

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tesked:

Har ni fortfarande behov av folk? I princip alla i min guild har tröttnat och igår inför första BRF-raiden så dök det upp 4 pers av 15
Har en ilvl 669 dps warrior samt en 658 monk

Ja, det gör vi. Adda bara någon av de taggarna så ska du se att det löser sig!

Visa signatur

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Vi söker fortfarande folk!

Visa signatur

Pixel 7 pro